تذکر اقراریان درباره یک تخلف مهم در شهرداری تهران + فیلم و متن تذکر
حجم ویدیو: 12.25M | مدت زمان ویدیو: 00:01:40

شهرداری تهران / مهدی اقراریان درباره تخلفی مهم در شهرداری تهران تذکر داد. این عضو شورای شهر تهران تاکید کرد که برخی سازمان ها و شرکت های تابعه شهرداری تهران درآمدهای خود را خارج از حساب خزانه شهرداری تهران نگهداری می کنند. او از مسئولان جدید شهرداری تهران خواست با این روند به شدت برخورد کنند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، مهدی اقراریان، عضو شورای شهر تهران امروز در سیزدهمین جلسه دوره ششم شورای شهر در تذکری خطاب به شهرداری تهران گفت: مطابق تبصره یکم بودجه شهرداری تهران، تمامی واحدها، مناطق، سازمان ها و شرکت های تابعه شهرداری تهران موظف هستند کلیه منابع درآمدی و سایر وجوهی که به موجب بودجه مصوب وصول نموده اند را صرفا به حساب های درآمدی خزانه شهرداری که به پیشنهاد شهرداری و تایید شورای اسلامی شهر تهران افتتاح شده یا می شود، واریز نمایند، اما متاسفانه برخی از سازمان و شرکت های تابعه شهرداری از انجام این تکلیف قانونی امتناع ورزیده و درآمدهای وصول شده را در حسابی جدا از حساب های مورد تایید شورا واریز و نگهداری می نمایند.

تذکر مهدی اقراریان شهرداری تهران

وی افزود: خواهشمند است ضمن معرفی سازمان ها و شرکت های خاطی به شورای اسلامی شهر تهران، دستور بفرمایید در اجرای تکالیف ماده 35 برنامه توسعه سوم شهر تهران در اسرع وقت نسبت به استقرار خزانه داری الکترونیک و تهیه دستورالعمل مدیریت جریان نقدی شهرداری با هدف استفاده بهینه از جریان وجوه، منابع نقدی مازاد در طول دوره و ارائه به شورا جهت تصویب اقدام نمایند.

کدخبر: 722413 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟