فال روزانه شخصی / 27 بهمن + فیلم
حجم ویدیو: 5.25M | مدت زمان ویدیو: 00:00:42

فال روزانـه شخصی متولدین فروردین

فروردین

فال روزانه شما نشان می دهد بر تو بشارت که به زودی به مقصود خود خواهی‌رسید و آنچه را که در طلبش هستی به دست خواهی‌آورد. اگر نزد کسی برای درخواستی می‌روی و او سخن درشتی بر زبان جاری میکند ،صلاح است که از رفتن پشیمان گردی چون او به تو آسیب می‌رساند. گروهی به تو حسد می‌ورزند و در خیال نابودی تو می‌باشند اما از دست آنها کاری بر نمی‌آید مترس . سفر‌ی در پیش است که در آن سفر آسودگی یابی این چند روزه طالع تو نحسی دارد که از تو بگذرد و بعد در نظر خلایق شیرین شوی. این هفته با هیچ کس گفت‌وگو نکن که ستاره ات نحس است و پس از آن سعادت به تو روی می‌آورد . اگر حاجتی داری بر آورده خواهد شد و اگر غائبی داری خواهد آمد.

 

فال روزانـه شخصی متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

فال روزانه شما نشان می دهد به نظر می رسد شخصی متواضع با حکمت و درستکار هستید . اگر گرفتار صدمه و یا مشکلی هستید خیر است و حکمتی در آن می‌باشد. چیزی را که از دست داده‌اید دوباره به دست خواهید آورد. از مشکلی که دارید رها خواهید شد‌، باید به خداوند توکل و توسل کنید. چشمتان نباید به دنبال مال مردم باشد. در ضمن کینه‌توزی نکنید تا سلامت باشید و آرامش داشته باشید. اگر کسی به شما بدی کرده است، او را ببخشید که از این راه به عزت خواهید رسید.

 

فال روزانـه شخصی متولدین خرداد

خرداد

فال روزانه شما نشان می دهد که ستاره‌ بخت تو بلند است و همواره مورد لطف و عنایت پروردگاری و آنچه را خواسته‌ای بر تو ارزانی داشته است، پس شکرانه‌ی نعمت، بجای آور و در هر کاری به خدا توکل کن و از مکر شیطان و شیطان صفتان بپرهیز و با مردم دانا درآمیز و از نزاع و جدل، بگریز که هر حاجتی داشته باشی با استعانت از ذات پروردگار دانا و توانا ،برآورده می‌شود، ان‌شاءالله.

 

فال روزانـه شخصی متولدین تیر

تیر

فال روزانه شما نشان می دهد که تو در غم و اندوه مانده‌ای و یا آرزویی داری و باید راهکاری تازه پیدا کنی که از غم نجات یابی ان‌شاءالله . تو را جراحتی رسیده و نشان او بر تو مانده که دلیل بر درازی عمر تو باشد و شب خواب آشفته می‌بینی و در دل تو هیچ حسد نیست؛ در کارها صبر کن. از دشمنان رنج بسیار کشیده ای ، اما حق تعالی عوض آن را به تو باز دهد و راز خود با کس مگو تا سالم باشی . روز شنبه و جمعه بر تو مبارک است ، به خدا توکل داشته باش تا ان‌شاء‌الله حاجتت روا شود.

 

فال روزانـه شخصی متولدین مرداد

مرداد

فال روزانه شما نشان می دهد تو در جایی قرار گرفته ای که روح تو را عذاب می دهد و مرتب رنج می بری ولی با استعانت از ذات پروردگار به زودی روح تو از هر تفکر ناصواب آسوده می شود و از گرفتاری‌های موجود خلاص می شوی .

کاری مشروع به تو پیشنهاد می‌شود که از آن کار بهره‌مند خواهی شد و از بند خیالات واهی ، نجات پیدا می کنی و آسوده خاطر می شوی، ان‌شاءالله…

 

فال  روزانـه شخصی متولدین شهریور

شهریور

فال روزانه شما نشان می دهد در دولت به روی تو باز شده است و بعد از این شاد و خرم خواهی‌شد و کارت رونق خواهد گرفت. سفری در پیش داری که خیر است ان‌شاءالله. از دیدار دوستان محبت پیدا شود و تو را یاری کنند . زنهار راز دل خود را به کسی نگو. شخصی دشمن تو است و تو را ناراحت میکند؛ اما تو با کسی خصومت و دشمنی نداری، خاطر آشفته مکن تا صدمه از کسی نبینی . روزهای شنبه و پنج‌شنبه بر تو مبارک است. دل در آرزوی چیزی بسته‌ای که به زودی میسر شود و به مراد دل برسی و حاجت روا شوی . دعای چشم زخم با خود نگه دار تا از شر دشمنان در امان باشی ان‌شاءالله.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین مهر

 

مهر

فال روزانه شما می گوید با این نیت که داری از غم خلاص می شوی و عمرت دراز باشد و کارت بالا گیرد و دشمنانت مقهور شوند و هر روز عزت یابی . با آدم خوب همنشینی کن و سفری در پیش داری برو که نیک است و نعمت بسیار یابی . هیچ غم مخور که خیانت در دل تو نیست و از برکت دعای پدر و مادر حق تعالی تو را نگه می دارد و اگر کسی در غربت داری به زودی برسد. بر دشمن ظفر یابی و به هر نیت خوب و پاکی که داشته باشی، به آن خواهی رسید.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین آبان

آبان

فال روزانه شما نشان می دهد که مدتی در اندوه بودی ؛ صبر کن و خود را نگه دار و راز با کسی مگو . رنجی به تو رسیده است و خدا تو را نگاه داشت و به خیر گذشت . به زودی سختی و اندوه به پایان خواهد رسید و خشنود خواهی شد و کارها به مراد تو خواهد شد ان‌شاءالله . نیکوکار باش و از مردم پست و گناهکار دوری کن.

 

فال روزانـه شخصی متولدین آذر

آذر

فال  روزانه شما نشان می دهد مشکل تو به لطف و کرم پروردگار، رفع خواهد شد و احوال پریشان تو را آسوده خواهد کرد. هرگز نگران و ناامید مباش و به لطف خداوند ایمان داشته باش.

 

فال روزانـه شخصی متولدین دی

دی

در فال روزانه شما آمده است که به دولت رسیده ای و آفتاب به طالعت رسیده است. اما بعضی هستند که بر تو حسد می‌ورزند و یکی تو را دوست دارد و نصیحت کند، بشنو که مبارک است و اتفاقی خواهد افتاد که آسایش تو در آن است. در مورد آن قصد و نیتی که داری قلب خود را قوت ده که به مقصود خواهی رسید ان‌شاءالله.

 

فال روزانـه شخصی متولدین  بهمن

بهمن

فال روزانه شما نشان می دهد این نیّت که کرده ای به غایت خوب است و از غم رها می شوی . قومی حاسد تو بودند، حق تعالی از فضل خود تو را از شرّ آنها نگاه داشت و حق تعالی در روزی به روی تو بگشاید. تو را چشم زخمی رسیده ، اما به خیر گذشت و از شر دشمن ایمن شوی و به مقصود دل برسی و همیشه خاطر خود را آسوده دار که آنچه دل تو می‌خواهد بدان خواهی‌ رسید.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین اسفند

اسفند

فال روزانه شما نشان می دهد که در فکر چیزی هستی که در آن فرومانده و عاجز شده‌ای ، غم مخور که به مرادت خواهی رسید؛ پیش از این تو را بسیار غم و اندوه رسیده بود اما به زودی ستاره‌ی سرنوشت تو به خواهد درخشید و کارت به زودی بالا گیرد . با کسی عهدی خواهی بست، عهد شکن مباش و بر عهد و پیمان خود استوار بمان.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 661592 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟