فال حافظ امروز / 19 بهمن ماه با تفسیر دقیق + فیلم
حجم ویدیو: 9.89M | مدت زمان ویدیو: 00:00:28

به گزارش رکنا، فال حافظ به شکل روزانه در رکنا برای متولدین 12 ماه سال منتشر می شود. فال حافظ در بین مردم ایران جایگاه ویژه ای دارد.فال حافظ امروز به متولدین ماه های مختلف توصیه های متفاوتی دارد. فال حافظ به تفسیر دقیق نیاز دارد. برای اینکه فال حافظ امروزتان را بدانید این مطلب را از دست ندهید.

فروردین

فروردین

بیا تا گل برافشانیم و می در ساغر اندازیم

فلک را سقف بشکافیم و طرحی نو دراندازیم

اگر غم لشکر انگیزد که خون عاشقان ریزد

من و ساقی به هم تازیم و بنیادش براندازیم

تعبیر فال حافظ :

تفسیر فال حافظ امروز شما نشان می دهد یک دست صدا ندارد بلکه باید متحد شوید تا بتوانید پیروز شوید و بنیاد ظلم و ستم را از بین ببرید. در این زمان است که به حاجات خودتان می رسید. با فردی عالی مقام ملاقات می کنید که او به شما کمک کرده و راهنمایی تان می کند. مطمئن باشید به نیات خودتان می رسید به شرط آنکه از خداوند دور نشوید.

فـال حـافـظ متولدین اردیبهشت

نماد اردیبهشت

صوفی بیا که خرقه سالوس برکشیم

وین نقش زرق را خط بطلان به سر کشیم

نذر و فتوح صومعه در وجه می‌نهیم

دلق ریا به آب خرابات برکشیم

تـعـبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ امروز شما نشان می دهد بیشتر با خدا باشید. از کارهای ناشایست پرهیز کنید؛ همه کارها با پول حل نمی شود. روزی می رسد که می بینید برای آخرت توشه ای غیر از گناه ندارید. عجله کنید و دست از گناه بردارید. خوشگذرانی گناه نیست به شرط اینکه معصیت در آن نباشد. این گوی و این میدان؛ بسم الله بگویید و طمع هم نکنید و پای تان را از گلیم تان درازتر نکنید.

فـال حـافـظ متولدین خرداد

نماد خرداد

ما نگوییم بد و میل به ناحق نکنیم

جامه کس سیه و دلق خود ازرق نکنیم

عیب درویش و توانگر به کم و بیش بد است

کار بد مصلحت آن است که مطلق نکنیم

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد با غیبت کردن و تهمت زدن به دیگران کاری از پیش نمی برید. هر کس ایرادی دارد بنابراین بزرگوار و خطاپوش باشید. حرمت خود و دیگران را حفظ کنید. از تجملات بپرهیزید. با تکیه بر مال دنیا به جایی نمی رسید. به حرف نادانان گوش ندهید؛ هرچه می کشید از رفیق حسود است. با حرف حق جدل نکنید و آن را قبول کنید.

فـال حـافـظ متولدین تیر

تیر

سرم خوش است و به بانگ بلند می‌گویم

که من نسیم حیات از پیاله می‌جویم

عبوس زهد به وجه خمار ننشیند

مرید خرقه دردی کشان خوش خویم

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید از آنچه دارید راضی هستید و خداوند را شکر می گویید. تنها آرزوی تان سلامتی برای خود و اطرافیان تان است. هر موقع که سرگشته شده اید به خداوند پناه آورده و آرام گرفته اید. گواه شما همیشه خداست. طلب خود را از خدا می خواهید. هر روزتان بهتر از روز قبل می شود زیرا دل تان پاک است.

فـال حـافـظ متولدین مرداد

متولدین مرداد

ما شبی دست برآریم و دعایی بکنیم

غم هجران تو را چاره ز جایی بکنیم

دل بیمار شد از دست رفیقان مددی

تا طبیبش به سر آریم و دوایی بکنیم

به عالمی نفروشیم مویی از سر دوست

تـعـبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ شما می گوید شما را به خاطر کاری که نکرده اید متهم کرده اند. دست به دعا بردارید، فقط اوست که می تواند به شما کمک کند و مرهم دل بیمارتان باشد. در موقعیتی قرار می گیرید که باید خودتان و هنرهای تان را نشان دهید؛ نکند که خطا رفته باشید و دوباره همه چیز را خراب کنید. حوصله به خرج دهید. همای سعادت روی شانه های شما نشسته است به شرطی که به خدا بیشتر نزدیک شوید.

فـال حـافـظ متولدین شهریور

شهریور

صلاح از ما چه می‌جویی که مستان را صلا گفتیم

به دور نرگس مستت سلامت را دعا گفتیم

در میخانه‌ام بگشا که هیچ از خانقه نگشود

گرت باور بود ور نه سخن این بود و ما گفتیم

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد صلاح و مشورت بهترین راهنما برای آینده روشن تان است. دعای سلامتی همیشه با شماست و از بلایا ایمن هستید. در همه حال انفاق و کرم کنید که این کار روشن کننده راه تان است و از این کار پشیمان نخواهید شد. مواظب صحبت کردن تان هم باشید که از آن به ضرر خودتان استفاده می کنند. از لحظه لحظه زندگی تان استفاده کنید که وقت طلاست.

فـال حـافـظ متولدین مهر

مهر

دوستان وقت گل آن به که به عشرت کوشیم

سخن اهل دل است این و به جان بنیوشیم

نیست در کس کرم و وقت طرب می‌گذرد

چاره آن است که سجاده به می بفروشیم

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما این تفسیر را دارد که الان وقت کار و تلاش است. وقت برای تفریح زیاد دارید؛ به چاره کار بیندیشید. اگر دیر اقدام کنید هر آنچه ساخته اید تباه می شود. از هواهای نفسانی پرهیز کنید. خدا با شماست و در همه حال کمک تان می کند.

فـال حـافـظ متولدین آبان

متولدین آبان

هر که را با خط سبزت سر سودا باشد

پای از این دایره بیرون ننهد تا باشد

من چو از خاک لحد لاله صفت برخیزم

داغ سودای توام سر سویدا باشد

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد هرکس با خدا بود و از راه او بیرون نرفت غمی به دل او راه پیدا نمی کند و هر لحظه عمر خود را وقف او می کند. فرصت را غنیمت بدان؛ راه برگشت نداری. آفرین بر تو که عقلت به تو دستور می دهد نه دلت. خواندن نماز و داشتن ایمان راه را برایت هموار می سازد.

فـال حـافـظ متولدین آذر

آذر

ما ز یاران چشم یاری داشتیم

خود غلط بود آن چه ما پنداشتیم

تا درخت دوستی برگی دهد

حالیا رفتیم و تخمی کاشتیم

تـعبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ شما اینگونه است که امیدتان به دیگران برای کمک بی جهت بوده و حال تنها مانده اید هرچند که همه قول یاری و کمک به شما داده بودند. گول حرف و ظواهر فریبنده آنها را خوردید اما الان هم دیر نیست؛ اگر کمی همت کنید به تنهایی هم می توانید کارهای تان را به انجام برسانید.

فال حافظ متولدین دی

نماد دی

بگذار تا ز شارع میخانه بگذریم

کز بهر جرعه‌ای همه محتاج این دریم

روز نخست چون دم رندی زدیم و عشق

شرط آن بود که جز ره آن شیوه نسپریم

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید حاجتی دارید و این حاجت شما مادی نیست بلکه معنوی است. با خودتان شرط کرده اید دیگر غم مادیات را نخورید هرچند که می دانید مال و ثروت لازمه زندگی تان است اما دست تقدیر آینده ای روشن را برای تان رقم زده است. علاوه بر اینکه به نیت خودتان می رسید از مال و ثروت و مقام هم بهره مند می شوید.

فـال حـافـظ متولدین بهمن

نماد بهمن

ما درس سحر در ره میخانه نهادیم

محصول دعا در ره جانانه نهادیم

در خرمن صد زاهد عاقل زند آتش

این داغ که ما بر دل دیوانه نهادیم

تعبیر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما حکایت از این دارد که هنوز در اول راهید. عجله نکنید. به مرحله بالای زهد و عقل نرسیده اید پس صبر کنید تا کارها خراب نشود و غم به دل تان راه پیدا نکند. مواظب دوستان خودتان باشید که گرگ هستند در لباس میش. آنها می خواهند بنیادتان را از بین ببرند و دل و دین تان را بگیرند و نگذارند به مقصود برسید پس عاقل باشید.

فـال حـافـظ متولدین اسفند

اسفند

خیز تا خرقه صوفی به خرابات بریمش

طح و طامات به بازار خرافات بریم

سوی رندان قلندر به ره آورد سفر

دلق بسطامی و سجاده طامات بریم

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید عهدی را که در گذشته بسته اید و به قول هایی که داده اید علی رغم پیمان شکنی دیگران باز هم پایبند هستید. قسم خورده اید تا قیامت عهد خودتان را نشکنید هرچند ممکن است همگان به شما سخت بگیرند. از هنرتان استفاده کنید تا قدر جوانی تان را بدانید. از فتنه و آشوب پرهیز کنید. بزرگان به شما کمک می کنند.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟