ماشین وحشی و فوق میلیاردی بهنوش بختیاری / همه با دیدنش شوکه شدند!

بهنوش بختیاری از خودروی جدیدش رونمایی کرد

یکی از موضوعات جالب برای علاقه مندان به زندگی شخصی بازیگران، دانستن جزئیاتی همچون ماشین بازیگران ایرانی یا محل زندگی آنهاست که گاها با مراجعه به صفحه رسمی آنها میتوان در این باره اطلاعاتی بدست آورد، اطلاعاتی که یکی از جدیدترین آنها را بهنوش بختیاری با رونمایی از خودروی گرانقیمت جدیدش در فضای مجازی منتشر کرد.

بهنوش بختیاری با انتشار تصویری از خود در ماشین زیبایش نوشت:

بالاخره بعد از 4 سال گرفتمت، وحشی

ماشین بهنوش بختیاری

استوری جدید بهنوش بختیاری

مختصر بیوگرافی بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری که اغلب او را نقش لیلون در برره می شناسند، متولد 29 اردیبهشت ماه 1354 در تهران است. بهنوش از طرف پدری جزو بازیگران لر ایرانی محسوب می شود و مادرش اهل قم است. بهنوش بختیاری 1 خواهر و دو برادر دارد و خودش فرزند آخر خانواده است.

ازدواج و همسر بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری در سال 1386 با همسرش محمدرضا آرین نویسنده ازدواج کرد. درباره محمدرضا آرین همسر بهنوش بختیاری اطلاعات چندانی منتشر نشده است و به گفته خود خانم بازیگر، همسرش علاقه ای به شهرت در رسانه ندار. خانم بختیاری در برنامه احسان علیخانی در یک گفتگوی احساسی اعلام کرد به دلایلی تا آخر عمر نمی تواند مادر شود.

فیلم های بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری در آثار سینمایی و تلویزیونی مختلفی چون هرماس، بی صدا حلزون، دارا و ندار، گورکن، شانس، نارگیل ، موچین، گنج مظفر، استیگمات، عید امسال، محله گل و بلبل، خانه به دوش، شب های برره، جایزه بزرگ و... نقش آفرینی داشته است.

کدخبر: 979071 ویرایش خبر
لینک کپی شد
میترا خرسند
آیا این خبر مفید بود؟