دستگیری دو سارق مسلح مرودشتی توسط مردم و پلیس

به گزارش رکنا، سردار "رهام‌بخش حبیبی" در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در این خصوص اظهار داشت: صبح امروز ماموران انتظامی شهرستان مرودشت از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 از وقوع یک فقره سرقت طلافروشی در یکی از خیابان های این شهرستان مطلع شدند.

وی افزود: بلافاصله ماموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام و در این راستا موفق شدند 2 سارق را هنگام فرار از محل سرقت دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه با حضور به موقع ماموران انتظامی و همراهی و همکاری مردم، سارقان در سرقت از طلافروشی ناکام ماندند، گفت: با تلاش ها و اقدامات اطلاعاتی و پلیسی و اجرای طرح مهار 2 همدست دیگر این سارقان نیز که با یک سواری پژو پارس متواری شده بودند در محور "شیراز-اصفهان" شناسایی و دستگیر شدند.

سردار "حبیبی" با بیان اینکه در این خصوص 2 قبضه اسلحه شکاری و جنگی به همراه مهمات مربوطه و تعدادی تجهیزات از سارقان کشف شد، افزود: با هماهنگی دستگاه قضائی 4  سارق مسلح دستگیر شده به همراه پرونده مربوطه برای تکمیل تحقیقات در اختیار پلیس می باشند.

این مقام انتظامی هشدار داد: مخلان نظم و امنیت عمومی بدانند که پلیس با همکاری دستگاه قضا به آنها اجازه نخواهند داد که آسایش و آرامش مردم را سلب کنند.

گفتنی است در این خصوص 3 نفر از کسبه محل به دلیل تیراندازی با اسلحه ساچمه‌زنی از سوی سارقان مجروح و سریعا توسط عوامل امدادی به بیمارستان انتقال و سردار "حبیبی" به همراه جمعی از معاونان جهت عیادت و پیگیری مراحل درمان به بیمارستان مراجعه کردند که خوشبختانه حال هر 3 نفر خوب است.

 

کدخبر: 731134 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟