فال حافظ امروز / 7 بهمن ماه با تفسیر دقیق + فیلم
حجم ویدیو: 4.43M | مدت زمان ویدیو: 00:00:28

به گزارش رکنا، فال حافظ به شکل روزانه در رکنا برای متولدین 12 ماه سال منتشر می شود. فال حافظ در بین مردم ایران جایگاه ویژه ای دارد.فال حافظ امروز به متولدین ماه های مختلف توصیه های متفاوتی دارد. فال حافظ به تفسیر دقیق نیاز دارد. برای اینکه فال حافظ امروزتان را بدانید این مطلب را از دست ندهید.

فروردین

فروردین

رسید مژده که ایام غم نخواهد ماند

چنان نماند چنین نیز هم نخواهد ماند

من ار چه در نظر یار خاکسار شدم

رقیب نیز چنین محترم نخواهد ماند

تعبیر فال حافظ :

تفسیر فال حافظ امروز شما نشان می دهد بسیار ناامید هستی و فکر می کنی تمام غم های عالم در دل توست ولی امیدت را از دست نده زیرا سرانجام همه بدبختی های تو تمام می شود. غم و ناراحتی جای خود را به شادی و آشتی می دهد. به مستمندان کمک کن تا باز هم در زمان گرفتاری خداوند نیز مشکل تو را حل کند.

فـال حـافـظ متولدین اردیبهشت

نماد اردیبهشت

واعظان کاین جلوه در محراب و منبر می‌کنند

چون به خلوت می‌روند آن کار دیگر می‌کنند

مشکلی دارم ز دانشمند مجلس بازپرس

توبه فرمایان چرا خود توبه کمتر می‌کنند

تـعـبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ امروز شما نشان می دهد مشکلی داری به جای اینکه آن را حل کنی کاری می کنی که اوضاع بدتر شود. با دغل بازی و دروغ کاری از پیش نمی بری. عقلت را به کار نمی اندازی. به عبادت بپرداز و کمی فکر کن تا دلت قوی شود. تو حسن های زیادی داری که پنهان مانده اند. ذات تو خوب است ولی ظاهرا خود را بد نشان می دهی.

فـال حـافـظ متولدین خرداد

نماد خرداد

شراب تلخ می‌خواهم که مردافکن بود زورش

که تا یک دم بیاسایم ز دنیا و شر و شورش

سماط دهر دون پرور ندارد شهد آسایش

مذاق حرص و آز ای دل بشو از تلخ و از شورش

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد از فرصتی که داری استفاده کن وگرنه کسی دیگر از این فرصت سود می برد. به زیردستان خود هم توجه کن. اگر در عین مقام و ثروت به زیردستان محبت کردی انسانی. دامی برایت گسترده اند؛ مراقب باش.

فـال حـافـظ متولدین تیر

تیر

در نمازم خم ابروی تو با یاد آمد

حالتی رفت که محراب به فریاد آمد

از من اکنون طمع صبر و دل و هوش مدار

کان تحمل که تو دیدی همه بر باد آمد

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید هرچه دارید از ایمان و دل پاک شماست. نتیجه صبوری و درایت خودتان را به زودی خواهید گرفت. زمینه را برای رسیدن به مقصود خودتان فراهم آورید. وضعی پیش می آید که شما از نظر مادی و معنوی تغییر می کنید و بار معنویات تان بیشتر می شود.

فـال حـافـظ متولدین مرداد

متولدین مرداد

قتل این خسته به شمشیر تو تقدیر نبود

ور نه هیچ از دل بی‌رحم تو تقصیر نبود

من دیوانه چو زلف تو رها می‌کردم

هیچ لایقترم از حلقه زنجیر نبود

تـعـبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ شما می گوید تقصیر خود توست که همه چیز را از دست داده ای. تو لایق داشتن همه چیز بوده ای ولی الان حسرت همه آنها را می کشی. احساس پیری می کنی و فعلا کاری از دستت برنمی آید. عذاب و ناراحتی تو را همه می فهمند اما کسی کمکی به تو نمی کند. خودت باید دوباره همه چیز را بسازی.

فـال حـافـظ متولدین شهریور

شهریور

ساقی حدیث سرو و گل و لاله می‌رود

وین بحث با ثلاثه غساله می‌رود

می ده که نوعروس چمن حد حسن یافت

کار این زمان ز صنعت دلاله می‌رود

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد خوشحال باش که به مراد دل می رسی و کار و صنعت تو بالا می گیرد و زبانزد همه مردم می شوی. تو ره صد ساله را می خواهی یک شبه طی کنی. مواظب آدم های شیطان صفت باش که می خواهند خرابت کنند. نعمت بسیاری به سویت روانه است. عمری دراز خواهی داشت که سرشار از شادی و خوشی است.

فـال حـافـظ متولدین مهر

مهر

رونق عهد شباب است دگر بستان را

می‌رسد مژده گل بلبل خوش الحان را

ای صبا گر به جوانان چمن بازرسی

خدمت ما برسان سرو و گل و ریحان را

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما این تفسیر را دارد که قدر جوانی را بدانید. منتظر خبری خوش باشید که برای آن دست به دعا برداشته اید. از چیزی نترسید، ایمان تان شما را از هر طوفانی نجات می بخشد. به بازوی خودتان متکی باشید. خودتان را از بند مادی رها کنید و به قرآن توسل جویید.

فـال حـافـظ متولدین آبان

متولدین آبان

هر که شد محرم دل در حرم یار بماند

وان که این کار ندانست در انکار بماند

اگر از پرده برون شد دل من عیب مکن

شکر ایزد که نه در پرده پندار بماند

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد به عهد و پیمانی که بسته ای پایبند باش. حریم خود را حفظ کن وگرنه خیلی زود آبرویت می رود. عشق را در دل خود جاودانه کن تا هیچ وقت دلت تیره نشود. محبت و عشق تو همه را حیران می کند و نامت را بر سر زبان ها می اندازد.

فـال حـافـظ متولدین آذر

آذر

ای که بر ماه از خط مشکین نقاب انداختی

لطف کردی سایه‌ای بر آفتاب انداختی

تا چه خواهد کرد با ما آب و رنگ عارضت

حالیا نیرنگ نقشی خوش بر آب انداختی

تـعبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ شما می گوید انسانی عادل و حق بین هستید؛ دل و زبان تان یکی است. اگر کسی خوبی در حق تان کند چند برابر جواب آن خوبی را می دهید. حجب و حیای شما همه را حیران می کند. هر چیزی را که طلب می کنید آن را به دست خواهید آورد. برای کوچکترین نعمت خدا شکر به جا می آورید و در عین خشم و غضب چون آب شفاف و زلالید.

فال حافظ متولدین دی

نماد دی

هاتفی از گوشه میخانه دوش

گفت ببخشند گنه می بنوش

لطف الهی بکند کار خویش

مژده رحمت برساند سروش

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید لطف خداوند شامل حالت شده است. توبه کن تا مژده بسیار خوبی به تو بدهند. انتظار و دوری به سر رسیده که به خاطر دعاهایت است. به نذری که کرده ای عمل کن. در راه خدا انفاق کن تا همیشه از چشم زخم ایمن باشی.

فـال حـافـظ متولدین بهمن

نماد بهمن

سحرگه ره روی در سرزمینی

همی‌گفت این معما با قرینی

که ای صوفی شراب آن گه شود صاف

که در شیشه برآرد اربعینی

تعبیر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما حکایت از این دارد که معمایی برای تان پیش آمده که لاینحل است؛ برای حل آن به افراد ناباب مراجعه نکنید چراغ امیدتان روشن می شود و شما به جواب معمای خودتان می رسید. فعلا با غم های تان سازش کنید. با مشورت به آنچه می خواهید می رسید. کمی تحمل کنید؛ جواب این معما آنقدر باارزش است که به خاطر آن زحمت بکشید.

فـال حـافـظ متولدین اسفند

اسفند

نوش کن جام شراب یک منی

تا بدان بیخ غم از دل برکنی

دل گشاده دار چون جام شراب

سر گرفته چند چون خم دنی

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید در راهی قدم نهاده اید که باید ثابت قدم بوده و گاهی مثل سنگ سخت و گاهی نرم مثل جوی روان باشید یا اینکه از خودتان بگذرید تا دیگران را نجات بخشید. دل تان روشن است و می دانید کاری را که شروع کرده اید حتما به سرانجام می رسانید. اگر امید به خدا داشته باشید غم از دل تان ریشه کن می شود؛ یا علی بگویید که رسیدن به مرادتان محال نیست.

لینک کپی شد
م
آیا این خبر مفید بود؟