عکس های زیبا رعنا آزادی ور و همسر مهدی پاکدل + بیوگرافی

بیوگرافی و زندگینامه کامل رعنا آزادی ور

نام :رعنا

نام خانوادگی :آزادی ور

تاریخ تولد:17 فروردین ماه 1362

محل تولد:تهران

زمینه فعالیت:بازیگر

وضعیت تاهل :متاهل

نام همسر :مهدی پاکدل

رعنا آزادی ور

زندگی شخصی رعنا آزادی ور

رعنا آزادی ور 17 فروردین 1362 در تهران متولد شد.

این بانوی هنرمند مانند بسیاری از بازیگران تمایلی به صحبت راجع به خانواده خود نداشته و اطلاعات زیادی درباره زندگی شخصی او در دسترس نمی باشد

رعنا آزادی ور در 19 سالگی با شرکت در آموزشگاه بازیگری، دوره های بازیگری را به همراه چهره هایی چون صابر ابر، ساره بیات و نرگس محمدی زیر نظر اساتیدی همچون ناصر تقوایی، پیام دهکردی، پانته آ پناهی ها و شادمهر راستین گذراند.

او با اولین نقش خود در فیلم مارمولک به اهالی هنر معرفی شد و با بازی در فیلم پارک وی، موقعیت خود را در سینما تثبیت کرد

خانم آزادی ور از بازیگران گزیده کار در سالهای ابتدایی ورود خود به هنر بود چرا که با انتخاب های مناسب خود و حضور در آثار کارگردانان مطرح توانست تجربه هایی بسیاری در کارنامه هنری خود کسب کند.

رعنا آزادی ور

ازدواج رعنا آزادی ور

در سالهای اخیر بارها شایعاتی مبنی بر ازدواج مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور در شبکه های اجتماعی مطرح شده بود که هر بار تکذیب و به دست فراموشی سپرده شد تا اینکه در 29 آبان 1399، عاطفه رضوی بازیگر و همسر برادر مهدی پاکدل، با انتشار عکسی دو نفره از این زوج هنری، خبر ازدواج آنها را به طور رسمی اعلام کرد.

عاطفه رضوی بازیگر مطرح کشورمان و همسر حسین پاکدل در اینستاگرام خود نوشت:

دوستتان دارم خصوصا کنار هم. مبارکمان باشد

ازدواج رعنا آزادی ور با مهدی پاکدل

همایون شجریان در سال 1395، آلبومی به نام رگ خواب را روانه بازار موسیقی کرد که شامل قطعه ای به نام ابر می بارد بود. در موزیک ویدئوی این قطعه، رعنا آزادی ور به همراه مهدی پاکدل نقش اصلی را بر عهده داشتند. هنگام انتشار خبر ازدواج این زوج، بسیاری از مخاطبان از نقش مهم این موزیک ویدئو در زندگی آنها صحبت کردند.

رعنا آزادی ور

بیوگرافی مختصری از مهدی پاکدل همسر رعنا آزادی ور

مهدی پاکدل بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون کشورمان متولد 10 تیر 1359 در اصفهان است. اوج شهرت مهدی پاکدل به نقش آفرینی او در سریال ستایش و نقش طاهر باز می گردد. از جمله آثار مشهور مهدی پاکدل می توان به فیلم های چهارراه استانبول، محمدرسول الله، تنگه ابوقریب،سریال گمشده، کیمیا و... اشاره کرد.

افتخارات خانم رعنا آزادی ور

رعنا آزادی ور از جمله ازیگرانی است که آهسته اما پیوسته مسیر موفقیت خود را طی می کند. او در اولین حضور خود در شبکه نمایش خانگی و بازی در سریال زخم کاری ساخته محمدحسین مهدویان، توانست برنده تندیس بهترین بازیگر زن درام از بیست و یکمین جشن حافظ در سال 1400 شود.

رعنا آزادی ور در نوزده سالگی به کلاسهای آزاد بازیگری رفته و دوره های آن را گذراند سپس در سال 1382 برای بازی در فیلم مارمولک ساخته کمال تبریزی انتخاب شد و به صورت جدی کار بازیگری خود را آغاز کرد.

شهرت رعنا آزادی ور

رعنا آزادی ور با یک فیلم بسیار خوب و ماندگار کار بازیگری خود را آغاز کرد اما اوج شهرت او را می توان به حضور در فیلم پارک وی به کارگردانی فریدون جیرانی در سینما و سریال زخم کاری محمدحسین مهدویان برشمرد.

رعنا آزادی ور

فیلم های مشترک رعنا آزادی ور و همسرش

رعنا آزادی ور و همسرش مهدی پاکدل پیش از ازدواج بارها در فیلم هایی مشترک همکاری داشته اند که می توان فیلم «آمین»،«لحظه ای و دیگر هیچ»، «چهارراه استانبول»، «محمد رسول الله» و سریال «جیران» در نمایش خانگی را نام برد.

کدخبر: 949227 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ترانه محمدی
آیا این خبر مفید بود؟