فال روزانه شخصی / 29 دی + فیلم
حجم ویدیو: 5.68M | مدت زمان ویدیو: 00:00:42

فال روزانـه شخصی متولدین فروردین

فروردین

فال روزانه شما نشان می دهد شما به دنبال یک راه کار جدید برای تغییر زندگی تان هستید. این مطلب که شما می‌خواهید استراتژی زندگی تان را عوض کنید فوق العاده نطر مثبتی است اما بهتر است کمی با برنامه ریزی و دقت بیشتری پیش بروید تا در آینده از اینکه برنامه و روش زندگی تان را عوض کرده‌اید ناراحت نباشید. در راه تغییر اصلا ترس را به خود راه ندهید فقط اول با فکر و برنامه زمان بندی شده به پیش بروید تا طعم شیرین موفقیت را تجربه کنید.

 

فال روزانـه شخصی متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

فال روزانه شما نشان می دهد صبر شما در تمام کارهایی که انجام می‌دهید به نمونه و الگوی بارز و قابل تمجید برای همگان تبدیل شده است. شما با صبر خود توانسته اید بسیاری از سختی‌هایی را که حتی تا چندین سال بعد نیز گریبان گیر شما بودند در عرض مدتی کوتاه حل نمایید. فقط گاهی با دیدی منفی به زندگی نگاه می‌کنید. بهتر است دید منفی تان را کنار بگذاری زیرا همین صبر و بردباری شما در تمام مسائل پاسخگو است.

 

فال روزانـه شخصی متولدین خرداد

خرداد

فال روزانه شما نشان می دهد امروز روز خوش شانسی شما است، و زمان این فرا رسیده که دیگران را در ایده‌های خود سهیم کنید، به خصوص اگر می‌خواهید که آنها در اجرا کردن برنامه‌های مهم به شما کمک کنند. اما زمانی که ایده ها‌یتان را بیان می‌کنید احتمال دارد که خیلی عجیب و افراطی جلوه کنید. آرام حرکت کنید و از ابتدا از روی منطق برنامه هایتان را قدم به قدم اجرا کنید.

 

فال روزانـه شخصی متولدین تیر

تیر

فال روزانه شما نشان می دهد امروز حتی اگر دلتان بخواهد هم نمی توانید خیلی منطقی باشید. سعی نکنید به زور مهار احساستان را در دست گرفته و تصمیمات منطقی بگیرید. ازوضعیت فعلی به نفع خودتان استفاده کنید و حساب و کتاب های منطقی را به وقت دیگری واگذار کنید. حتی اگر کارهایی برای انجام دادن داشته باشید به شرط آن که خیال و واقعیت را با هم قاطی نکنید فرصت کافی برای رویا پردازی و فرو رفتن در عالم خیال را نیز خواهید داشت، پس به خودتان زیاد فشار نیاورید.

 

فال روزانـه شخصی متولدین مرداد

مرداد

فال روزانه شما نشان می دهد همه به حال شما غبطه می‌خورند و به شما حسادت می‌ورزند زیرا فکر می‌کنند شما زندگی عالی را دارید اما شاید در درون زندگی‌تان این طور نباشد. شما از این مساله رنج زیادی می‌برید زیرا این مسئله را نمی‌توانید به شخص دیگری انتقال دهید و فقط اذیت می‌شوید و شنیدن این صحبت‌ها و عدم واکنش‌هایتان سبب شده است که اختلافاتی وارد زندگی شخصی تان شود و انرژی شما و اشخاص خانواده تان را بگیرد بهتر است به این صحبت‌ها اهمیتی ندهید.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین شهریور

شهریور

فال روزانه شما نشان می دهد شما در روزهای گذشته دچار حالت‌هایی از افسردگی شده بودید البته در حال حاضر نیز کمی این حالت را حفظ کرده‌اید اما نسبت به روزهای گذشته‌تان بسیار این حالت در شما کاهش پیدا کرده است. شما به صحبت‌ها و نصیحت‌های دیگران که می‌شنوید عمل می‌کنید و موفقیت‌هایی که تا کنون کسب کرده بودید نیز تا حدودی به همین دلیل است. برای این که کاری را ﺁغاز کنید به دنبال هیچ محرکی نباشید، شما باید خودتان این محرک را در خودتان بیدار کنید.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین مهر

 

مهر

فال روزانه شما می گوید اگر می خواهید به رویاهایتان دست پیدا کنید باید از مرحله رویا پردازی خارج شده و دست به کار شوید. در حال حاضر دیدن واقعیت و خارج شدن از عالم رویا کار چندان ساده ای نیست، ولی برای موفقیت در آینده باید واقعگرا باشید و وظایف و کارهایتان را به انجام برسانید. فایده ای ندارد که بخواهید با چیزهایی که از کنترل شما خارج هستند مبارزه کنید. تصمیم گیری هایتان را برای فردا بگذارید و امروز فقط آستین هایتان را بالا زده و کارهای نا تمامتان را انجام دهید. شاید به فردی علاقه مند شده باشید که سطح علمی و آگاهی او بسیار از شما بالاتر است؛ اگر حرف جالبی برای گفتن ندارید بهتر است سکوت کرده و گوش کنید.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین آبان

آبان

فال روزانه شما نشان می دهد که امروز شاید بتوانید احساسات خود را به صورت خیلی رمانتیکی بیان کنید، ولی اگر حرفی برای گفتن داشته باشید که نیاز به صراحت در کلامتان داشته باشد خیلی موفق نخواهید بود و انتقال پیامتان به طرف مقابل چندان ساده نخواهد بود. شاید رویاهایی که در سر دارید خیلی خوشایند و شیرین به نظر برسند، ولی فکر نکنید که دنبال کردن آنها منطقی خواهد بود، چون خیلی بر اساس منطق شکل نگرفته اند. فعلا بهترین کاری که از دستتان بر می آید انجام فعالیت هایی است که به خلاقیت احتیاج دارند. در غیر این صورت بهتر است صبر کنید تا کنترل احساستان را دوباره در دست گرفته و منطقی تر شوید.

 

فال روزانـه شخصی متولدین آذر

آذر

فال  روزانه شما نشان می دهد امروز احساسات شما به شدت تمام از ضمیر ناخود آگاهتان سرچشمه گرفته و بروز پیدا می کنند، ولی این احساسات باعث می شوند احساس ناراحتی کرده و همین که سر باز کردند خیلی زود بخواهید آنها را مهار و حتی سرکوب کنید. با وجود آن که این روزها می خواهید زندگیتان ساده و بی دردسر باشد خواسته هایتان از زندگی پیچیده تر از آن هستند که چنین امکانی را برای شما فراهم کنند. فکر نکنید که دیگران از نیازهای شما آگاه هستند و از این که پیامتان را دریافت کرده اند اطمینان حاصل کنید، زیرا خیلی راحت ممکن است سوء تفاهم هایی به وجود بیایند که تا خودتان آنها را برطرف نکنید حل نخواهند شد.

 

فال روزانـه شخصی متولدین دی

دی

در فال روزانه شما آمده است امروز برای شما روز نسبتا پرماجرایی خواهد بود. به احتمال زیاد بالاخره مجبور خواهید شد که با موضوعات خسته کننده ای مثل جزئیات نهایی یک پروژه کاری یا مشکلات کوچک در منزل سر و کله بزنید. تا زمانی که این کارها به پایان نرسند هر چقدر هم که موضوعات جالبتری توجهتان را به خود جلب کنند، استراحت نکرده و دست از کار نخواهید کشید. تنها چیزی که برایتان مهم خواهد بود حل کردن این مشکلات است. امروز به قول هایی که به دیگران داده اید عمل کنید، آنها بیش از آن چه که فکرش را بکنید از شما سپاسگزار خواهند بود. همراه با عشقتان برای یک آخر هفته لذت بخش برنامه ریزی کنید.

 

فال روزانـه شخصی متولدین  بهمن

بهمن

فال روزانه شما نشان می دهد رویاهایتان آنقدر واقعی به نظر می رسند که احساس کنید اگر دستتان را دراز کنید می توانید آنها را لمس کنید. ولی حقیقت این است که اگر می خواهید به واقعیت بپیوندند باید برای به دست آوردن آنها زحمت بکشید. درست است که باید به حس درونیتان توجه کنید، ولی وقتی دارید برای آینده تان برنامه ریزی می کنید منطق را هم نباید نادیده بگیرید. رویاهایتان را نادیده نگیرید، ولی با دید منطقی به آنها نگاه کنید. در مواجهه با مشکلات شما از آن دسته افرادی هستید که می توانند خونسردی خود را حفظ کرده و آرامش را به دیگران بازگردانند. شما می توانید بدون نگرانی و با دید منطقی این مشکلات را بررسی کرده و برای آنها راه حل پیدا کنید.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین اسفند

اسفند

فال روزانه شما نشان می دهد که متاسفانه در حال حاضر از ثبات احساسی خبری نیست، ولی از این موقعیت و تردیدهای درونیتان می توانید به صورت هوشمندانه ای استفاده کرده و اهداف حرفه ای خود را مورد سوال قرار دهید. نیازی نیست که تصمیم های بزرگ و جدی بگیرید، همین که به این موضوع به صورت جدی فکر کنید و جواب های خود را پیدا کنید کافی است. شاید دیگران شما را برای گوش نکردن به حرف آنها و اهمیت قائل نشدن برای گفته هایشان سرزنش کنند، ولی به نظر می رسد امروز با دقت و حوصله بیشتری به حرف های دیگران می توانید گوش کنید و مثل همیشه خود محور نیستید.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 651920 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟