جنجال در صف واکسیناسیون معلمان شهر رشت + فیلم
حجم ویدیو: 8.66M | مدت زمان ویدیو: 00:01:11

واکسیناسیون معلمان چند روزی است آغاز شده است. واکسیناسیون معلمان در شهرهای کشور به فرهنگیان تزریق می شود. روند واکسیناسیون معلمان البته با انتقاداتی همراه است. واکسیناسیون معلمان اخیراً در رشت با حواشی همراه بود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، روز گذشته یکشنبه 17 مرداد ماه در یکی از مراکز واکسیناسیون کرونا در شهر رشت درگیری رخ می دهد.

بنا به گفته یکی از معلمان حاضر در این مرکز واکسیناسیون، این مرکز که برای واکسیناسیون فرهنگیان و معلمان اختصاص یافته بود، روزانه 200 نفر از معلمان را بر اساس شماره هایی که توسط مدیران مدارس به آن ها اعلام شده است واکسینه می کند.

ظاهراً ازدحام جمعیت باعث اختلاف و درگیری بین معلمان و مسئولین تزریق واکسن در این مرکز شده است. به رغم گفته یکی از معلمان حاضر در این مرکز که ابتدا معلمان مدارس غیرانتقاعی و سپس معلمان مدارس دولتی باید اقدام به تزریق واکسن کرونا می کردند، این برنامه اجرا نشده و ازدحام جمعیت و بی نظمی چنین اتفاقی را رقم زده است. در این فیلم مسئولین واکسیناسیون با یکی از معلمان درگیر شده اند که دیگر  معلمان خواستار پایان به این درگیری هستند.

به نظر می رسد اگر سیستم نوبت دهی واکسیناسیون، بر اساس کد ملی و یا نوع مدارس به صورت دقیق اجرا شود، شاهد چنین بی نظمی ها و اتفاقاتی نخواهیم بود.

کدخبر: 711269 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟