انهدام باند آشپزخانه تقلبی در شوش تهران

به گزارش رکنا، سرهنگ " محمد جلینی " اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر بسته بندی و توزیع ظروف آشپزخانه تقلبی در کارگاهی در محله " شوش " رسیدگی به موضوع در اختیار تیمی از  ماموران کلانتری 159 بی سیم قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران در تحقیقات پلیسی محل کارگاه را شناسایی و به دست آورند مالک کارگاه با همکاری 4 همدست خود، با جمع آوری ظروف متفرقه  در سطح بازار مجددا با بسته بندی جدید و به نام شرکت های معتبر این ظروف را توزیع می کند افزود: پس از هماهنگی های قضائی تیمی از ماموران به محل کارگاه اعزام و متهمان را که در حال بسته بندی ظروف بودند، دستگیر کردند.

دستگیری متهم

سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری تهران افزود: در این رابطه 5 متهم دستگیر و در بررسی از این کارگاه 200 کارتن ظروف  آشپزخانه از قبیل بشقاب و فنجان و ... کشف شد.

این مقام پلیسی تصریح کرد: متهمان 40 الی 55 ساله در تحقیقات اولیه به بزه انتسابی و تولید ظروف تقلبی و توزیع و فروش با عنوان جنس اصلی و خارجی در بازار تهران معترف شدند.

سرهنگ جلینی با اشاره اینکه کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را 10 میلیارد ریال اعلام کردند تاکید کرد: شهروندان در خرید لوازم حتما از فروشگاه های معتبر خرید کنند تا در دام این سودجویان قرار نگیرند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: پرونده متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی ارجاع  شد.

کدخبر: 779745 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟