فال حافظ امروز / 16 آذر ماه با تفسیر دقیق + فیلم
حجم ویدیو: 9.54M | مدت زمان ویدیو: 00:00:50

به گزارش رکنا، فال حافظ به شکل روزانه در رکنا برای متولدین 12 ماه سال منتشر می شود. فال حافظ در بین مردم ایران جایگاه ویژه ای دارد.فال حافظ امروز به متولدین ماه های مختلف توصیه های متفاوتی دارد. فال حافظ به تفسیر دقیق نیاز دارد. برای اینکه فال حافظ امروزتان را بدانید این مطلب را از دست ندهید.

فروردین

فروردین

روز وصل دوستداران یاد باد

یاد باد آن روزگاران یاد باد

کامم از تلخی غم چون زهر گشت

بانگ نوش شادخواران یاد باد

تعبیر فال حافظ :

تفسیر فال حافظ امروز شما نشان می دهد خیلی غمگین هستی. فکر می کنی همه تو را فراموش کرده اند و دیگر وفا وجود ندارد. تدبیری برای غم خود کن. رازت را به کسی نگو. فعلا در دام بلا هستی که با سعی خودت نجات پیدا می کنی. به عنایت خداوند امیدوار باش.

فـال حـافـظ متولدین اردیبهشت

نماد اردیبهشت

عمری ست تا به راه غمت رو نهاده‌ایم

روی و ریای خلق به یک سو نهاده‌ایم

تا سحر چشم یار چه بازی کند که باز

بنیاد بر کرشمه جادو نهاده‌ایم

تـعـبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ امروز شما نشان می دهد اگرچه دیگران با گوشه و کنایه سعی می کنند شما را از کاری که می کنید پشیمان کنند اما ناامید و سست نشوید و سعی کنید با تمام توان برای رسیدن به اهداف خود تلاش کنید. آنچه در زندگی دارید همه به لطف پروردگار و تلاش خودتان حاصل شده، مراقب باشید تا آنچه به سختی به دست آورده اید را به راحتی به باد ندهید.

فـال حـافـظ متولدین خرداد

نماد خرداد

منم که شهره شهرم به عشق ورزیدن

منم که دیده نیالوده‌ام به بد دیدن

وفا کنیم و ملامت کشیم و خوش باشیم

که در طریقت ما کافریست رنجیدن

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد از افراد دورو و فریبکار که فقط به فکر منافع خود هستند دوری کنید و از کبر و غرور برحذر باشید. انسان زودرنج و حساسی هستید. در برابر سختی‌ها و حوادث زندگی سرسخت باشید و زود ناامید نشوید. تنها پیشه تو در زندگی صداقت است، به همین روش ادامه بده و به لطف و رحمت الهی امیدوار باش که جزای نیکی‌های خود را از او خواهی گرفت.

فـال حـافـظ متولدین تیر

تیر

صبا به تهنیت پیر می فروش آمد

که موسم طرب و عیش و ناز و نوش آمد

هوا مسیح نفس گشت و باد نافه گشای

درخت سبز شد و مرغ در خروش آمد

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید فردی به کمک‌تان می‌شتابد و شما را از ورطه‌ درد و فلاکت نجات می‌بخشد‌. غم و اندوه شما به شادی تبدیل خواهد شد. کمی عصبانی هستید؛ سعی کنید بر خودتان مسلط باشید. بین کسی جدایی نیندازید تا بلایا از شما دور شود.

فـال حـافـظ متولدین مرداد

متولدین مرداد

راهی بزن که آهی بر ساز آن توان زد

شعری بخوان که با او رطل گران توان زد

بر آستان جانان گر سر توان نهادن

گلبانگ سربلندی بر آسمان توان زد

تـعـبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ شما می گوید تصمیم شما باعث سربلندی تان و نیز مایه‌ افتخار برای همگان خواهد شد. دنیای مادی و معنوی تان تضمین می‌شود. درهای بسته به روی تان باز می‌شود و شما خیلی زود به مراد دل تان می رسید.

فـال حـافـظ متولدین شهریور

شهریور

روشنی طلعت تو ماه ندارد

پیش تو گل رونق گیاه ندارد

گوشه ابروی توست منزل جانم

خوشتر از این گوشه پادشاه ندارد

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد بسیار انسان خوش شانسی هستید. هر کجا می‌روید بقیه کنار می‌کشند چون موفقیت تان در آنجا حتمی است. کاری را که انجام می‌دهید از دست هیچ کس بر نمی‌آید و این به خاطر ذوق و سلیقه خودتان است. مواظب باشید راه خطا نروید چون دشمنان می‌خواهند شما را خراب کنند.

فـال حـافـظ متولدین مهر

 

مهر

می خواه و گل افشان کن از دهر چه می‌جویی

این گفت سحرگه گل بلبل تو چه می‌گویی

امروز که بازارت پرجوش خریدار است

دریاب و بنه گنجی از مایه نیکویی

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما این تفسیر را دارد که امروز همه امکانات در اختیار توست تا از زندگی لذت ببری و خوب زندگی کنی. بیشتر تفریح کن و به خود و خانواده ات برس. بازار تو در حال حاضر گرم و پر رونق است. از این رونق استفاده کن و برای آتیه خود سرمایه‌ای بیندوز تا به وقت گرفتاری از آن بهره ببری.

فـال حـافـظ متولدین آبان

متولدین آبان

دیگر ز شاخ سرو سهی بلبل صبور

گلبانگ زد که چشم بد از روی گل به دور

از دست غیبت تو شکایت نمی‌کنم

تا نیست غیبتی نبود لذت حضور

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد خوشحال باش و غصه و غم را کنار بگذار. تا دوری نکشی به وصال نمی رسی و تا رنج نبینی به خوشی هم نمی رسی. به خدا توکل داشته باش. امیدوار باش که از صبر تو گل حاجت روییده است. شکایت نکن که در عین ظلمت نور بر تو می تابد.

فـال حـافـظ متولدین آذر

آذر

سحر با باد می‌گفتم حدیث آرزومندی

خطاب آمد که واثق شو به الطاف خداوندی

در این بازار اگر سودیست با درویش خرسند است

خدایا منعمم گردان به درویشی و خرسندی

تـعبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ شما می گوید زندگی پستی‌ها و بلندی‌های فراوان دارد، گاهی در اوج خوشبختی و سعادت، گاهی در قعر بدبختی و رنج. این روزهای سخت و پر از درد خواهد گذشت، اگر پشتکار داشته و امید خود را حفظ کنید در آینده نزدیک خواسته‌های شما برآورده می‌شود. به پروردگار توکل داشته باشید و از کبر و غرور برحذر باشید. در کارها با خانواده و دوستان دلسوز مشورت کنید و از طمع دوری کرده تا به مراد دل برسید.

فال حافظ متولدین دی

نماد دی

دامن کشان همی‌شد در شرب زرکشیده

صد ماه رو ز رشکش جیب قصب دریده

زنهار تا توانی اهل نظر میازار

دنیا وفا ندارد ای نور هر دو دیده

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید ایام خوشی و کامیابی رسیده و بخت و اقبال به شما روی آورده است. فرصت‌ها را غنیمت شمرده و از آنها کمال استفاده را بکنید. از غرور و کبر برحذر باشید که خودپسندی عاقبت خوبی ندارد. فقط به فکر خود نباشید، با مردم با مهربانی رفتار کرده و دست ضعیفان را بگیرید. دنیا چند روزی بیش نیست و چه بهتر که زودتر کدورت ها را برطرف کنید.

فـال حـافـظ متولدین بهمن

نماد بهمن

مزن بر دل ز نوک غمزه تیرم

که پیش چشم بیمارت بمیرم

چنان پر شد فضای سینه از دوست

که فکر خویش گم شد از ضمیرم

تعبیر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما حکایت از این دارد که آنقدر که به فکر دیگرانی به فکر خودت نیستی و فقط به این فکر می کنی به عهدی که با دوستانت بسته ای عمل کنی. در این روزگار پرغوغا بهتر است بیشتر به فکر خود باشی تا بتوانی گلیمت را از آب بیرون بکشی. خودت را دست کم نگیر که اگر همت کنی موفقیت با توست.

فـال حـافـظ متولدین اسفند

اسفند

طالع اگر مدد دهد دامنش آورم به کف

گر بکشم زهی طرب ور بکشد زهی شرف

طرف کرم ز کس نبست این دل پرامید من

گر چه سخن همی ​برد قصه من به هر طرف

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید اگرچه افراد فریبکار و دورو شما را آزار داده و دلسرد کرده اند اما شما از خوبی فاصله نگیرید. از آدم های دور و برت خسته شده ای و به همه کس بدبین هستی. عینک بدبینی را از چشم بردار. اگر به دیگران محبت کنی دیگران نیز به تو محبت خواهند کرد اما بدانید که شما با حفظ خلوص نیت و صداقت در کارها می توانید به اهداف خود دست پیدا کنید.

لینک کپی شد
م
آیا این خبر مفید بود؟