عذرخواهی عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران از مردم بابت تغییر زمان حرکت مترو

مترو تهران صبح روز سه شنبه به فاصله نیمساعت حرکت کرد. حرکت با فاصله زیاد مترو تهران باعث تجمع شد. تجمع مردم در پی تاخیر حرکت مترو تهران باعث اعتراض تعداد زیادی از مردم شد. در پی فاصله زیاد بین حرکت مترو تهران در صبح سه شنبه و انتقاد مردم از این اتفاق، عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران از شهروندان عذرخواهی کرد. زهرا نژاد بهرام بابت تاخیر در حرکت مترو تهران از مردم عذرخواهی کرد.

به گزارش رکنا، زهرا نژاد بهرام، عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران در پاسخ به این سوال که چرا علیرغم باز بودن بخش خصوصی، حرکت قطارهای مترو به حالت تعطیل در آمده، گفت: با توجه به اینکه تنها بخش‌های دولتی تعطیل هستند و بقیه بخش‌ها باز هستند، طبیعتا نمی‌توان معیار را برمبنای تعطیلی بخش دولتی گذاشت چرا که تردد وجود دارد و تنها در روزهای تعطیل رسمی که همه بخش‌ها تعطیل هستند، باید سرفاصله حرکت قطارها متفاوت شود.

او ادامه داد: طبیعتا زمان حرکت قطارها به دلیل تعطیلی ۶ روزه تغییر کرده و قطار دیرتر به ایستگاه رسیده، که این کار اشتباهی بوده است و با پیگیری که کردم، بلافاصله دستور تغییر حرکت قطارها را به شرایط عادی دادند.

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران با بیان اینکه یک سوءتفاهم برای مترو به وجود آمد، اظهار کرد: مقداری تداخل مسائل صورت گرفته و مترو به دلیل تعطیلی اعلام شده از طرف دولت، تصور کرد همه فعالیت‌ها تعطیل است و این اقدام را انجام داده است. در هر صورت این اقدام اشتباه بوده که بلافاصله نیز اصلاح شد.

نژاد بهرام ضمن عذرخواهی از شهروندان تهرانی گفت: به عنوان نماینده مردم در شورا از شهروندان تهرانی بخاطر سوءتفاهم پیش آمده در مترو عذرخواهی می‌کنم. این را به حساب یک سوءتفاهم بگذارند. مترو بلافاصله زمانی که متوجه شد بقیه بخش‌ها مشغول به فعالیت هستند و تعطیلی تنها شامل بخش دولتی بوده زمان حرکت قطارها را اصلاح کرد./ایلنا

کدخبر: 706665 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟