فیلم تقلید صدای آیت الله رفسنجانی ! / واکنش خودش چه بود ؟!

کلیپ خنده دار مستربین ایرانی، تقلید صدای حمید ماهی صفت از آیت الله رفسنجانی در حضور خودش بود. حمیدرضا ماهی صفت یا مستربین ایرانی یکی از طنز پرداز ها و کمدین های قدیمی کشورمان بوده که در ۲۰ بهمن ۱۳۳۸ در شهر شیراز به دنیا آمده است.

مستربین ایرانی در حال حاضر ۶۱ سال سن دارد و به پدر استندآپ کمدین ایران معروف است او را همچنین به مستربین ایرانی می شناسند. دهه شصتی ها و هفتادی ها حمید ماهی صفت یا مستربین ایرانی را به خوبی میشناسند کسی که در دهه 70 از بهترینهای کمدی بود و بسیاری از مردم برای حضورش در مراسم و مجالس سر و دست می شکستند. بسیاری از شرکتهای خصوصی و دولتی از او دعوت میکردند تا برای سرگرمی به انجا بیاید و سی دی های اجرای او در بازار فروش بسیار زیادی داشت. حالا با گسترش شبکه های اجتماعی حضور ماهی صف کم رنگ شده او را دهه هشتادی نمیشناسند و آنقد کمدی در اینستاگرام زیاد شده که ماهی صفت حضورش کم رنگ شده است.

حلالیت از آیت الله رفسنجانی

بازخورد‌ها خوب بود. من سه ماه قبل از فوت آقای هاشمی خدمت ایشان رفتم و گفتم از عشاق ۴۰ ساله شما هستم و از بچگی شما را دوست داشتم، ولی چند سال پیش دو، سه جا ادای شما را درآوردم و خدمت رسیدم از شما حلالیت بطلبم. ایشان سرشان پایین بود، ولی همین که گفتم آمدم حلالیت بطلبم، سر خود را بالا کرد و خندید و گفت پس شما بودید و من خوشم آمد و قشنگ بود. عکس این دیدار در اینستاگرام هست و می‌توانید ملاحظه کنید.

 

کدخبر: 943783 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟