این خانم بازیگر خوش خنده 3 بار شوهر کرد! + عکس شوهران خوشتیپ

جیدا دوونجی و بولنت شاکراک در ماه های گذشته در یک جلسه دادگاه به ازدواج 8 ساله خود پایان دادند. پس از این ازدواج که گفته می شد به درخواست بولنت شاکراک پایان یافته، جیدا دوونچی با پست ها و اظهارات مکرر خود به صحنه آمد!

این بازیگر زیبا در روزهای گذشته مهمان سیبل آرنا بود. او با پاسخ به سوال در مورد ازدواج مجدد موضوع به موضوع داغ رسانه‌ها تبدیل شد.

جیدا دوونجی

جیدا دوونجی که در سال 2014 با بولنت شاکراک ازدواج کرده بود، سال گذشته با این خبر که در ازدواجش دچار مشکل شده بود، بر سر زبان ها افتاد.

اما هر دو طرف ترجیح دادند در مورد این موضوع سکوت کنند. این زوج مشهور که مدتی تحت درمان مشاور خانواده قرار می گرفتند و سعی می کردند رابطه خود را حفظ کنند، زمانی که نتوانستند بر مشکلات خود غلبه کنند به طور دوستانه از هم جدا شدند.

جیدا دوونجی

جیدا دوونجی در مورد ازدواج مجدد پاسخی حیرت انگیز به این سوال داد. این بازیگر موفق که تا به حال سه ازدواج ناموفق داشته، گفت: «عشق همیشه ممکن است اتفاق بیفتد اما دیگر ازدواج نمی کنم. نمی‌خواهم حرف های بزرگ بزنم اما یک بار دیگر ازدواج نمیکنم. ولی عاشق شدن؟ چرا که نه. 46 سالمه و دوباره عاشق خواهم شد.»

منبع:وقت صبح

کدخبر: 958936 ویرایش خبر
لینک کپی شد
یسنا صادقی
آیا این خبر مفید بود؟