نیت کن و فال حافظ امروزت رو بخون + فیلم
حجم ویدیو: 7.59M | مدت زمان ویدیو: 00:00:27

به گزارش رکنا، فال حافظ نزد ایرانیان اعتبار بسیار دارد و این به دلیل تاثیر بسیار زیاد اشعار و غزلیات حافظ است. در ادامه نیت کنید و فال حافظ خود را بخوانید.

فـال حـافـظ متولدین فروردین

نماد فروردین

شنیده‌ام سخنی خوش که پیر کنعان گفت

فراق یار نه آن می‌کند که بتوان گفت

نشان یار سفرکرده از که پرسم باز

که هر چه گفت برید صبا پریشان گفت

تعبیر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ امروز شما فروردین ماهی عزیز نشان می دهد که تهمتی به شما زده اند که از طرف دشمن است. درد هجر بزرگی را تحمل می کنید اما تن به رضای خداوند دهید. مطمئن باشید جواب خوبی ها و ثوابی را که کرده اید در جایی دیگر خواهید گرفت. حرف های خود را براساس فرض و شک نزنید که علیه خودتان استفاده می کنند. بذر خوبی را بکارید تا شاهد رویش خوب ترین ها باشید.

فـال حـافـظ متولدین اردیبهشت

نماد اردیبهشت

آن غالیه خط گر سوی ما نامه نوشتی

گردون ورق هستی ما درننوشتی

تا کی غم دنیای دنی ای دل دانا

حیف است ز خوبی که شود عاشق زشتی

تـعـبـیـر فال حافظ:

نتیجه تفال به دیوان حافظ شما اردیبهشت ماهی عزیز این است که مدتی است احساس می کنید از اهداف خود دور شده و در مسیر نادرستی قرار گرفته اید. به همین خاطر اندوهگین و دل آزرده هستید. دست از تلاش برندار و بیهوده خود را اسیر غم دنیا نکن که به زودی روزگار اندوه به سر خواهد آمد و زندگی موفقی را خواهی داشت. اگر امید خود را از دست ندهی و همچنان به سعی و کوشش ادامه دهی تقدیر تو کامیابی است.

فـال حـافـظ متولدین خرداد

نماد خرداد

سحر ز هاتف غیبم رسید مژده به گوش

که دور شاه شجاع است می دلیر بنوش

شد آن که اهل نظر بر کناره می‌رفتند

هزار گونه سخن در دهان و لب خاموش

تـعـبـیـر فال حافظ امروز:

فال حافظ امروز شما خرداد ماهی عزیز نشان می دهد که رازها و درددل هایت را حفظ کن و سرپوشی روی آن بگذار. خداوند تو را از بندی که در آن گرفتار هستی نجات می دهد به شرط آنکه برای رسیدن به ایمان و صفای دلت تلاش کنی. خودت صلاح کار را بهتر می‌دانی پس شک و دودلی را کنار بگذار.

فـال حـافـظ متولدین تیر

نماد تیر

فتوی پیر مغان دارم و قولیست قدیم

که حرام است می آن جا که نه یار است ندیم

چاک خواهم زدن این دلق ریایی چه کنم

روح را صحبت ناجنس عذابیست الیم

تـعـبـیـر نیت شما در فال حافظ:

فال حافظ امروز شما تیر ماهی عزیز این تفسیر را دارد که عهد و پیمان خود را فراموش نکنید و به آن وفادار بمانید. مدتی است برای رسیدن به مقصود تلاش می‌کنید اما هنوز راه به جایی نبرده و گمان می‌کنید دیگران قول و قرار خود را فراموش کرده‌اند. نگرانی به دل راه ندهید که به زودی درهای بسته باز می‌شود، به اندرز افراد دانا که قصد کمک به شما را دارند گوش کنید تا از توطئه های دشمنان در امان بمانید.

فـال حـافـظ متولدین مرداد

نماد مرداد

صبا تو نکهت آن زلف مشک بو داری

به یادگار بمانی که بوی او داری

دلم که گوهر اسرار حسن و عشق در اوست

توان به دست تو دادن گرش نکو داری

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

نصیحت حافظ به شما مرداد ماهی عزیز این است که در روزهای گذشته و خاطرات غرق شده و دل‌تان سرشار از اسرار زیباست. حریفان زیادی سر راه شما قرار گرفته اند. از انجام کارهایی که در آینده باعث حسرت و ندامت خواهد شد، پرهیز کنید. در میان دوستان و آشنایان افرادی هستند که می‌توانند در راه رسیدن به اهداف‌تان شما را یاری دهند. مصمم‌تر از همیشه به راهی که انتخاب کرده‌اید، ادامه دهید تا سعادتمند باشید.

فـال حـافـظ متولدین شهریور

نماد شهریور

آن که پامال جفا کرد چو خاک راهم

خاک می‌بوسم و عذر قدمش می‌خواهم

من نه آنم که ز جور تو بنالم حاشا

بنده معتقد و چاکر دولتخواهم

تـعـبـیـر فال حافظ:

در تعبیر فال حافظ امروز شما شهریور ماهی عزیز آمده است که انسان فداکاری هستید و در زندگی در حق بسیاری از خودگذشتگی نشان داده اید، با اینکه خوبی ها را با بدی جواب داده اند اما شما به راهی که در پیش گرفته اید اعتقاد دارید. گاهی در مورد آینده نگرانی. نگرانی تو بی مورد است، زیرا خدا تو را در همه حال یاری خواهد کرد.

فـال حـافـظ متولدین مهر

نماد مهر

تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد

وجود نازکت آزرده گزند مباد

هر آن که روی چو ماهت به چشم بد بیند

بر آتش تو بجز جان او سپند مباد

تـعـبـیـر فال حافظ:

حافظ امروز به شما مهر ماهی عزیز توصیه کرده است از اینکه همیشه سلامت و تندرست هستی خدا را شکر نمی‌کنی. با اینکه ظاهرا جدی هستی اما باطنی مهربان و  لطیف داری. از چشم زخم ایمن هستی. از طعنه اطرافیان نرنج. کار خودت را انجام بده. ان شاءالله به اهداف خود خواهی رسید.

فـال حـافـظ متولدین آبان

نماد آبان

ای غایب از نظر به خدا می‌سپارمت

جانم بسوختی و به دل دوست دارمت

تا دامن کفن نکشم زیر پای خاک

باور مکن که دست ز دامن بدارمت

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

فال حافظ امروز شما آبان ماهی عزیز نشان می دهد که از تلاش و کوشش دست بر ندار. به زودی به مقصود خود خواهی رسید. غم دوری عزیزی نگرانت کرده است. به زودی از او پیام و خبری که تو را خوشحال کند دریافت می کنی.

فـال حـافـظ متولدین آذر

نماد آذر

گر من از سرزنش مدعیان اندیشم

شیوه مستی و رندی نرود از پیشم

زهد رندان نوآموخته راهی بدهیست

من که بدنام جهانم چه صلاح اندیشم

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما آذر ماهی عزیز می گوید زمانی که انسان به صحت کار خود ایمان دارد نباید به سرزنش ها و طعنه های نادانان اعتنایی کند. تو که به راهی که انتخاب کرده ای اعتقاد داری نباید با حرف مردم از راه خود بازگردی، به راه خود ادامه بده و از خدا یاری بخواه زیرا او از احوال همه بندگان خود آگاه است و محرم اسرار آنهاست.

فال حافظ متولدین دی

نماد دی

بارها گفته‌ام و بار دگر می‌گویم

که من دلشده این ره نه به خود می‌پویم

من اگر خارم و گر گل چمن آرایی هست

که از آن دست که او می‌کشدم می‌رویم

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ شما دی ماهی عزیز اینگونه تفسیر می شود که هیچ کس منکر قضا و قدر و دست سرنوشت نیست ولی نه اینکه همه چیز را پای تقدیر بگذاری. انسان موجودی دارای اختیار است پس باید از این توانایی که خدا در اختیارش قرار داده بهترین استفاده را ببرد و مناسب ترین راه ها را برای زندگی انتخاب کند. همت عالی مهم ترین شرط پیروزی است. هرگز از آن غافل مشو.

فـال حـافـظ متولدین بهمن

نماد بهمن

ز دلبرم که رساند نوازش قلمی

کجاست پیک صبا گر همی‌کند کرمی

قیاس کردم و تدبیر عقل در ره عشق

چو شبنمی است که بر بحر می‌کشد رقمی

تفسیر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما بهمن ماهی عزیز اینگونه تفسیر می شود که مدتی است دچار تردید و دودلی شده‌اید و به کاری که انجام می‌دهید شک پیدا کرده‌اید. این تردیدها را کنار گذاشته و با عزم راسخ به مسیرتان ادامه دهید. در راه رسیدن به هدف با افراد باتجربه مشورت کنید تا به بیراهه کشیده نشوید. از موانع نهراسید. با تلاش و پشتکار قطعا به اهداف تان خواهید رسید.

فـال حـافـظ متولدین اسفند

نماد اسفند

ما آزموده‌ایم در این شهر بخت خویش

بیرون کشید باید از این ورطه رخت خویش

خواهی که سخت و سست جهان بر تو بگذرد

بگذر ز عهد سست و سخن های سخت خویش

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

فال حافظ امروز شما اسفند ماهی عزیز می گوید هیچ کدام از راه هایی را که انتخاب کرده ای به هدف نرسیده است. باز هم تلاش کن؛ بالاخره روزگار روی خوش خود را به تو نشان می دهد و دلت شاد می شود. زندگی را هرطور که بگیری می گذرد ولی یادت باشد با کسانی که به عهد خود پایبند نیستند پیمان نبندی. رسیدن به مقصود برای تو دور نیست.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟