فال روزانه شخصی / 5 بهمن + فیلم
حجم ویدیو: 4.85M | مدت زمان ویدیو: 00:00:39

فال روزانـه شخصی متولدین فروردین

فروردین

فال روزانه شما نشان می دهد اقبال خوبی در انتطارتان است و از دست داده هایتان را دوباره خواهید یافت. شخصی سعی دارد تا شما را بی آبرو کند اما راه به جایی نمی‌برد و گزندی به شما نمیرسد. مشکلاتی که دارید را برطرف می کنید اما با کمک یکی از بزرگترهای تان. اگر تو کلتان برخوردار باشد زندگی به کامتان می‌شود و راه سعادت را می یابید.

 

فال روزانـه شخصی متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

فال روزانه شما نشان می دهد  مقصود بدی دارید و اگر به این کار اصرار ورزید دچار بلا و آسیب خواهید شد. سعی کنید تا همواره به دنبال رفتارهای نیک و پسندیده باشید و با دیگران با تواضع و برخورد کنید تا دیگران به جانب شما جذب شوند. لطف خداوند شامل حالتان می شود و به زودی ایام خوبی را پیش رو خواهید داشت.

 

فال روزانـه شخصی متولدین خرداد

خرداد

فال روزانه شما نشان می دهد  اقبال نیکی در انتظارتان است و با صبر و تحمل مقصودتان حاصل می‌شود. اگر تلاشتان را فراوان تر کنید دشمنان راه به جایی نخواهد برد. حواستان باشد فردی نسبت به شما حسادت میکند و قصد دارد برای تان بی آبرویی پدید بیاورد از او برحذر باشید. اگر شخصی از شما دور است به زودی او را خواهید دید پس نگران نباشید.

 

فال روزانـه شخصی متولدین تیر

تیر

فال روزانه شما نشان می دهد تمامی نیت های تان حاصل می شود اما با صبر و حوصله، اگر بخواهید عجله و شتاب کنید نادم و پشیمان می‌شوید. شخصی با شما به درگیری و مرافعه می پردازد اما بهتر است آرامش خود را حفظ کنید. اسرار تان را جایی بازگو نکنید و مراقب باشید. پسری زیبارو در زندگیتان است که باطن خوبی ندارد حواستان باشد تا از جانب او آسیب نبینید.

 

فال روزانـه شخصی متولدین مرداد

مرداد

فال روزانه شما نشان می دهد  هم اکنون شرایط مساعد نیست و بخت و اقبال از شما دور شده پس از مقصودتان صرف نظر کنید. شخصی سعی دارد شما را فریب دهد و در کارتان مشکل به وجود آورد از او دوری کنید. ممکن است چند صباحی مشکلات مالی به سراغتان بیاید اما با همت و تلاش دوباره اوضاع مساعد خواهد شد. اگر قصد دارید تا زندگی مشترکی را آغاز کنید بهتر است فرد مناسبی را برای خود برگزینید که به دنبال مال و حرص دنیا نباشد.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین شهریور

شهریور

فال روزانه شما نشان می دهد از کارهای بیهوده و ناپسند دوری کنید و دنبال رو دوستان ناباب نباشید که شما را در چاه خواهند انداخت. شما اقبال خوبی دارید در صورتی که در راه خداوند بمانید و بیهوده دردسر درست نکنید. مدتی است که در نمازهایتان کاهلی می کنید و از این طریق رنج و اندوهی به شما رسیده ارتباط تان را با خداوند قوی تر کنید تا زندگی دوباره به کامتان شود.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین مهر

 

مهر

فال روزانه شما می گوید آنچه را که آرزو داری به آن خواهی رسید توکلت بر خداوند باشد. افراد سودجو در اطراف تو زیاد هستند، خیالت آسوده از آنها گزندی  نخواهید دید. به زودی شادی بسیاری از کسی که زمان زیادی است انتظارش را میکشید میابید. اگر قصد دارید تا سفر و یا معامله‌ای را آغاز کنید بهتر است چند روزی را دست نگاه دارید تا شرایط به نفع تان شود.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین آبان

آبان

فال روزانه شما نشان می دهد که  به زودی شاهد تغییرات خیلی مثبت در زندگی خود خواهی بود راهی را که برای زندگی خود انتخاب کرده اید درست است خداوند در این راه یار و یاور تو خواهد بود بزودی به مراد خواسته ات می میرسی. در همه امور توکل بر خداوند باشد.

 

فال روزانـه شخصی متولدین آذر

آذر

فال  روزانه شما نشان می دهد  آینده خوبی داری طالع ات نیک است به زودی در زمینه کاری موفقیت چشمگیری خواهید داشت به خوش کامی و خوشحالی زیادی دست می‌یابید. سفری در پیش دارید که در آن سود زیادی خواهید برد. خداوند تو را در زندگی یاری خواهد کرد.

 

فال روزانـه شخصی متولدین دی

دی

در فال روزانه شما آمده است  اتفاقاتی رخ داده که شما را رنجانده اما به خداوند توکل کنید انشالله که دوباره آرامش میابید. رزق و روزی فراوانی برای تان وجود دارد که اگر شکرگزار خداوند باشید به دستش می آورید اگر قصد دارید تا معاملاتی را آغاز کنید هم اکنون دست نگاه دارید که بخت با شما یاری نیست. به دنبال اعمال حرام و دوستان ناباب نروید که چاه خواهید افتاد .

 

فال روزانـه شخصی متولدین  بهمن

بهمن

فال روزانه شما نشان می دهد قصد و نیت بدی داری در فکرت، افراد بدی در اطراف تو هستند که ذهنت را به سمت افکار منفی منعطف میکنند. از کسانی که ذهنت را به سمت افکاری منفی می برند دوری کن ،راه خداوند را در پیش بگیرتا لطف او شامل حالت شود. به زودی معجزه ای در زندگی ات رخ می دهد‌.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین اسفند

اسفند

فال روزانه شما نشان می دهد که با این قصد و نیتی که در سر داری مراقب باش ممکن است. به تو صدمه ای وارد شود، افراد بد چشم دور و ورت زیاد است .به زودی کارت بالا خواهد گرفت رشد چشمگیر خواهید داشت. گشایشی در کار ایجاد می شود و به مراد و مقصود می رسی .آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 653593 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟