آغاز واکسیناسیون 7 هزار کارگر و کارمند میادین و بازارهای میوه و تره بار

واکسیناسیون کرونا 7 هزار کارگر و کارمند میوه و تره بارآغاز شد. کارکنان میوه و تره بار از صبح امروز به گفته سعید راد واکسیناسیون خود را آغاز کردند.

به گزارش رکنا، سید سعید راد با اعلام اینکه طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، روزانه بیش از 300 نفر واکسن دریافت خواهند کرد، افزود: امیدواریم 7 هزار نفر از کارگران و کارکنان این سازمان، طی 3 تا 4 هفته دوز اول واکسن را دریافت کنند.

تره بار

وی با اشاره به نقش و جایگاه میادین و بازارهای میوه و تره بار در تأمین ارزاق و مایحتاج روزانه شهروندان، اظهار کرد: تدابیر و تمهیدات لازم اتخاذ شده است تا فرآیند واکسیناسیون کارگران و کارکنان میادین و بازارهای میوه و تره بار، هیچ وقفه‌ای در خدمات‌رسانی این مراکز به شهروندان ایجاد نکند.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تأکید بر اینکه از عموم شهروندان درخواست می‌کنیم تا هنگام مراجعه به میادین و بازارهای میوه و تره بار، ضمن رعایت نکات بهداشتی و استفاده از ماسک و دستکش، تا جای ممکن فاصله فیزیکی خود را با دیگران حفظ کنند، خاطرنشان کرد: این سازمان، اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا را در میادین و بازارها انجام داده و انتظار ما از شهروندان عزیز، همراهی و همکاری بیش از پیش برای عبور از این روزهای دشوار است.

کدخبر: 712558 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟