فال حافظ ویژه یلدای 99 + فیلم
حجم ویدیو: 7.29M | مدت زمان ویدیو: 00:00:48

فـال حـافـظ متولدین فروردین

photo_2019-05-25_08-24-58

رسید مژده که آمد بهار و سبزه دمید

وظیفه گر برسد مصرفش گل است و نبید

مکن ز غصه شکایت که در طریق طلب

به راحتی نرسید آنکه زحمتی نکشید

تعبیر فال حافظ :

تفسیر فال حافظ شب یلدای شما نشان می دهد شکایت و غصه را کنار بگذار. بدون زحمت و تلاش به جایی نخواهی رسید. به وظیفه‌ات عمل کن در این صورت است که مژده ی رسیدن به مراد را به تو می‌دهند. شب یلدا ی متفاوتی را تجربه خواهی کرد. امروز سعی و تلاش کن فردا به بوستان آرزویت برسی. پس وقت را تلف نکن که عمر مثل باد می‌گذرد.

 

فـال حـافـظ متولدین اردیبهشت

photo_2019-05-25_08-24-55

ای خرم از فروغ رخت لاله زار عمر

بازآ که ریخت بی گل رویت بهار عمر

این یک دو دم که مهلت دیدار ممکن است

دریاب کار ما که نه پیداست کار عمر

تـعـبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ یلدایی شما نشان می دهد تا کی کار امروز را به فردا موکول کردن و غرق بودن در شیرینی خواب غفلت؟ آیا واقعا از فردای خود مطمئن هستی؟ زندگی امروز را چنان باید که گویا فردایی در کار نیست. هرچه می‌خواهی انجام می‌دهی و از خود باید یادگارهای نیک برجای بگذاری. همین امروز شاید که فردایی نباشد. با یکی از اعضای خانواده قهر کرده ای ؛ بهتر است امشب به مناسبت شب یلدا تلفنی به او بزنی و کدورت ها رفع شود.

 

فـال حـافـظ متولدین خرداد

photo_2019-05-25_08-24-52

درد عشقی کشیده ام که مپرس

زهر هجری چشیده ام که مپرس

گشته ام در جهان و آخر کار

دلبری برگزیده ام که مپرس

تـعـبـیـر فال حافظ:

 فال حافظ امشب شما نشان می دهد کسی را دوست داری که از همه چیز و همه کس برایت عزیزتر است. او هم تو را دوست دارد. خودت را سرزنش نکن که به هم خواهید رسید و دردها و رنج هایتان پایان می‌یابد. شب یلدایتان مبارک

 

فـال حـافـظ متولدین تیر

photo_2019-05-25_08-24-48

هاتفی از گوشه میخانه دوش

گفت ببخشند گنه می بنوش

لطف الهی بکند کار خویش

مژده رحمت برساند سروش

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ شب یلدای شما می گوید الطاف الهی شامل حالت شده است. سعادت به تو روی می‌آورد. انتظار و دوری به سر رسیده است‌. از خبر خوشی که در پیش است، استقبال کن. همت بلند داشته باش و فرصت ها را از دست نده. سعی کنید امشب در خوردن خوراکی های ویژه شب یلدا زیاده روی نکنید.

 

فـال حـافـظ متولدین مرداد

photo_2019-05-25_08-24-45

جوزا سحر نهاد حمایل برابرم

یعنی غلام شاهم و سوگند می‌خورم

ساقی بیا که از مدد بخت کارساز

کامی که خواستم ز خدا شد میسرم

تـعـبـیـر فال حافظ :

تفسیر فال حافظ یلدای تان می گوید روزگار به کام شما می‌چرخد و بخت و اقبال در خانه تان را زده است. نگرانی به دل راه ندهید که روزهای خوش زندگی فرا رسیده و ادامه خواهد داشت. سعی کنید امشب به بهانه شب یلدا هم که شده استرس و فکر و خیال های اضافی را رها کنید. در این ایام شادی خداوند را فراموش نکنید و به خاطر نعمت های فراوانی که به شما بخشیده شکرگزار باشید. به عهد خود وفادار بمانید و حق دوستی را ادا کنید.

 

فـال حـافـظ متولدین شهریور

photo_2019-05-25_08-24-41

بارها گفته‌ام و بار دگر می‌گویم

که من دلشده این ره نه به خود می‌پویم

من اگر خارم و گر گل چمن آرایی هست

که از آن دست که او می‌کشدم می‌رویم

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امشب شما نشان می دهد هیچ کس منکر قضا و قدر و دست سرنوشت نیست، ولی نه اینکه همه چیز را پای تقدیر بگذاری. انسان موجودی دارای اختیار است پس باید از این توانایی که خدا در اختیارش قرار داده بهترین استفاده را ببرد و مناسبترین راهها را برای زندگی انتخاب کند. همت عالی مهمترین شرط پیروزی است. هرگز از آن غافل مشو.

 

فـال حـافـظ متولدین مهر

photo_2019-05-25_08-24-37

ای قبای پادشاهی راست بر بالای تو

زینت تاج و نگین از گوهر والای تو

آفتاب فتح را هر دم طلوعی می‌دهد

از کلاه خسروی رخسار مه سیمای تو

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ شب یلدای شما این تفسیر را دارد که شایستگی‌های زیادی دارید و هر چه به دست آورده‌اید در شأن و لیاقت شماست. انسان خوش اقبالی هستید که پیروزی‌های پی در پی به دست می‌آورید. همای سعادت روی شانه‌های شما نشسته و محبوب خلق هستید. از عقل و درایت زیادی برخوردارید و خواسته های دل تان زود برآورده می‌شود. سال آینده شب یلدا را در کنار گم شده احساسی خود خواهید گذراند.

 

فـال حـافـظ متولدین آبان

photo_2019-05-25_08-24-33

خیال روی تو در هر طریق همره ماست

نسیم موی تو پیوند جان آگه ماست

به رغم مدعیانی که منع عشق کنند

جمال چهره تو حجت موجه ماست

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امشب شما نشان می دهد وفاداری و دانستن قدر محبت دیگران از صفات نیکی است که در همه کس یافت نمی شود. به آرزویی که داری به همین سادگی نمی رسی مگر این که علاوه بر تلاش و کوشش توکل را نیز پیشه کنی و امیدوار باشی که لطف خداوندی شامل حالت شود. شب یلدا در کنار خانواده خوش بگذرد.

 

فـال حـافـظ متولدین آذر

photo_2019-05-25_08-24-29

عکس روی تو چو در آینه جام افتاد

عارف از خنده می در طمع خام افتاد

حسن روی تو به یک جلوه که در آینه کرد

این همه نقش در آیینه اوهام افتاد

تـعبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ یلدایی شما می گوید هر کسی که شما را برای اولین بار می‌بیند پی به خوش قلبی و ساده دلی شما می برد. چون باطنی خوب دارید فکر می کنید همه مثل شما هستند. پس مواظب باشید از شما سوءاستفاده نکنند، کمی زرنگ تر باشید. خوددار باشید. برای هر کسی دلسوزی نکنید که هر کسی شایسته‌ی دلسوزی نیست. سعی کنید به بهانه شب یلدا کمی بیشتر در کنار پدر و مادرتان بمانید.

 

فال حافظ متولدین دی

photo_2019-05-25_08-24-25

بلبلی خون دلی خورد و گلی حاصل کرد

باد غیرت به صدش خار پریشان دل کرد

طوطی ای را به خیال شکری دل خوش بود

ناگهش سیل فنا نقش امل باطل کرد

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ شب یلدا به شما می گوید که در گذشته رنج‌های بسیاری را تحمل کرده‌ای و اکنون نتیجه‌ی تلاش‌ها و سختی‌ها را می بینی اما بدخواهان بلای جان شما هستند و می‌خواهند موقعیت شما را از بین ببرند. نگران نباشید که مکر و فریب آنها به خودشان برخواهد گشت. امشب به مناسبت شب یلدا هدیه ای دریافت می کنید که برایتان بسیار ارزشمند است.

 

فـال حـافـظ متولدین بهمن

نماد بهمن

با مدعی مگویید اسرار عشق و مستی

تا بی خبر بمیرد در درد خودپرستی

عاشق شو ار نه روزی کار جهان سر آید

ناخوانده نقش مقصود از کارگاه هستی

فال حافظ امشب شما حکایت از این دارد که در هدف خود پافشاری کنید حتما پیروز می شوید. با کسانی که نیت خیر ندارند همنشینی نکنید. سعی کنید اگر از همسرتان رفتاری دیدید که ناراحت تان کرد زود از آن بگذرید و شب یلدا را برای خود تلخ نکنید. اگر فتنه ای دیدید از آن پرهیز کنید تا سلامت بمانید. از قدرت خود در برابر مشکلات غافل نشوید.

 

فـال حـافـظ متولدین اسفند

 

photo_2019-05-25_08-24-06

گر چه افتاد ز زلفش گرهی در کارم

همچنان چشم گشاد از کرمش می‌دارم

به طرب حمل مکن سرخی رویم که چو جام

خون دل عکس برون می‌دهد از رخسارم

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ شب یلدا به شما می گوید چیزی را پنهان نکنید. از رخسار گلگونتان همه پی به راز درونتان برده اند. فریب خورده اید و با سخنان زیبا و شیرین شما را سحر کرده اند و اجازه فکر کردن را به شما نمی دهند. از خدا کمک بخواهید که عنایت او همیشه شامل حالتان بوده است. شب یلدا برای اموات تان که دیگر در بین شما نیستند فاتحه ای بخوانید.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟