برگزاری دومین جلسه تعیین شاخص های شهردار در تهران/ امانی خبر داد

جلسه دوم کمیته تعیین شاخص های شهردار تهران فردا شنبه 12 تیرماه برگزار می شود. ناصر امانی از برگزاری جلسه کمیته تعیین شاخص های شهردار تهران خبر داد. جلسه مذکور که با هدف تعیین شاخص های کیفی واقعی شهردار تهران برگزار می شود متشکل از 5 عضو است. آقایان ناصر امانی، مهدی عباسی، جعفر تشکری هاشمی، احمد صادقی و خانم نرگس معدنی پور از اعضای کمیته تحویل و تحول تا یکسری موضوعات را برای انتخاب شهردار تهران انتخاب شده اند.

به گزارش رکنا، ناصر امانی، منتخب شورای شهر ششم در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا فردا اولین جلسه کمیته ۵ نفره تحویل و تحول شورای ششم برگزار خواهد شد یا خیر؟ اظهار کرد: این جلسه درون گروهی است و قرار بود فردا برگزار شود، اما به دلیل تداخل داشتن با جلسه دیگر لغو و به روز دیگری موکول شد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه فردا چه جلسه‌ای دیگری را منتخبین دوره ششم شورای شهر برگزار خواهند کرد، گفت: فردا شنبه ۱۲ تیرماه دومین جلسه کمیته تعیین شاخص‌های شهردار تهران برگزار می‌شود البته من عضو این کمیته نیستم.

با تصویب منتخبین شورای ششم شهر تهران، آقایان ناصر امانی، مهدی عباسی، جعفر تشکری هاشمی، احمد صادقی و خانم نرگس معدنی پور به عنوان اعضای کمیته تحویل و تحول انتخاب شده اند و این کمیته قرار است با بررسی وضعیت پروژه ها، پرسنل، بدهی، دیون و درآمد شهرداری تهران، سند تحویل را تهیه کنند تا مشخص شود که شهر و شهرداری در چه وضعیتی تحویل شورای ششم خواهد شد./باشگاه خبرنگاران

کدخبر: 701605 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟