جریمه 500 هزار خودرو به دلیل تخلف از محدودیت تردد + فیلم
حجم ویدیو: 6.72M | مدت زمان ویدیو: 00:00:54

محدودیت تردد بین استانی از یکشنبه 24 مرداد آغاز شد. محدودیت تردد بین استانی تا 5 شهریور ادامه دارد. محدودیت تردد بین استانی برای پیشگیری از شیوع کرونا اعمال می شود. اما با وجود برقراری محدودیت تردد بین استانی همچنان شاهد برخی مسافرت ها هستیم. در کنار این محدودیت ، محدودیت تردد شبانه نیز همچنان برقرار است.

به گزارش رکنا، سرهنگ احمد شیرانی، رئیس مرکز فرماندهی کنترل ترافیک پلیس راه کشور با بیان اینکه بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا منع تردد بین استانی در سطح کشور از ساعت ۱۲ روز یکشنبه اجرا شد و این طرح کماکان تا پنجم شهریور یعنی جمعه آینده ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: تخلفات مربوط به این طرح هم در ارتباط با حوزه تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا سه بامداد و هم تردد بین استانی با پلاک‌های غیر مجاز بود.

وی درباره تعداد تخلفات ثبت شده از یکشنبه هفته گذشته تا کنون همزمان با آغاز طرح منع تردد سراسری در کشور، افزود: بر این مبنا مجموع کل تخلفات هم در حوزه تردد شبانه غیر مجاز و هم در ارتباط با محدوده شهرهای قرمز حدود ۵۰۰ هزار تخلف تردد شبانه و بین استانی با پلاک‌های غیر بومی توسط دوربین‌های ثبت تخلف مکانیزه و همچنین تیم‌های گشتی ثبت شده است.

کدخبر: 713683 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟