فیلم عروسی زیبا بروفه چگونه منتشر شد و خانم بازیگر را نابود کرد ؟! + ویدیو

زیبا بروفه بازیگر خوش چهره و مطرح ایرانی با فیلم پر پرواز بیشتر از همیشه توانست توانمندی های خودش را در عرصه بازیگری به نمایش بگذارد. البته بازی در سریال مجید دلبندم هم تاثیر بالایی در شناخته شدن چهره این خانم بازیگر برای مردم داشت.

زیبا بروفه همیشه سعی می کرد خودش را از حواشی فضای هنر و بازیگری دور کند. اما در طی یک اتفاق عجیب حاشیه بزرگی برای این خانم بازیگر به وجود آمد که باعث ممنوع الکاری او شد. زیبا بروفه در سن 21 سالگی با پیام صابری کارگردان و بازیگر و چهره پرداز ایرانی ازدواج کرد.

وقوع یک اتفاق شوم روز عروسی این زوج هنرمند را حسابی برایشان تلخ کرد. فیلم عروسی این خانم بازیگر در بین مردم پخش شد و اتفاقات بدی را برای زیبا بروفه و شوهرش رقم زد.

زیبا بروفه در مصاحبه ای اعلام کرد این موضوع یکی از بدترین اتفاقات زندگی اش بوده و هیچ گاه کسی را که دست به این اقدام زده را حلال نمی کند.

انتشار پخش فیلم زیبا بروفه باعث شد این خانم بازیگر در اوج معروفیت و زمانی که 3 فیلم در روی پرده داشت از کار کنار گذاشته شود و سالها اجازه فعالیت نداشته باشد.

فلیم عروسی زیبا بروفه چگونه پخش شد؟

آتیله فیلم بردار، فیلم عروسی خانوم بروفه و همسرش را بعنوان نمونه کار در اختیار مشتری قرار میدهد. مشتری هم در طی یک اقدام غیراخلاقی این فیلم را پخش میکند.

پایان تلخ یک زندگی مشترک عاشقانه

زیبا بروفه و پیام صابری 22 سال با هم زندگی مشترک داشتند که این آقای هنرمند در سن 45 سالگی بر اثر ایست قلبی فوت کرد. خانم بازیگر زمانی که همسرش فوت کرد، پسرش را باردار بود. بعد از فوت همسر زیبا بروفه او تا امروز ازدواج مجددی نداشته و به همراه پسرش زندگی می کند.

کدخبر: 941392 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟