فال حافظ امروز / 12 آذر ماه با تفسیر دقیق + فیلم
حجم ویدیو: 3.23M | مدت زمان ویدیو: 00:00:26

به گزارش رکنا، فال حافظ به شکل روزانه در رکنا برای متولدین 12 ماه سال منتشر می شود. فال حافظ در بین مردم ایران جایگاه ویژه ای دارد.فال حافظ امروز به متولدین ماه های مختلف توصیه های متفاوتی دارد. فال حافظ به تفسیر دقیق نیاز دارد. برای اینکه فال حافظ امروزتان را بدانید این مطلب را از دست ندهید.

فروردین

فروردین

فاتحه‌ای چو آمدی بر سر خسته‌ای بخوان

لب بگشا که می‌دهد لعل لبت به مرده جان

آن که به پرسش آمد و فاتحه خواند و می‌رود

گو نفسی که روح را می‌کنم از پی اش روان

تعبیر فال حافظ :

تفسیر فال حافظ امروز شما نشان می دهد که خواهان زیادی دارید. کسانی هستند که محتاج شما هستند. آنها را از خودتان دور نکنید. شما هم از کسی دور افتاده اید و تنها امیدتان وصال یار است و تنها چیزی که زندگی تان را دوباره تضمین می کند همین است. دست به دعا برداشته اید. امید داشته باشید که ان شاالله به وصال می رسید.

فـال حـافـظ متولدین اردیبهشت

نماد اردیبهشت

فکر بلبل همه آن است که گل شد یارش

گل در اندیشه که چون عشوه کند در کارش

دلربایی همه آن نیست که عاشق بکشند

خواجه آن است که باشد غم خدمتگارش

تـعـبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ امروز شما نشان می دهد به دست آوردن پول و سود به هر طریق ممکن جایز نیست بلکه اصل آن است که حلال و حرام مشخص باشد. با حرف زدن به جایی نمی رسید؛ بهتر است کمی به قول هایی که داده اید و به عهدی که بسته اید فکر و عمل کنید. مواظب راهی که می روید باشید. سفر کرده شما به سلامت بر می گردد ان شاالله.

فـال حـافـظ متولدین خرداد

نماد خرداد

مرا عهدیست با جانان که تا جان در بدن دارم

هواداران کویش را چو جان خویشتن دارم

صفای خلوت خاطر از آن شمع چگل جویم

فروغ چشم و نور دل از آن ماه ختن دارم

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد می خواهند شما را از تصمیمی که گرفته اید منصرف کنند ولی شما کار خودتان را بکنید و موانعی را که پیش پای تان می گذارند بردارید. این را هم بدانید که اگر در این راه متوسل به دروغ و ریا شوید به هدف نمی رسید. کسی شما را نصیحت می کند و راه و چاه را نشان تان می دهد. به حرفش گوش دهید تا زودتر موفق شوید.

فـال حـافـظ متولدین تیر

تیر

منم که دیده به دیدار دوست کردم باز

چه شکر گویمت ای کارساز بنده نواز

نیازمند بلا گو رخ از غبار مشوی

که کیمیای مراد است خاک کوی نیاز

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید از مشکلات فرار نکنید، مرد کار و عمل باشید. دل تان را با خون دل خوردن التیام ندهید بلکه با خواندن نماز دل تان را آرام کنید. از نظر ایمان در مقام بالایی هستید. به زیارت عتبات عالیات مشرف می شوید. به دوستان خودتان اطمینان کنید.

فـال حـافـظ متولدین مرداد

متولدین مرداد

ای صبا گر بگذری بر ساحل رود ارس

بوسه زن بر خاک آن وادی و مشکین کن نفس

منزل سلمی که بادش هر دم از ما صد سلام

پرصدای ساربانان بینی و بانگ جرس

تـعـبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ شما می گوید انتظار زیاد کشیده ای. نمی دانی که آیا او هم تو را دوست دارد یا نه و آیا می خواهد تو را ببیند؟ اضطراب زیادی داری. غصه نخور، عاشقی جز عذاب و درد چیز دیگری ندارد ولی به خاطر عشقت زندگی می کنی. منتظر باش که خبر بسیار خوبی به تو می دهند و مورد لطف قرار خواهی گرفت.

فـال حـافـظ متولدین شهریور

شهریور

دامن کشان همی‌شد در شرب زرکشیده

صد ماه رو ز رشکش جیب قصب دریده

از تاب آتش می بر گرد عارضش خوی

چون قطره‌های شبنم بر برگ گل چکیده

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد چیزی را از دست داده اید که بسیار برای تان مهم بوده است؛ حال می فهمید که قدر چه یاقوت گرانبهایی را ندانسته اید و به دنبال چاره اید. باز هم خدا را شاکر باشید که دوباره همه چیز مثل سابق می شود و گمشده تان برمی گردد.

فـال حـافـظ متولدین مهر

 

مهر

دیدی ای دل که غم عشق دگربار چه کرد

چون بشد دلبر و با یار وفادار چه کرد

آه از آن نرگس جادو که چه بازی انگیخت

آه از آن مست که با مردم هشیار چه کرد

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما این تفسیر را دارد که با کوچکترین اتفاقی فکر می کنید دنیا به آخر رسیده و بسیار غصه می خورید. خداوند هرچه برای شما تقدیر کرده همان رقم خواهد خورد. خودتان به فکر چاره باشید و از یار قدیم خودتان کمک بخواهید؛ درنهایت این خواست خدا بوده است.

فـال حـافـظ متولدین آبان

متولدین آبان

با مدعی مگویید اسرار عشق و مستی

تا بی‌خبر بمیرد در درد خودپرستی

عاشق شو ار نه روزی کار جهان سر آید

ناخوانده نقش مقصود از کارگاه هستی

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد مواظب رفتارتان باشید. گاهی زیاده روی می کنید، بیشتر به خدا روی آورید زیرا همه  ما مهمانان ناخوانده ای هستیم که باید به آخرت برگردیم. همنشینان تان هم از خدا دور شده اند؛ از آنها دوری گزینید. از خدا بخواهید اول سلامتی را به شما عطا کند و بعد از رموز خداوند همه چیز برای تان روشن می شود و از این طوفان بلا به سلامتی رهایی پیدا می کنید.

فـال حـافـظ متولدین آذر

آذر

فاتحه‌ای چو آمدی بر سر خسته‌ای بخوان

لب بگشا که می‌دهد لعل لبت به مرده جان

آن که به پرسش آمد و فاتحه خواند و می‌رود

گو نفسی که روح را می‌کنم از پی اش روان

تـعبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ شما می گوید خواهان زیادی دارید. کسانی هستند که به شما نیاز دارند. آنها را از خودتان دور نکنید. شما هم از کسی دور افتاده اید و تنها امیدتان وصال یار است و تنها چیزی که زندگی تان را دوباره تضمین می کند همین است. دست به دعا برداشته اید. امید داشته باشید که ان شاالله به وصال می رسید.

فال حافظ متولدین دی

نماد دی

هزار شکر که دیدم به کام خویشت باز

ز روی صدق و صفا گشته با دلم دمساز

روندگان طریقت ره بلا سپرند

رفیق عشق چه غم دارد از نشیب و فراز

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید در هر حال خدا را شاکر باش حتی اگر بلا بر تو نازل شود و از فراز و نشیب زندگی خسته شده باشی. با خودت کنار بیا. با اشک و غم کاری از پیش نخواهی برد. سرنوشت حوادث زیادی را برایت رقم زده است. مرد عمل باش تا با همه آنها مقابله کنی و به دولت برسی.

فـال حـافـظ متولدین بهمن

نماد بهمن

دوش آگهی ز یار سفرکرده داد باد

من نیز دل به باد دهم هر چه باد باد

کارم بدان رسید که همراز خود کنم

هر شام برق لامع و هر بامداد باد

تعبیر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما حکایت از این دارد که یاد ایام قدیم دلت را شاد می کند. به یاد روزهایی می افتی که صبح و شام آزاد بودی. درددل زیادی داری و به دنبال یک هم راز و هم سخن می گردی. خود را ضعیف می پنداری اما دلت قوی است. حالا می فهمی که نصیحت بزرگان چقدر باعث موفقیتت شده است. تمام خاطرات با قید تاریخ روی قلبت حک شده است و تو تا آخر عمرت به نیک نامی و کامروایی زندگی می کنی.

فـال حـافـظ متولدین اسفند

اسفند

خوشا دلی که مدام از پی نظر نرود

به هر درش که بخوانند بی‌خبر نرود

طمع در آن لب شیرین نکردنم اولی

ولی چگونه مگس از پی شکر نرود

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید همگان به تو غبطه می خورند و این به خاطر این است که در هیچ کاری طمع نمی کنی و برای مال دنیا حریص نیستی. دل بزرگی داری و برای همین خدا تو را از مال دنیا بی نیاز می سازد. عهدی را که بسته ای فراموش نکن. فقط مواظب شیطان باش تا صید او نشوی.

لینک کپی شد
م
آیا این خبر مفید بود؟