عکس جشن تولد جذاب سوگل طهماسبی همزمان با سریال جدیدش !

جشن تولد 38 سالگی سوگل طهماسبی در کنار همکارانش

سوگل طهماسبی بازیگری که با نقش آفرینی در سریال های تلویزیونی چون کیمیا، برادر، نجلا، گاندو و... به شهرت رسید، ویدیویی از جشن تولد 38 سالگی خود در کنار بازیگران و عوامل سریال جدیدش منتشر نمود .

سوگل طهماسبی بازیگر سینما و تلویزیون که بیشتر او را در ژانر دختر مثبت خانواده در سریال های تلویزیونی دیده ایم، برخلاف چند سال پیش که با گرفتن جشن تولد لاکچری مورد هجوم و انتقاد بسیاری از کاربران و حتی هنرمندان قرار گرفت، ویدیویی از جشن تولد ساده خود در کنار بازیگران و عوامل سریال جدیدش منتشر نمود که بسیار مورد توجه قرار گرفت.

سوگل طهماسبی

جشن تولد سوگل طهماسبی در پشت صحنه سریال جدیدش

سوگل طهماسبی بازیگر سینما و تلویزیون متولد 25 بهمن 1364 در اصفهان است، او پدر خود را از دست داده و دو خواهر بنام «ساغر» و «سحر» و یک برادر بنام «سینا» دارد. خانم بازیگر چند سالیست به جرگه متاهلین پیوسته و در 24 مرداد 98 خبر ازدواج خود را بصورت رسمی اعلام کرده است.

او بازیگری در تلویزیون را با سریال روزگار قریب آغاز کرد و تا کنون در آثاری چون بازپرس، حبیب، عشق کوفی، کیمیا، برادر، نجلا، گاندو، یوسف پیامبر، بچه مهندس، روزگار قریب، برادر، هنگامه، بزرگ مرد کوچک، دنگ و فنگ روزگار، خانه امن، سرگذشت و... بازی کرده است.

کدخبر: 972632 ویرایش خبر
لینک کپی شد
میترا خرسند
آیا این خبر مفید بود؟