بیوگرافی و زندگی عجیب بازیگر نقش جومونگ و زنش + تصاویر جذاب و دیدنی !

 خلاصه بیوگرافی سونگ ایل گوک

نام : ایل گوک

 نام خانوادگی : سونگ

 تاریخ تولد : 1 اکتبر 1971

 تحصیلات : کارشناسی هنرهای نمایشی

 رشته هنری : بازیگری - مدل

سونگ ایل گوک

 زندگی شخصی و خانواده سونگ ایل گوک

سونگ، پسر سیاستمدار و بازیگر سابق، کیم اِیول دونگ است. پدر پدربزرگ او، کیم کوا چین، آنارشیسم معروف و ژنرال جنبش استقلال کره در ابتدای سده 19 بوده‌ است. سونگ ایل گوک (Song Il-gook) در شهر سئول کره جنوبی به عنوان اولین فرزند به دنیا آمد و دو سال بعد خواهرش «سونگ سونگ یی» متولد شد.

 

 تحصیلات سونگ ایل گوک

فارغ التحصیل لیسانس رشته فیلم و تئاتر و فوق لیسانس رشته هنرهای زیبا از دانشگاه چونگ آنگ در سئول می باشد.

سونگ ایل گوک

 ازدواج سونگ ایل گوک

وی در 15 مارس 2008، با یک وکیل اهل بوسان ازدواج کرد.

 فرزندان سونگ ایل گوک

ثمره این زندگی در 2012 سه قلوهای پسر به نام های «دائه ‌ها» (به معنای کره)، «سین کوک» (به معنای صبوری) و «مان سی» (به معنی زندگی) است.

سونگ ایل گوک

شایعه بیماری سونگ ایل گوک

سال 2015 تایید شد که سونگ ایل گوک مبتلا به بیماری گلوکوم (آب سیاه) چشم که است که می تواند سبب آسیب عصب بینایی و در نتیجه کوری شود. با اینکه این بیماری درمان قطعی ندارد اما با جراحی و درمان دارویی می توان روند آن را بسیار کند کرد که این بازیگر هم این روند درمانی را انجام داده است و حالا مشکلی ندارد. همچنین شایعه شده بود که سونگ ایل گوک دچار افسردگی شده است که شایعه ای بیش نیست.

سونگ ایل گوک

زندگی هنری و اجتماعی سونگ ایل گوک

سونگ فعالیت هنری خود را از تمرینات هنرپیشگی دوران دانشجویی آغاز کرد تا اینکه بعد از فوق لیسانس در سال 1999 جلوی دوربین رفت. اولین تجربه او در سن 28 سالگی با بازی در سریال «آیا ما واقعاً عاشق بودیم »در شبکه ام بی سی کره بود. سونگ ایل گوک در سن 33 سالگی در سال 2004 و در یازدهمین تجربه بازی خود در سریال «امپراطور دریا» با نقش یوم دیده شد. اما شهرت او در سال 2006 در سریال « افسانه جومونگ » در نقش اول برایش اتفاق افتاد. در سال 1387 پس از دو سال از پخش جهانی این سریال، صدا و سیما ایران امتیاز پخش آن را گرفت و از شبکه 3 به روی آنتن رفت. استقبال مردم از این سریال به حدی بود که تاکنون هیچ فیلم و سریال خارجی و ایرانی چنین محبوبیتی نتوانسته ایجاد کند.

سونگ ایل گوک

سونگ ایل گوک

سونگ ایل گوک

سونگ ایل گوک

کدخبر: 960117 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ترانه محمدی
آیا این خبر مفید بود؟