فال روزانه شخصی / 15 خرداد ماه

فال روزانـه شخصی متولدین فروردین

نماد فروردین

فال روزانه شما نشان می دهد انعطاف پذیری مسئله مهم امروز است. رویکرد و رفتاری آرام و بدون عجله داشته باشید. سعی بر تحمیل عقاید بهترین تاکتیک نیست. ذهنتان را باز نگه دارید و ایده ها و نظرات دیگران را نیز بشنوید. شما نیروی زیادی در اختیار دارید. هدر دادن آن شرم آور است و دیدگاه خود را برای دیدن گزینه های مختلف هدر خواهید داد. حرف همیشه قدرت و اثر بیشتری دارد. پس وقتی که صحبت می کنید، یا مخاطب حرفی قرار می گیرید، باید این کار را با دقت زیادی انجام دهید. امروز شما فرصت آن را دارید تا نتیجه خیلی خوبی از کارها بگیرید، ولی باید به دیپلماسی خود هم رجوع کنید. از حرف های بی ثمر و نامربوط خودداری کنید.

 

فال روزانـه شخصی متولدین اردیبهشت

نماد اردیبهشت

فال روزانه شما نشان می دهد پیدا کردن نقطه ی تعادل به هنگام مشکلات یکی از مشخصه های متولدین ماه آبان است. این دقیقاً همان چیزی است که اکنون با آن دست و پنجه نرم می کنید، زیرا تلاش می کنید تا به اهدافی که در سر دارید نظم و ترتیبی ببخشید. ممکن است به این نتیجه برسید که باید چیزهای جدیدی یاد بگیرید، یا شاید هم تصمیم بگیرید که به یک سفر دور و دراز بروید. چیزی که در حال حاضر اهمیت دارد این است که خلاصه دست به کار شوید، یعنی این که خود تصمیمی که می گیرید آن قدرها هم که فکر می کنید مهم نیست. درست است که باید طبق محدودیت های تان پیش بروید، اما بدانید که اکنون همه چیز زندگی تان در سکوی پرتاب قرار گرفته و آماده ی حرکت است.

 

فال روزانـه شخصی متولدین خرداد

نماد خرداد

فال روزانه شما نشان می دهد که از کلمات و توانایی های ویژه خود استفاده کنید تا نگرانی های دیگران را تسکین دهید. انرژی خود را بطور فعال به سمت احساسات ملایم سوق دهید. توانایی و قدرت درونی شما مهمترین و ارزشمندترین دارایی شماست. امروز عزت نفس شما در موقعیتی ناخوشایند به امتحان گذاشته می شود. هیچ چیز را در نگاه اول قبول نکنید. معنای عمیقی زیر ظاهر امور وجود دارد و اگر آن را تشخیص ندهید اشتباه کرده اید. اسلحه خود را آماده کنید و آماده باشید. امروز اگر تفکر سازنده داشته باشید برایتان خیلی خوب است و بهتر است به تعمق و تفکر بپردازید.

 

فال روزانـه شخصی متولدین تیر

نماد تیر

فال روزانه شما نشان می دهد که به احتمال خیلی زیاد شما به برخی از علایق خود پی خواهید برد که تا به حال برایتان ناشناس بوده اند. به این کشف جدید خود اهمیت داده و اگر فکر می کنید که این علایق واقعی هستند و فقط به طور گذران تحت تأثیر دیده ها خوانده هایتان قرار نگرفته اید حتما آنها را دنبال کنید. امروز روابط عاطفی شما بسیار گرم، صمیمانه و همراه با یکدلی خواهند بود، نهایت استفاده را از این وضعیت ببرید. حتی اگر تردیدی نسبت به عشقتان دارید، کنار گذاشتن این تردیدها و نگرانی ها رابطه تان را محکمتر خواهد ساخت.

 

فال روزانـه شخصی متولدین مرداد

نماد مرداد

فال روزانه شما نشان می دهد منابع یا حمایت از سوی دیگران که امیدش را داشتید، امروز ممکن است از شما دریغ شود یا حداقل ناامید شوید. واکنشی نشان ندهید. این بر شما هیچ انعکاسی نخواهد داشت. خوشبختانه تا فردا همه چیز بهتر خواهد شد. امروز شما کمی درباره احساسات خود گیج شده اید. از طرفی فهرستی از دلایل دارید که چرا نباید با کسی باشید، از طرف دیگر به شدت مجذوب چشم ها، حس شاعرانه مسحورکننده و شوخ طبعی جادویی او شده اید. فرد در این شرایط چه باید بکند؟ بگذارید امروز خصلت منحصر بفرد شما امکان درخشش بیابد. دو نفر که در محل کار ایده های یکسانی بکار می برند، قطعاً از بقیه عقب می افتند.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین شهریور

نماد شهریور

فال روزانه شما نشان می دهد امروز اجازه ندهید که برج شما با ویژگی بوالهوسی، احساسات شما را به هر کجا که می خواهد بکشاند. نکته ی مهمی که امروز باید به آن توجه کنید این است که حواس تان به روابط اجتماعی تان باشد، زیرا اگر با گروه های مختلفی درآمیزید ـ حتی اگر اعضای گروه آدم های فوق العاده ای باشند ـ ممکن است ذخیره ی انرژی تان به پایان برسد. سعی کنید فقط روی یک موضوع خاص تمرکز کنید و این کار را ادامه دهید تا نتیجه ی دلخواه تان حاصل شود. تأثیر مثبتی را که به تنهایی می توانید رقم بزنید دست کم نگیرید.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین مهر

نماد مهر

 

فال روزانه شما می گوید شما ناگهان به این موضوع پی خواهید برد که تا چه حد به یکی از اهداف بلند مدت خود نزدیک شده اید و تمام انرژیتان را برای به سرانجام رساندن آن یک جا جمع خواهید کرد. حالا که اینقدر به این هدفتان نزدیک شده اید شاید حتی در حین کار به فکر هدف بزرگ بعدیتان باشید و این موضوع به شما انگیزه بیشتری برای رسیدن به مقصد خواهد بخشید. «همیشه به سوی جلو» شعار همیشگی شماست! اگر احساس می کنید رابطه عاطفیتان رو به افول است کمی برای حفظ آن تلاش کنید و سعی کنید در مورد مشکلاتتان حرف بزنید، مطمئن باشید بی نتیجه نخواهد بود.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین آبان

نماد آبان

فال روزانه شما نشان می دهد که امروز ممکن است مجبور باشید کمی بیشتر از همیشه از خودگذشتگی کنید. شاید کمی به خاطر مسئولیت های زیادی که به عهده تان گذاشته شده اند و انتظاراتی که از شما می روند غرغر کنید، اما در نهایت آنچه به عهده تان است را خیلی خوب به انجام خواهید رساند. در واقع ممکن است در کمال تعجب ببینید که نتیجه خیلی بهتر از میزان تلاشی شده است که شما برای آن کرده اید! اگر برایتان امکان پذیر بود امروز به دیدن خانه سالمندان و یا کودکان بی سرپرست بروید. این کار علاوه بر این که آنها را خوشحال خواهد کرد، بلکه علاوه بر حس خوبی که به شما خواهد بخشید، باعث خواهد شد قدر داشته هایتان را بیشتر بدانید.

 

فال روزانـه شخصی متولدین آذر

نماد آذر

فال  روزانه شما نشان می دهد که امروز می توانید از دوستان یا همکاران تان چیزهای ارزشمند زیادی یاد بگیرید. اما ممکن است فعلاً نتوانید به خواسته های دیگران توجه نشان دهید، زیرا رسیدگی به خواسته های دیگران شما را از پرداختن به آینده ی تان بازمی دارد. اجازه ندهید که این نامیدی مانع راه موفقیت تان شود. کمی از سرعت خود بکاهید و به سوی دیگران دست یاری دراز کنید، زیرا این حرکت می تواند نتیجه ی مثبتی روی کار شما بگذارد. به جای این که با سرعت به پیش بروید، بهتر است پیش از ادامه ی مسیر نگاهی دوباره به برنامه های تان بیندازید.

 

فال روزانـه شخصی متولدین دی

نماد دی

در فال روزانه شما آمده است امروز شما در حین تمیز کردن خانه مانند آنهایی هستید که مشکل تمرکز دارند و حواسشان به کارهایی که انجام می دهند نیست. سعی کنید حواستان را به کارتان بدهید و به جای تمرکز روی مشکلات و گرفتاری هایتان روی کارتان متمرکز شوید تا علاوه بر انجام کارتان به صورت کامل و مناسب، خیلی از این افکار آزار دهنده را هم فراموش کنید. امروز یکی از آن فرصت های تکرار نشدنی را برای عمیق تر کردن رابطه عاطفیتان با استفاده از جذابیت و زیرکی خود خواهید داشت. ولی شوخی های بیش از حدی که برای مخفی کردن حس نگرانیتان می کنید تنها باعث بدتر شدن اوضاعتان خواهد شد.

 

فال روزانـه شخصی متولدین  بهمن

نماد بهمن

فال روزانه شما نشان می دهد امروز کودک درون تان دوست دارد که اوقات اش را به تفریح و بازی بگذراند، به همین دلیل از شما می خواهد تا برای مدت کوتاهی هم که شده مسئولیت های تان را کنار بگذارید. چنین رویکردی باعث می شود که اوقات خوشی را سپری کنید، اما شاید این خوش گذرانی در حقیقت این قدرها هم به نفع تان نباشد. به هر حال تصمیم دارید راهی پیدا کنید که احساسات تان را نشان دهید و اصلاً برای تان مهم نیست که تعهدات فعلی چه قدر محدودتان کرده اند. سعی کنید راهی جدید برای انجام وظایف تان پیدا کنید و شیوه های گذشته را کنار بگذارید. مطمئن باشید که این تغییر به نفع شماست.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین اسفند

نماد اسفند

فال روزانه شما نشان می دهد که ذاتاً یک فیلسوف هستید و بسیار علاقه مندید که درباره ی موضوعات پیچیده بحث کنید، البته تا زمانی که بتوانید وابستگی های احساسی را کنار بگذارید. سعی نکنید برتری اخلاقی تان را به دیگران تحمیل کنید، در این صورت ممکن است به جای این با دیگران متحد شوید آن ها را با خود دشمن کنید. قبل از این که وارد موضوعات پیچیده شوید خوب حواس تان را جمع کنید. اجازه دهید بحث خودش پیش برود و سعی نکنید که نتیجه را کنترل کنید. به این ترتیب می توانید خیلی زودتر از چیزی که فکرش را می کنید به هدف تان برسید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 573512 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟