محمدرضا حقدوست مدیرمسئول باشگاه ملی جوانان پژوهشگر می شود

به گزارش رکنا، محمدرضا حقدوست، پژوهشگر، مدرس، کارشناس مجری، نویسنده و کارگردان تئاتر که هم اکنون مدیر آموزش و آفرینش پژوهشکده ادبیات اسراء می باشد و پیش از این در فعالیت های پژوهشی، فرهنگی و هنری از جمله سرپرستی گروه در آغوش سیمرغ، دبیری کانون دانش آموزی بنیاد فردوسی، دبیری جشنواره بین المللی سعدی، تدریس نویسندگی و بازیگری تئاتر و... حضور داشته است، پس از مصوبه شورای مرکزی، به موجب حکمی از سوی دکتر راهب عارفی رئیس پژوهشکده اسراء به عنوان مدیرمسئول باشگاه ملی جوانان پژوهشگر منصوب شد.

وی هدف از تاسیس باشگاه جوانان پژوهشگر را اجرای پروژه های تحقیقاتی، حمایت از پژوهشگران جوان و نوجوان، برگزاری دوره های آموزشی علمی، فرهنگی و هنری، همکاری در جشنواره های ادبی، نظارت علمی، حمایت، چاپ و نشر آثار ادبی فرهیتخگان کشور با همکاری انتشارات دانشگاهی راشدین، نشست های تخصصی ادبی و هنری و ... اعلام کردد.

حقدوست محور اصلی فعالیت های باشگاه را آموزش و آفرینش با رویکرد پژوهشی اعلام کرد. باشگاه شامل 4 گروه دانش آموزان، دانشجویان، معلمان و فرهنگیان و اساتید دانشگاه و کانون پژوهشگران پیشکسوت می باشد.

حقدوست در رابطه با برنامه های جاری باشگاه جوانان پژوهشگر گفت: هم اکنون جشنواره بین المللی سعدی، چاپ و نشر آثار دانش آموزان در طرح ملی آفاق اندیشه، آثار دانشجویان در طرح جرعه جام، آثار معلمان و فرهنگیان در طرح سرو طوبی و آثار ادبی اساتید دانشگاه در طرح ملی آیینۀ ادراک و برگزاری کارگاه های آموزشی با ارائۀ گواهینامه وزارت علوم تحقیقات و فناوری در دو کدرشته علمی-پژوهشی که شامل مقاله نویسی، نویسنده خلاق، روش تحقیق، تحلیل شعر و کدرشته فرهنگی-هنری که شامل مجری گری، فن بیان، تولید محتوا، نمایشنامه نویسی و مولوی پژوهی می باشد، در مراکز آموزشی آزاد و همچنین با همکاری فرهنگسرا ها و مناطق آموزش و پرورش و پژوهشسراهای دانش آموزی شهر تهران در حال برگزاری است.

به زودی نخستین نشست تخصصی و جلسۀ پرسش و پاسخ باشگاه جوانان پژوهشگر، همزمان با رونمایی از مجموعه آثار ادبی و هنری محمدرضا حقدوست و با حضور پیشکسوتان تئاتر و سینما و مدیران فرهنگی برگزار می گردد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 533259 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟