بیوگرافی نشنیده آیسان آقاخانی زن محمدرضا گلزار ! + عکس ها و خصوصی ها

بعد از ازدواج محمدرضا گلزار با آیسان آقاخانی در مورد بیوگرافی همسرش سوالات زیادی پیش آمد. معصومه آقاخانی یا آیسان آقاخانی همسر محمدرضا گلزار در سال 1376 در زنجان به دنیا آمده است.

او سال ها با خانواده اش در تهران زندگی کرده و در زمینه مدلینگ فعالیت دارد. همچنین در این سال ها با کشورهای مختلف همکاری داشته است.

خانواده آیسان بعد از اتمام دوره پیش‌دانشگاهی او به تهران نقل‌ مکان کردند. با این حال آن ها از سال 1398 به دبی نقل مکان کرده و ساکن این کشور هستند.

برخی بر این باورند که پدر آیسان تاجر است و وضع مالی خوبی دارد، اما بر اساس خبرهای منتشر شده پس از ازدواج آن‌ها، پدر آیسان آقاخانی کارمند بیمه معرفی شده است.

آیسان آقاخانی

در ماه خرداد سال 1402 خبر ازدواج محمدرضا گلزار با آیسان آقاخانی سر و صدای زیادی در فضای مجازی بر پا کرد و همه به دنبال این بودند تا بدانند همسر محمدرضا گلزار، بازیگر معروف کیست؟!

پس از تقریبا 24 ساعت از نشر ویدیوهای عقد آریایی آیسان آقاخانی و محمدرضا گلزار، دفتر عقد ازدواج طلایی، در صفحه رسمی اینستاگرامش با انتشار عکسی از آقای گلزار و عاقد او (آقای طلایی) این ازدواج را به محمدرضا گلزار تبریک گفت.

این تبریک و عکس دفترخانه و شخص عاقد مهر تاییدی بر ازدواج این بازیگر معروف بود. اما سوال این که همسر محمدرضا گلزار کیست، همچنان پابرجا بود.

هرچند در مورد آشنایی آیسان آقاخانی و محمدرضا گلزار شایعات زیادی وجود دارد اما بر اساس گزارش ها که در صفحات مجازی منتشر شده است؛ رابطه آن‌ها از کنسرت گرشا رضایی خبرساز شد، به طوری که محمدرضا گلزار به همراه آیسان آقاخانی در این کنسرت خیلی صمیمی کنار یکدیگر نشسته بودند.

پس از آن نیز این بحث با ابتلای محمدرضا گلزار به کرونا و رفت و آمد آیسان آقاخانی به بیمارستان بیشتر شد.

برخی بر این باورند که محمدرضا گلزار به‌ عنوان مدل برای شرکت پدر آیسان فعالیت می کرده تا این که با دخترش آیسان آقاخانی آشنا شده است. در واقع او از طرفداران آقای گلزار بوده است.

با این حال برخی گزارش ها حاکی از آن است که آشنایی آقای گلزار و خانم آقاخانی از طریق یکی از عکاسان معروف با هم آشنا شده اند.

عده‌ای هم می‌گویند که آیسان یکی از فن پیج‌های محمدرضا گلزار بوده و به ‌مرور زمان باب آشنایی آن‌ها از طریق همین شبکه شکل گرفته است. تعدادی هم معتقدند که برادر آیسان باعث شده تا محمدرضا گلزار با آیسان آقاخانی آشنا شود.

منبع:خبرنامه

کدخبر: 988338 ویرایش خبر
لینک کپی شد
یسنا صادقی
آیا این خبر مفید بود؟