فال حافظ 15 دی + فیلم
حجم ویدیو: 17.54M | مدت زمان ویدیو: 00:00:34

به گزارش رکنا، فال حافظ نزد ایرانیان اعتبار بسیار دارد و این به دلیل تاثیر بسیار زیاد اشعار و غزلیات حافظ است. در ادامه نیت کنید و فال حافظ خود را بخوانید.

فـال حـافـظ متولدین فروردین

نماد فروردین

دوستان وقت گل آن به که به عشرت کوشیم

سخن اهل دل است این و به جان بنیوشیم

می‌کشیم از قدح لاله شرابی موهوم

چشم بد دور که بی مطرب و می مدهوشیم

تعبیر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ امروز شما فروردین ماهی عزیز نشان می دهد که اندوهگین نباشید. غم و غصه را رها کنید و به شیرینی‌های زندگی فکر کنید. اگرچه روزها به سختی می‌گذرد و ناراحتی‌های زیادی را تحمل کرده‌اید اما می‌توان از دل این غم و غصه نیز شادی‌ها را بیرون کشید. اگر در راه رسیدن به مقصود شکست خورده‌اید همچنان امید داشته باشید و صبوری پیشه کنید، شکست مقدمه پیروزی است و زندگی سرشار از پستی و بلندی‌هاست.

فـال حـافـظ متولدین اردیبهشت

نماد اردیبهشت

ای که مهجوری عشاق روا می‌داری

عاشقان را ز بر خویش جدا می‌داری

تشنه بادیه را هم به زلالی دریاب

به امیدی که در این ره به خدا می‌داری

تـعـبـیـر فال حافظ:

نتیجه تفال به دیوان حافظ شما اردیبهشت ماهی عزیز این است که اگر به توانایی‌های خود در انجام کاری شک دارید قبل از شروع خوب فکر کرده و توانایی‌های خود را بسنجید. لازم است به عواقب عمل خود توجه داشته باشید و با ندانم کاری باعث رنج خود نشوید. نیتی در دل دارید که برای تحقق آن باید تلاش و پشتکار زیادی داشته و در طول مسیر نقاط ضعف و اشتباهات خود را شناخته و به دنبال برطرف کردن آنها باشید.

فـال حـافـظ متولدین خرداد

نماد خرداد

ناگهان پرده برانداخته‌ای یعنی چه

مست از خانه برون تاخته‌ای یعنی چه

زلف در دست صبا گوش به فرمان رقیب

این چنین با همه درساخته‌ای یعنی چه

تـعـبـیـر فال حافظ امروز:

فال حافظ امروز شما خرداد ماهی عزیز نشان می دهد که تغییر حالت شما همه را در بهت و حیرت فرو برده است. قدر داشته‌های خود را نمی‌دانید و حوصله‌ کسی را ندارید. اطرافیان تان روی شما حساب می‌کنند ولی افسوس که همه را پراکنده کرده‌اید. ناراحتی شما و دل‌شکستگی تان با گذر زمان درمان خواهد شد. بیشتر مراقب خودتان باشید.

فـال حـافـظ متولدین تیر

نماد تیر

مرحبا طایر فرخ پی فرخنده پیام

خیر مقدم چه خبر دوست کجا راه کدام

ماجرای من و معشوق مرا پایان نیست

هر چه آغاز ندارد نپذیرد انجام

تـعـبـیـر نیت شما در فال حافظ:

فال حافظ امروز شما تیر ماهی عزیز این تفسیر را دارد که به زودی خبر باورنکردنی به شما خواهد رسید که در زندگی شما تاثیر زیادی داشته و اوضاع را کاملا عوض خواهد کرد. از فرصت هایی که پیش رو خواهید داشت کمال استفاده را کنید. موقعیت خوبی که برای شما ایجاد می شود می‌تواند زندگی شما را از این رو به آن رو کند، از آن استفاده کنید تا لطف و رحمت خداوند را ببینید. صبوری پیشه کرده و امیدوار باشید.

فـال حـافـظ متولدین مرداد

نماد مرداد

ای شاهد قدسی که کشد بند نقابت

و ای مرغ بهشتی که دهد دانه و آبت

خوابم بشد از دیده در این فکر جگرسوز

کاغوش که شد منزل آسایش و خوابت

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

نصیحت حافظ به شما مرداد ماهی عزیز این است که کسی را دوست داری ولی میان تو و او فاصله است و نمی توانی عشق خود را ابراز کنی ولی غمگین مباش که دل او کم کم نرم خواهد شد و به آرزویت می‌رسی.

فـال حـافـظ متولدین شهریور

نماد شهریور

اگر رفیق شفیقی درست پیمان باش

حریف خانه و گرمابه و گلستان باش

تو شمع انجمنی یک زبان و یک دل شو

خیال و کوشش پروانه بین و خندان باش

تـعـبـیـر فال حافظ:

در تعبیر فال حافظ امروز شما شهریور ماهی عزیز آمده است که از ستم و بلایی که بر سرت آورده اند شکایت می‌کنی و به فکر انتقام هستی ولی همگی را به خدایشان واگذار کن. مهربان باش تا دلت آرام گیرد. به عهدی که بسته ای عمل کن خدا با توست. اگر می خواهی همیشه شاد باشی باید دل و زبانت یکی باشد.

فـال حـافـظ متولدین مهر

نماد مهر

فاتحه‌ای چو آمدی بر سر خسته‌ای بخوان

لب بگشا که می‌دهد لعل لبت به مرده جان

آن که به پرسش آمد و فاتحه خواند و می‌رود

گو نفسی که روح را می‌کنم از پی اش روان

تـعـبـیـر فال حافظ:

حافظ امروز به شما مهر ماهی عزیز توصیه کرده است که اگر از دستت کاری برای کسی برمی‌آید هرگز کوتاهی نکن تا خدا نیز تو را در کارهایت یاری کند. روحت آزرده شده است، بهترین تجویز برای تو این است که زندگی را آسان بگیری، غم و غصه‌ها را کوچک ببینی و سعی کنی از شادی‌های زندگی هرچند اندک لذت ببری تا از این حالت کسالت و خمودگی خارج شوی.

فـال حـافـظ متولدین آبان

نماد آبان

به جان پیر خرابات و حق صحبت او

که نیست در سر من جز هوای خدمت او

بیا که دوش به مستی سروش عالم غیب

نوید داد که عام است فیض رحمت او

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

فال حافظ امروز شما آبان ماهی عزیز نشان می دهد که غم به دل راه ندهید و نگران نباشید که به زودی مشکلات حل شده و به مراد دل خواهید رسید. روزهای خوش در راه است و غصه ها به پایان می‌رسد. از غرور و کبر دوری کنید و به ضعف های خود توجه داشته باشید و برای رسیدن به هدف راه‌های جدید را امتحان کنید، ان‌شاءالله با یاری خداوند و توکل به او به اهداف خود دست پیدا می‌کنید.

فـال حـافـظ متولدین آذر

نماد آذر

خیز و در کاسه زر آب طربناک انداز

پیشتر زان که شود کاسه سر خاک انداز

عاقبت منزل ما وادی خاموشان است

حالیا غلغله در گنبد افلاک انداز

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما آذر ماهی عزیز می گوید که از لحظه های عمر بهره کافی بگیر و زندگی را در طلب آرزوهای دور و دراز هدر نده. به آنچه داری قانع باش و از زندگی لذت ببر. کمی هم به فکر عاقبت خود باش که عاقبت همه‌مان مرگ است. نام نیک و کردار نیک تنها یادگارهایی است که از انسان جاودانه می‌ماند.

فال حافظ متولدین دی

نماد دی

من که از آتش دل چون خم می در جوشم

مهر بر لب زده خون می‌خورم و خاموشم

قصد جان است طمع در لب جانان کردن

تو مرا بین که در این کار به جان می‌کوشم

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ شما دی ماهی عزیز اینگونه تفسیر می شود که انسانی بسیار صبور و خوددار هستی. از درون پرهیاهوی شما و سوز و گدازی که در دل داری هیچ کس باخبر نیست. خودت هم خوب می دانی که قصد انجام کار بسیار بزرگی را داری، پس سختی راه امری است عادی، چراکه هرچه هدف بزرگتر باشد رسیدن به آن سخت تر است اما از لطف و مرحمت خدا غافل مشو چراکه او در انجام این کار تو را یاری خواهد کرد.

فـال حـافـظ متولدین بهمن

نماد بهمن

گر دست دهد خاک کف پای نگارم

بر لوح بصر خط غباری بنگارم

بر بوی کنار تو شدم غرق و امید است

از موج سرشکم که رساند به کنارم

تفسیر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما بهمن ماهی عزیز اینگونه تفسیر می شود که در دوستی از جان مایه می گذارید و هرچه بتوانید برای دوستان انجام می دهید اما لازم است از یکرنگ بودن آنها نیز مطمئن شوید که آیا در همه لحظات با شما همراهی می کنند یا فقط شریک شادی و خوشی این روزها هستند.

فـال حـافـظ متولدین اسفند

نماد اسفند

شراب تلخ می خواهم که مردافکن بود زورش

که تا یک دم بیاسایم ز دنیا و شر و شورش

نظر کردن به درویشان منافی بزرگی نیست

سلیمان با چنان حشمت نظرها بود با مورش

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

فال حافظ امروز شما اسفند ماهی عزیز می گوید که زندگی را سخت نگیرید که ارزش این همه رنج را ندارد. برای دو روزه دنیای فانی حق دیگران را پایمال نکنید. از ظاهربینی پرهیز کنید و فریب ظواهر دنیا را نخورید. از رویاهای محال دست بردارید.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟