فال روزانه شخصی / 3 اسفند + فیلم
حجم ویدیو: 7.83M | مدت زمان ویدیو: 00:01:04

فال روزانـه شخصی متولدین فروردین

فروردین

فال روزانه شما نشان می دهد امروز خودتان را برای دریافت تماس های تلفنی و پیام های محبت آمیز از طرف دوستان، خانواده، عشقتان و حتی غریبه ها آماده کنید! بهتر است این همه محبتی که به شما می شود و این انرژی فوق العاده ای که از اطرافیانتان دریافت می کنید را با دیگران به اشتراک گذاشته و شما هم با حرف ها و رفتار خود باعث خوشحالی بقیه شوید. اگر قصد نوشتن هر چیزی، از یک پیام کوتاه عاشقانه گرفته، یا یک رمان بلند و یا یک مقاله ی علمی را دارید، امروز روز خوبی برای انجام این کار خواهد بود. امروز به هر چیزی که یاد می گیرید دقتی چند برابر همیشه داشته باشید، چون درس هایی که امروز می گیرید تا مدت ها به کارتان خواهند آمد.

 

فال روزانـه شخصی متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

فال روزانه شما نشان می دهد امروز انرژی جسمی، ذهنی و همچنین حس ششم شما نسبت به همیشه بسیار قویتر شده اند. شاید دلتان بخواهد بخش عمده ی روزتان را در تنهایی خود و با فکر کردن به ایده های مختلفی که در سر دارید و این که چطور می توانید آنها را عملی کنید بگذرانید. درست است که نباید این ترکیب فوق العاده از توانایی های مختلف را به راحتی از دست بدهید، اما این که بخواهید تمام روز تعطیل خود را با فکر کردن به این چیزها بگذرانید نیز کار عاقلانه ای نخواهد بود. مطمئنا دوستان زیادی دارید که دلشان می خواهد شما را ببینند، پس به دیدن آنها رفته و با هم در مورد موضوعات مورد علاقه ی مشترکی که دارید به صحبت بپردازید.

 

فال روزانـه شخصی متولدین خرداد

خرداد

فال روزانه شما نشان می دهد که امروز نگرانی در مورد یکی از اعضای خانواده تان ذهن شما را به خود مشغول کرده است. این شخص ممکن است به خاطر مسائل کاری، مالی و یا عاطفی به دردسر افتاده و حالا به کمک و همدردی شما نیاز داشته باشد. هر حرفی که فکر می کنید به بهتر شدن حال او کمک خواهد کرد را بزنید اما انتظار نداشته باشید که او به حرف هایتان جوابی بدهد و به درد دل کردن مشغول شود. فعلا او در شرایطی نیست که بتواند در رابطه با این موضوع زیاد صحبت کند و این اصلا بدان معنا نیست که بودن شما در کنار او برایش بی ارزش است. فراموش نکنید که کارهای دیگری هم برای انجام دادن دارید و تمام وقتتان را با دلداری دادن به این شخص نگذرانید.

 

فال روزانـه شخصی متولدین تیر

تیر

فال روزانه شما نشان می دهد که شما واقعا تصمیم خود را گرفته‌اید که ته و توی موضوعی را درآورید که چندی است شما را به دردسر انداخته است. این فکر مثل یک هوس زودگذر نیست؛ شما تصمیم خود را گرفته اید که‌ هر کاری لازم بود برای فهمیدن احساسات‌تان انجام دهید. شاید شما به سمت ارزش‌های کاذب کشیده شوید، اما نباید چشم خود را به روی واقعیت‌ها ببندید. در مورد چیزهایی که برایتان بیشترین اهمیت را دارند تصمیم گیری کنید و آنها را به جهان واقعی بیاورید.

 

فال روزانـه شخصی متولدین مرداد

مرداد

فال روزانه شما نشان می دهد شما در نقطه شروع ماجرایی بزرگ ایستاده‌اید و آنچه که هم اکنون یاد می‌گیرید اساس و بنیاد چیزهایی است که پیش رو دارید. اگر یک بار عزم خود را جزم کنید و حرکت در مسیر تقدیر و سرنوشت خود را در پیش بگیرید، واقعا هیچ محدودیتی برای کارهایی که می‌خواهید انجام دهید وجود نخواهد داشت. از بزرگ فکر کردن نهراسید؛ فقط به یاد داشته باشید که باید افکارتان را با روشی کاربردی و منطقی ارائه کنید.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین شهریور

شهریور

فال روزانه شما نشان می دهد به این نتیجه رسیده اید که برای رسیدن به اهداف تان باید ذهنی باز داشته باشید و ایده های دیگران را بپذیرید. مسئولیت پذیری نیز از دیگر عوامل موفقیت در این راه است که بدان احتیاج دارید. حال که اطلاعات تان را کامل کرده اید، وقت آن است که قدم بزرگ تان را بردارید. سختی های راه را فعلا نادیده بگیرید و مطمئن باشید که در زمانش، به کمک اطرافیان تان، به بهترین شکل آنها را پشت سر خواهید گذاشت. امروز تغییری را در رابطه عاطفی تان مشاهده می کنید که نتیجه آن صمیمیت بیشتر میان شماست.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین مهر

 

مهر

فال روزانه شما می گوید در حالی که زمام امور را از دست داده‌اید، بریاتان خیلی مهم است که یاد بگیرید خونسردی خود راحفظ کرده و شکیبا باشید. شما می‌دانید که چه کاری می‌خواهید انجام دهید، اما بی صبری شما مشکلاتی برایتان ایجاد می‌کند که نمی‌توانید آنطوری که دوست داشتید با سرعت به سمت جلو حرکت کنید. به جای گیر کردن در دام موانع و مشکلات، شما می‌توانید با آرام کار کردن و بیشتر احتیاط کردن آنها را از سر راه خود بردارید.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین آبان

آبان

فال روزانه شما نشان می دهد که لزومی‌ندارد درباره جایگاه و موقعیت خود زیادی مبالغه کنید؛ چراکه کمتر حرف زدن از زیادی حرف زدن بیشتر تأثیر می‌گذارد. فراموش نکنید که سستی‌ها و ضعف‌هایتان شما راگول زده و شما وسوسه می‌شوید بیشتر از آن چیزی که حس می‌کنید به خودتان اطمینان کنید و برایتان مانع ایجاد می‌کنند. مغرور بودن به خود باعث عقب گرد شما می‌شود. باوجود اینکه اگربه روشنی خود را مطرح کرده و خودتان باشید دیگران هم شما را خواهند دید.

 

فال روزانـه شخصی متولدین آذر

آذر

فال  روزانه شما نشان می دهد که امروز شخصی قدرتمند اصرار می‌کند که روش مستقلانه خود را در پیش بگیرید، حتی اگر وسوسه شدید که این فرد را نادیده بگیرید ولی بهتر است که بادقت به حرف‌های او گوش دهید. درس گرفتن از شخصی که بهتان سخت گیری می‌کند می‌تواند برایتان مفید باشد، چراکه آنوقت شما ترجیح می‌دهید در برابر حملات احتمالی از خود دفاع کنید. با همه این احوال گوش سپردن به حرف‌های دیگران بهتان کمک می‌کند زندگی خود را بهتر کرده و سازنده تر باشید.

 

فال روزانـه شخصی متولدین دی

دی

در فال روزانه شما آمده است که امروز خیلی دوست دارید توجه اطرافیان را به خود جلب کنید اما کمی بی حوصله هستید و نمی توانید خیلی روی این مورد مانور دهید. لازم هم نیست خیلی تلاش کنید. کائنات یک رو زعالی برای شما در نظر گرفته است تا همه چیز بر وفق مرادتان پیش برود. فقط در مواردی که احساس می کنید مساله ای موجب ناراحتی شما شده است، سعی کنید با حرف زدن آن را از بین ببرید. جادوی حرف زدن را در برطرف کردن سوتفاهم ها امروز با همه وجود درک خواهید کرد.

 

فال روزانـه شخصی متولدین  بهمن

بهمن

فال روزانه شما نشان می دهد کائنات و نیروهای ماروایی امروز این کمک را به شما می کنند تا از یک دوست قدیمی یا افکار محدودکننده رها شوید. اگر برای مدتی به تنهایی به کارهای خود برسید و روی آنها تمرکز داشته بشاید، بسیار برایتان بهتر خواهد بود. همکاری با افرادی که فقط باعث عقب ماندن شما می شوند، زندگی را برایتان دشوارتر می کند. این را همیشه به یاد داشته باشید: خدا گر زحکمت ببندد دری ز رحمت گشاید در دیگری.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین اسفند

اسفند

فال روزانه شما نشان می دهد که امروز هیجانات و اشتیاقات شما بسیار زیاد هستند و عشق و عاطفه زیادی را تجربه خواهید کرد. یک روز سرشار از انرژی در انتظار شما است. هر کاری که قرار است انجام دهید را با کلاس و زیبا انجام دهید. روی ناخودآگاه خود تاکید و توجه بیشتری داشته باشید و سعی کنید خواسته های درونی خود را کشف کنید. اجازه دهید احساسات شما را به سمتی که می خواهید هدایت کند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 663589 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟