بیوگرافی با عکس ها و حاشیه های حسن ریوندی ! / از کجا به اینجا رسید ! + فیلم

حسن ریوندی کیست؟ بیوگرافی حسن ریوندی کمدین، همسر حسن ریوندی و عکس های حسن ریوندی و همسرش را در این صفحه از دلگرم مشاهده کنید.

حسن ریوندی کمدین ایرانی کیست ؟

حسن ریوندی

نام و نام خانوادگی: حسن ریوندی

سال تولد: ۱۳۵۵

محل تولد: سبزوار

تحصیلات: فارغ التحصیل رشته تربیت بدنی

حرفه: استندآپ کمدی و مجری

شغل اصلی: دبیر ورزش

سوابق: از سال ۱۳۷۲ تا کنون

وضعیت تاهل: مجرد

زندگینامه حسن ریوندی

 

حسن ریوندی، استندآپ کمدین و مجری ایرانی، متولد ۱ فروردین ۱۳۵۵ در سبزوار است.

او در کنسرت های خنده، با مطرح کردن طنز های اجتماعی ، شومنی ، تقلید صدای خوانندگان و شوخی های سرگرم کننده به اجرای برنامه می پردازد.

 

شروع فعالیت هنری

حسن ریوندی اوایل کودکی بین همسالان و دوستانش برنامه اجرا می کرد که خیلی مورد استقبال قرار می گرفت تا اینکه در دوران رهنمایی در جشن های مدرسه آیتم طنز انجام می داد.

حسن ریوندی کمدین 

حسن ریوندی از سال ۱۳۷۲ به صورت جدی، کار خود را با تقلید صدای شخصیت‌ های کارتونی آغاز کرد و سپس در نمایش هایش، تقلید صدای خوانندگان سنتی و خوانندگان پاپ ایران را انجام داد. او همچنین در انتهای اجرای برنامه‌ هایش با مجری‌ ها شوخی می‌ کند.

 

حسن ریوندی

شغل اصلی

حسن ریوندی که در دانشگاه تربیت معلم درس خوانده تعهد دبیری دارد ، از فارغ التحصیلی در رشته تریت معلم بعنوان دبیر ورزش وارد آموزش و پرورش شد، می گوید با چاشنی ورزش و خنده با شاگردانم روزهای خوبی سپری کردیم. او بعد از ۱۸ سال با اینکه تعهد دبیری دارد در مرخصی بدون حقوق است.

حسن ریوندی

ازدواج و همسر حسن ریوندی

 

ریوندی که اکنون ۴۷ سال سن دارد مجرد است و ازدواج نکرده .

او در این رابطه می گوید: تا الان سعادت آنرا نداشتم که ازدواج کنم ! به نظر من ازدواج مهمترین قسمت زندگی هر انسانی است که به بلوغ می رسد و میدانم اگر من ازدواج کرده بودم کارم چند پله از آنچه الان هست بهتر بود

اولین کنسرت خنده در ایران

حسن ریوندی، نخستین کنسرت خنده ایران را در تاریخ ۲۵ تیر ۱۳۹۲، در برج میلاد تهران اجرا کرد. وی در این کنسرت‌ ها با مطرح کردن طنزهای اجتماعی و انواع و اقسام شوخی‌های جذاب و سرگرم‌ کننده به اجرای برنامه می‌ پردازد.

حسن ریوندی

رکورد فالوور و درآمد

حسن ریوندی حالا بعد از مهناز افشار و رامبد جوان سومین نفری است که بیشترین فالوور را در ایران دارد، او از هر اجرای کنسرت خنده اش ۲۰ میلیون درآمد دارد. قیمت بلیط های ردیف جلو کنسرت وی بین ۲۵۰ تا ۳۰۰ هزار تومان است.

زندگینامه حسن ریوندی

 

مرحوم پدر بزرگم را ندیدم اما والدینم می گویند صدای بسیار خوبی داشته به گونه ای که وقتی در روستای خود با صدای بلند اذان می گفته اهالی روستاهای دیگر هم می شنیدند. در خانواده مان برادر هم تقلید صدا می کرد، کودکی سرگرمی و تفریحمان این بود که رو به روی هم بشینیم و صدای شخصیت های مختلف را تقلید کنیم.

حسن ریوندی

تیم حسن ریوندی

ریوندی در مورد تیمی بودن شغلش می گوید: تمام فعالیت های من توسط تیمی که دارم انجام می شود. یکی از بچه های تیم که کارشناس فنی است در سالن می نشیند و ایرادهای حرکتی، فیزیکی و صدا و کلام هایم را میگیرد تا در اجراهای بعدی آنها را اصلاح کنم. یکی دیگر از اعضای تیم هم در کنار خودم مشغول جمع آوری مطالب طنز روز است

اولین درآمد حسن ریوندی

اولین درآمدی که حسن ریوندی از این راه به دست آورد مربوط به سال ۱۳۷۰ است که فقط ۱۵ سال داشت و به مناسبت دهه فجر در تالار شهید مفتح سبزوار اجرایی مشابه تقلید صدا انجام داد و به این بهانه حق الزحمه دریافت کرد.

حسن ریوندی

حسن ریوندی

کدخبر: 957256 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ترانه محمدی
آیا این خبر مفید بود؟