آسایشگاه کهریزک هم در خطر سیل قرار گرفت / جنوب تهران در وضعیت خطرناک

 داود تورانی در خصوص بارش‌های اخیر و طغیان و سیلاب‌های حاصله از این بارش‌ها از رودخانه کن خبر داد و اظهار داشت: رودخانه کن ادامه سد کرج در جنوب تهران است و بامداد سه شنبه براثر باران‌های سیل‌آسا این رودخانه طغیان کرد.

تورانی در ادامه گفت: با حضور به موقع و سریع نیروهای امدادرسان اداره برق، گاز و هلال‌احمر در منطقه برق روستاهای روستای جهان‌آباد، سلمان آباد و اسماعیل‌آباد و برخی از نقاط در دسترس حادثه نیز بنا به‌ضرورت قطع شد.

مسئول ستاد مدیریت بحران شهرستان ری با بیان اینکه همه مسئولین شهرری و ستاد مدیریت بحران با تجهیزات لازم پای کار هستند گفت: با وجود نفوذ سیلاب به مغازه‌های جاده قدیم قم - تهران و اراضی کشاورزی محدوده رودخانه کن احتمال خسارت وجود دارد ولی میزان این خسارت برآورد نشده است.

وی با اشاره به اینکه روستای جهان‌آباد، سلمان آباد و اسماعیل‌آباد به علت طغیان رودخانه کن تخلیه و ساکنان این روستاها در امامزاده ابراهیم (ع) و اسماعیل (ع) شهرری و سوله‌های مدیریت بحران اسکان داده شدند افزود: سیلاب در برخی مناطق تا شعاع ۱۰۰ متر از رودخانه نیز نفوذ کرده و پیشروی سیلاب تا آسایشگاه کهریزک و جاده قدیم تهران - قم نیز ادامه داشت که با سیل بند تمهیدات لازم جهت عدم فوذ آب به آسایگاه فراهم شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 466997 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟