فال روزانه شخصی / 28 آذر
حجم ویدیو: 10.00M | مدت زمان ویدیو: 00:01:02

فال روزانـه شخصی متولدین فروردین

نماد فروردین

فال روزانه شما نشان می دهد احساس میکنید که بار سنگین مسئولیت ها رو دوش شما هست ولى اشتباه میکنید چون شریک احساسیتون یا خانواده هم در به دوش کشیدن بار مسئولیت با شما همراه هستند. براى مجردین خواستگار دیده میشه، خواستگارى که با مشکلاتى روبرو خواهد شد، مشکلاتى که ممکنه زمان ببره تا دو خانواده همدیگرو بشناسن. بین زن و شوهرها اختلاف دیده میشه که این اختلافات بوسیله شخصى که شمارو راهنمایی میکنه و با تجربه است حل میشه. یک مهمانى، یک دورهمى دعوت میشید که ممکنه در مورد مسائل کاریتون باشه. یک پول که براى شما قابل توجه هست به دستتون میرسه و بخشى از این پول رو به عنوان پس انداز نگه خواهید داشت. شخصى از شما فاصله گرفته یا از شما رو برگردونده، مدت زیادى نمیکشه که ازش خبرى بهتون میرسه و به سمتتون برگشت خواهد داشت صد در صد. براى کسانى که در حال تحصیل هستند و یا براى رسیدن به موقعیت هاى بالاتر تحصیل تلاش میکنند یک موفقیت عالى دارند. مشکلاتى توى رابطتون با خانواده هست ولى این مشکلات قابل حل هست و صد در صد حل خواهد شد.

 

فال روزانـه شخصی متولدین اردیبهشت

نماد اردیبهشت

فال روزانه شما نشان می دهد وارد یک مرحله جدیدى از زندگیتون و یا موقعیتى که در اون هستید میشید که میتونه مالى یا کارى باشه. کسانى که تنها هستند وارد یک رابطه احساسى جدید خواهند شد. بعد از مدتها خبر خوشى رو خواهید شنید و به آرامش خواهید رسید. در حیطه و زمینه اى یک خوشحالى درونى پیدا خواهید کرد. یک حس خوب و پر انرژى که به شما انگیزه میده و باعث میشه که آیندتونو بهتر بسازید. خودتون دارید تلاش میکنید و در حال پس انداز کردن پول هستید، بهر حال موفق میشید، ولى پس انداز کردن پول نباید به اون معنى باشه که خودتونو از خیلى چیزا محروم کنید. توى محیط کاریتون شخصى از شما خبر میبره براى کسى که با شما اختلاف داره و یا رقیب شما هست، مراقب باشید. یک تاریکى و سیاهى از زندگیتون خارج میشه و به سمت روشنایى میرید و روزنه هاى امید به زندگیتون خواهد آمد. ممکنه یکسرى خوابهایى رو ببینید که بهش اهمیت ندید، ضمیر ناخودآگاهتون با ماوراء ارتباط برقرار میکنه. خوابهاتونو جدى بگیرید ممکنه خبرى از آیندتون بهتون بده. در مورد کارى دودل هستید فعلاً اگه انجامش ندید بهتر هستش و زمانش نامناسبه. شخصى به روابط کارى، مالى و احساسیتون حسادت میکنه. شخصى از لحاظ مالى قولى بهتون داده که سعى میکنه بهش عمل کنه که شما رو ناراحت نکنه و مشکلتونو حل بکنه. توى روابط احساسیتون رابطتون تو تردیده، یک دلخورى دو طرفه بینتون هست و با وجود شکى که تو رابطتون هست همدیگرو دوست دارید.

 

فال روزانـه شخصی متولدین خرداد

نماد خرداد

فال روزانه شما نشان می دهد عقاید و نظراتى دارید، برنامه و هدفهایى دارید که می خواهید اونارو عملى کنید. اگر فکر میکنید که هدفتون مشخص شده است اولاً محتاطانه جلو برید و سعى کنید این مسیرو تا آخر برید و پشتکار داشته باشید تا به موفقیت برسید. یک سفر در پیش دارید. سفرى که براى پیشبرد مسائل مالى و کاریتون هست. شخصى ازتون دور هست؛ ممکنه بخاطر سفر ازتون دور شده باشه یا به هر دلیلى که دوره تا ٣ وعده زمانى دیگه خبرى ازش دریافت میکنید. خیلى مراقب دشمنانتون باشید تا ازشون ضربه نخورید. براى مجردین شخصى که صاحب کار و وضعیت مالى خوبى هستش به شما پیشنهاد ازدواج خواهد داد. توى روابط احساسیتون دوست داره به شما ابراز علاقه کنه و عشقشو عنوان کنه، ممکنه به دلایلى ازتون دور باشه ولى دلتنگى دو طرفه دیده میشه. همدیگرو دوست دارید ولى یک دورى و فاصله که ممکنه مکانى باشه دارید. اگر قهرید مطمئن باشید خیلى زود آشتى میکنید.

 

فال روزانـه شخصی متولدین تیر

نماد تیر

فال روزانه شما نشان می دهد استرس و اضطراب دارید، انگار قلبى شکسته دارید توى رابطه احساسیتون، احساس میکنید بهتون خیانت شده و این باعث استرس و نگرانى شده. اگر تو رابطه احساسیتون مشکلى پیش اومده شخصى با بدگویى باعث فاصله شده، این شخص به شما حسادت میکنه. سفر و یا سفر کرده اى دارید. خبر خوشى که مثل نقل مکان، جابجایى یا سفر هست بهتون میرسه. مشکلى دارید که شخصى تو این راه کمکتون میکنه ؛ شخصى که سرشار از انرژیه و میتونه تو این کار به شما کمک کنه. دخالتها توى زندگیتون هست، دخالتهایى که ممکنه یکسرى مشکلات براتون پیش بیاره. شخصى دوستتون داره و نسبت به شما علاقمنده و بهتون فکر میکنه. براى مجردین خواستگار دیده میشه، خواستگارى که متولد دى ماه هستش. کسانیکه توى رابطه احساسى نیستند کسى بهتون توجه داره و دوست داره به شما پیشنهاد دوستى بده. یک موفقیت تو زمینه مالى و کارى دیده میشه. توى روابط احساسیتون بهتون فکر میکنه، بزودى دیدار دارید. با اینکه ازتون دلخوره ولى دوست داشتنتون دو طرفس

 

فال روزانـه شخصی متولدین مرداد

نماد مرداد

فال روزانه شما نشان می دهد از لحاظ سلامتى از ناحیه معده یا دستگاه گوارشى دچار ناراحتى هستید. بیشتر بخاطر عصبى بودن و خودخورى کردن شماست. فکرى باعث آرامش خودتون میشه که میتونه در مورد یک جشن و یا میتونه در مورد کسى باشه که دوسش دارید. توى برنامه تغذیه تون از میوه جات استفاده کنید. شخصى اطرافتون هست که کارى یا چیزى رو از شما پنهون میکنه که این شخص میتونه همسرتون یا شریک احساسیتون باشه که دستش براى شما رو میشه ولى بهر حال نگران کننده نیست. مراقب اشیاء و وسایلتون باشید ممکنه یک چیزى مثل یه برگه رو گم بکنید که براتون مهم باشه. راه در مسیر مالى براتون باز میشه. اگر قرض و بدهى دارید ان شاء الله پرداخت میکنید. ممکنه شخصى بهتون قول و قرار مالى داده بوده که بهش عمل نکرده ولى صد در صد کمکتون میکنه و قدم بزرگى رو براتون بر میداره. توى روابط احساسیتون یک تماس خوشحال کننده دریافت میکنید و اگر بهتون بدقولى کرده صد در صد به قولش عمل میکنه، بهتون فکر میکنه و بهتون وفادار هست.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین شهریور

نماد شهریور

فال روزانه شما نشان می دهد براى خانمها میبینم که آقایى نگرانتونه و یه جورایى میخواد ازتون خبر بگیره ولى براى جلو اومدن مردده و دل دل میکنه ولى بهر حال جویاى احوالتون میشه. سختیهاى زیادى رو تحمل کردین و مسئولیت هاى زیادى رو به دوش کشیدید، بهر حال روشنایى به زندگیتون میاد و سختیهاتون تموم میشه و شما به موفقیت می رسید در زمینه اى که تلاش میکنید. براى مجردین خواستگار دیده میشه که این خواستگار با عشق و علاقه قدم جلو میذاره. امضاى یک قرارداد براتون دیده میشه که میتونه قرارداد کارى یا مالى باشه یا امضاى ازدواجى باشه. تغییرات مثبتى براتون در زمینه مالى و احساسى در حال شکل گرفتنه. خیلى عجول نباشید، صبر کنید. مطمئن باشید اتفاقات خوب براتون یکى یکى پیش میاد. اگر قصد انجام کارى رو دارید براتون عالیه. توى روابط احساسیتون شخص مورد نظر براى جلو اومدن استرس و تردید داره. از موضوعى دچار دودلى شده ولى بزودى دیدار دارید، بهتون فکر میکنه، یک دیدار رمانتیک در پیش دارید.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین مهر

نماد مهر

 

فال روزانه شما می گوید شخصى با یک رفتار تند شما رو ناراحت میکنه، بهتره به دل نگیرید. شخصى دوستتون داره و بهتون توجه میکنه ولى این احساس هنوز بیان نشده. نسبت به اطرافیانتون توجه داشته باشید، چون یکى هست که دوستتون داره ولى نمیتونه ابراز کنه. موانعى سر راه عاطفیتون هست که در حال حل شدنه. سر یه دوراهى قرار گرفتید، یه مقدار بلاتکلیفید که با گذشت زمان از این بلاتکلیفى در میایید و حل خواهد شد. در هر زمینه اى که میخواهید فعالیت کنید فعلاً عجله نکنید. تولد یک فرزند یا خبر باردارى به گوشتون میرسه. اگر متأهل هستید ممکنه براى خودتون باشه، فرزندى که قدمش براتون خیر هست و پر روزى. اتفاقات خوبى در شرف افتادنه تا اواخر سال، یک اتفاق بزرگ که براتون مثل معجزه میشه و باعث خوشحالیتون خواهد شد. پول بزرگى مثل وام، ارث، قرعه کشى یا پول باد آورده اى دستتون میاد که بصورت غیر منتظره تا آخر سال دستتون میاد و وارد زندگیتون میشه. اگر قصد خرید ملک دارید براتون خوب و مبارکه. شخصى دوستتون داره که بهتون وفادار هست، شاید بخاطر یکسرى مسائل از هم دور بشید ولى دوستتون داره و دوست داره زندگى خوبى رو در کنار شما تجربه کنه. مشکلى دارید که ممکنه مالى باشه در حال حاضر ولى شخصى کمکتون میکنه، یه شخص توانمند توى روابط احساسیتون بهتون توجه داره و وفاداره، یکم دلخوره ازتون. براى خانمها یه مانع یا یه مخالف دیده میشه.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین آبان

نماد آبان

فال روزانه شما نشان می دهد احساس تنهایى میکنید، حتى اگه دورتون شلوغ باشه احساس تنهایى میکنید، چون از نظر احساسى و عاطفى کمبود دارید. مطمئن باشید درى به روتون باز میشه. کمى پرتوقع هستید نسبت به اطرافیانتون. دوست دارید دیگران بهتون ابراز محبت کنن. یه مقدار سر دوراهى قرار گرفتید، ناراحتید و انگار چشماتونو بستید و حقایق رو نمی بینید. یه مقدار سرگردون و بلاتکلیف هستید و نمیدونید باید چی کار کنید، سعى کنید تمرکز داشته باشید تا از این بلاتکلیفى در بیایید. اگر در زمینه اى شکست خوردید نباید ناامید باشید، شکست و باخت پل محکمى رو به پیروزیه. بین زن و شوهرها اختلاف دیده میشه که طبیعى هست و زود رفع میشه. سفرى در پیش دارید با دوستی که بهتون آرامش میده.

 

فال روزانـه شخصی متولدین آذر

نماد آذر

فال  روزانه شما نشان می دهد که استرس دارید، نگرانید، انگار چیزى رو گم کردید، از نظر احساسات انگار یه چیزى رو از دست دادید که این موضوع باعث ناراحتیتون شده. توى جمعى قرار میگیرید که حرف و سخن توش زیاده، سعى کنید از محیطى که تشنج ایجاد میکنه براتون دور بشید. براى مجردین خواستگار میاد و این خواستگارى زیاد براتون خوب نیست. پولى دستتون میاد که باهاش وسیله اى رو می خرید، پول زیادى نیست ولى مشکل شما رو تا حدى حل میکنه. اگر در حال تحصیل در هر رشته اى هستید و در هر مقطعى براتون موفقیت میبینم. تلاشى که به نتیجه مطلوب میرسه. نقل مکان در پیش دارید که براتون آرامش میاره و اینکه براتون خیر و برکت میاره. یه سفر براتون افتاده که میتونه جنبه احساسى داشته باشه یعنى با همسرتون باشه یا اونجا همسر آیندتون پیدا میشه. اتفاقات خوب که در زمینه هاى مختلف هست در حال رخ دادنه. اگر شخص احساسیتون از پیشتون رفته صد در صد بهتون برمیگرده و از طرفش خبرى رو دریافت میکنید. دیدار و بیرون رفتن و آشتى براتون افتاده.

 

فال روزانـه شخصی متولدین دی

نماد دی

در فال روزانه شما آمده است که اگر قصد دارید کارى رو انجام بدید دست نگه دارید؛ زمانش نامناسبه. یک موفقیت که میتونه در زمینه مالى یا احساسى باشه براتون میبینم. یک پولى دستتون میرسه و یه گره مالى که تو زندگیتون داشتید باز خواهد شد. کسى تو یک مسیر و راهى قدمى براتون برمیداره. تقریباً به اون آرامشى که مدنظرتون هست در اون زمینه اى که تو ذهنتون هست خواهید رسید. براى مجردین خواستگارى و ازدواج و تشکیل خانواده دیده میشه. پولى که بزرگ هست و غیر منتظره وارد زندگیتون میشه و بهتون آرامش میده. در اواسط فصل بهار این پول دستتون میرسه. خبر یه باردارى به گوشتون میرسه. خبر خوش براتون افتاده که دریافتش میکنید. اگر منتظر خبر یا نتیجه اى هستید در مورد کارى یا راهى نتیجه مثبت و ثمربخش هست. توى روابط احساسیتون ممکنه از هم دور باشید ولى دوست داشتنتون دو طرفه هست. ممکنه مشکلاتى تو این رابطه باشه ولى اگه صبر کنید این رابطه گرم خواهد شد.

 

فال روزانـه شخصی متولدین  بهمن

نماد بهمن

فال روزانه شما نشان می دهد که در مسائل مالى، کارى، عشقى دچار شکست شدید و رابطتون در حال سرد شدنه. خودتون هم در بلاتکلیفى قرار گرفتید و نمیدونید باید چی کار کنید. بلاتکلیفى بهتون فشار میاره. اگه قصد سرمایه گذارى دارید صبر کنید، اگه میخواهید پیشنهاد دوستى رو قبول کنید صبر کنید، اگه رابطتون کات شده و میخواهید اقدامى کنید صبر کنید و با درایت و فکر جلو برید. کلاً براتون صبر افتاده. از طرف شخصى ساپورت مالى میشید، ممکنه از طرف مادرتون حمایت مالى بشید. یک سفرى براتون میبینم که کنسل میشه، ممکنه تأخیر داشته باشه ولى فعلاً کنسل شدس. یک خانوم با حسادتى که داره براى رابطه تون مشکل سازى میکنه. این رابطه ممکنه کمرنگ بشه ولی مطمئن باشین به زودی پررنگ میشه.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین اسفند

نماد اسفند

فال روزانه شما نشان می دهد اگر یک کار قانونى، دادگاهى و یا مسیر ادارى، دولتى دارید فعلاً جواب منفى میشنوید و براتون زمان میبره. ممکنه تا ٤ وعده زمانى دیگه طول بکشه تا جواب مثبتى که انتظارشو دارید دریافت کنید. در مورد مسئله اى نگران هستید که میتونه در مورد مسائل مالى و عاطفیتون باشه که صد در صد حل میشه، ممکنه یکم کمرنگ و پررنگ بشه ولى لازمه تو این مسیر سختیهایى رو بکشید تا مشکلتون حل بشه. براى مجردین خواستگار دیده میشه. اردیبهشت ماه براتون ماه خوبیه، اتفاق خوبى براتون میفته که خوشایند هست و خوشحالتون میکنه. براى خانمها میبینم آقایى دوستتون داره و نگران شما هست. بهتون توصیه میشه به یک سفر برید تا به آرامش برسید. براى کسانیکه تو هیچ رابطه اى نیستند یک پیشنهاد عاطفى دیده میشه و براى مجردها ازدواج با عشق صورت میگیره. اگر قصد دارید کارى رو انجام بدید براتون عالى هست. توى روابط احساسیتون اگر بهتون پشت کرده تا ٤ وعده زمانى دیگه به سمتتون میاد و یه جورایى از دلتون در میاره. یک پیام یا تماس خوشحال کننده دریافت خواهید کرد. یک پیشنهاد یا یه ابراز علاقه و محبت و یا یک پیشنهاد قرار ملاقات گذاشتن بهتون میشه یا پیشنهاد بیرون رفتن براتون دیده میشه.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 640727 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟