سوگل طهماسبی بازیگر سریال نجلا بیرون سریال با استایلی شیک و با کلاس+عکس

سوگل طهماسبی (زادهٔ ۲۵ بهمن ۱۳۶۴) بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون است. وی بزرگ‌شده اهواز و دارای فوق‌دیپلم گرافیک است. سال اول دبیرستان در اهواز موفق به دریافت جایزه از جشنوارهٔ تئاتر استان می‌شود. داور جشنواره مریم معترف بود و کیانوش عیاری نیز در این جشنواره حضور داشت که سوگل طهماسبی برای بازی در سریال روزگار قریب، به‌عنوان نخستین تجربهٔ حرفه‌ایِ بازیگری‌اش، انتخاب می‌شود.

وی همچنین در ششمین جشنواره مردمی فیلم عمار، بخاطر حضور در فیلم هنگامه موفق به کسب دیپلم افتخار بازیگری شد. 

سوگل طهماسبی

سوگل طهماسبی متولد ۲۵ بهمن ۱۳۶۴ در اصفهان ، بازیگر سینما و تلویزیون است. تحصیلکرده مقطع فوق دیپلم رشته گرافیک و اصالتا بختیاری و بزرگ شده اهواز می باشد که از ۸ سالگی وارد تئاتر شد و حالا در تلویزیون می درخشد.

سوگل طهماسبی

سوگل طهماسبی دو خواهر بنام «ساغر» و «سحر» و یک برادر بنام «سینا» دارد ، پدرش استاد مینیاتور بود که فوت کرده و حالا نزدیک مادرش در تهران زندگی می کند. سوگل طهماسبی ۲۴ مرداد ۹۸ در ۳۴ سالگی خبر ازدواج خود را با انتشار عکسی بصورت رسمی اعلام کرد.

فعالیت های هنری

بازیگری را از سال ۱۳۷۲ وقتی ۸ ساله بود برای اولین بار در تئاتر تجربه کرد تا اینکه سال ۱۳۸۰ در مقطع اول دبیرستان موفق به دریافت جایزه از جشنواره استان شد. کیانوش عیاری یکی از داوران حاضر در جشنواره از آنجا بازی وی را پسندید و او را برای بازی در سریال «روزگار قریب» انتخاب کرد.

سوگل طهماسبی

سال ۱۳۸۰ سوگل ۱۶ ساله با مادرش راهی تهران شد تا چند سکانس در سریال روزگار قریب بازی کند اما بلافاصله پیشنهاد بازی در سریال «یوسف پیامبر» را هم گرفت. او درباره مهاجرتش از اهواز به تهران می گوید:

مهاجرتم سال ۱۳۸۰ در ۱۶ سالگی به تهران بزرگترین تصمیم زندگی ام بود سال های اول در خانه خواهر زندگی می کردم تا این بعد از قبولی در دانشگاه مسقل شدم. مدتی بعد از فوت پدر ، مادرم هم به تهران آمد و حالا با هم زندگی می کنیم.

اولین بار چهره اش سال ۱۳۸۹ با سریال «فاصله ها» دیده شد سپس سال ۱۳۹۱ در سریال «بال های خیس» و سال ۱۳۹۲ در سریال «مهرآباد» خوش درخشید. با این حال شهرت او از سال ۱۳۹۴ با سریال «کیمیا» در نقش نرگس شروع شد.

سوگل طهماسبی

سوگل طهماسبی

سوگل طهماسبی

سوگل طهماسبی

سوگل طهماسبی

سوگل طهماسبی

کدخبر: 963220 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ترانه محمدی
آیا این خبر مفید بود؟