خانم کلباسی شما که سفر حج را از رهبری هدیه گرفته‌اید چرا صفحه مجازی ایشان را دنبال نمی‌‎کنید؟ +تصویر

به گزارش رکنا، کلباسی با حضور در برنامه ماه عسل در ایران شناخته شد. او با حضور در این برنامه از آرزوی خود برای دیدن خانه خدا گفت. پس از بیان این آرزو بعثه مقام معظم رهبری یک سفر حج را به او هدیه کرد و امروز کاربری در توئیتر از او پرسید شما که سفر حج را از رهبری هدیه گرفته‌اید چرا صفحه مجازی ایشان را دنبال نمی‌‎کنید؟

نرگس کلباسی موسس تیم خانه‌ای به نام «بنیاد خیریهٔ پریشان» در کشور سری‌لانکا است. بنیاد پریشان پس از تأسیس، یتیم‌خانه‌ای دخترانه و سرای نگهداری از کودکان نابینا در شرق هند را نیز افتتاح کرد. سال 2014 کلباسی به قتل Murder غیر عمد یکی از کودکان این یتیم خانه که در اردو غرق شده بود متهم شد. او با کمک دوستان خود و با حمایت سر کنسول ایران در حیدر آباد هند توانست در فروردین 1396 تبرئه شود.

پس از زلزله سال گذشته در استان کرمانشاه نرگس کلباسی از روزهای اول این حادثه Incident خود را به مناطق زلزه زده رساند و در کنار زلزله‌زدگان زندگی کرد. او با انتشار پست هایی در حساب کاربری خود از خیرین خواست تا او را در امر بازسازی مناطق زلزله زده یاری کنند. در ماه های اخیر کلباسی کلید منازل ساخته شده برای زلزله زدگان را به دست آنها داده و در خوشحالی و رضایت آنان شریک شده است.

امروز یکی از کاربران فضای مجازی با تگ کردن نرگس کلباسی از او پرسیده است:

"سرکار خانم کلباسی خسته نباشید و خدا قوت جالبه حج خانه خدا را از رهبر دارید ولی فالو نداریدش موفق باشید".

333

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 435180 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟