عجیب ترین عکس حدیثه تهرانی بعد مهاجرت رو شد / باور نمی کنید؟!

حدیثه تهرانی عکسی از خود در کنار پوستر ستارگان مشهور هالیوود منتشر کرد که بسیار عجیب به نظر می رسد.

حدیثه تهرانی با انتشار این عکس نوشت:

تو یک قاب مشترک با کلارک گیبل محبوبم و بقیه ستاره‌ها

حدیثه تهرانی

حدیثه تهرانی، بازیگر دوست‌داشتنی ایرانی، به‌تازگی عکسی از خود در اینستاگرام منتشر کرد که در یکی از رستوران‌های برلین با استایلی متفاوت و زیبا نشسته‌است. مدتی است که حدیثه در صفحه اینستاگرام خود، عکس‌هایی از سفرش به اروپا قرار می‌دهد و حال و هوای پست‌هایش متفاوت شده‌است.

برای کاربران این سوال ایجاد شده که آیا ممکن است، عکس‌های او نشان‌دهنده مهاجرتش باشند یا تنها بخشی از سفر او هستند! حدیثه تهرانی، بازیگر موفق سینما و تلویزیون، 39 سال سن دارد و در سریال‌های پر مخاطبی بازی کرده‌است. او با بازی در سریال «خوش‌نشین‌ها» به شهرت دست یافت.

حدیثه تهرانی

حدیثه تهرانی

حدیثه تهرانی و همسرش

حدیثه تهرانی بازیگر ایرانی است. حدیثه تهرانی متولد سال 1363 است. حدیثه تهرانی در انشگاه رشته مامایی خوانده است. حدیثه تهرانی پس از بازی در سریال خوش نشین به شهرت رسید. حدیثه تهرانی با آقای کیان مقدم موسیقی دان ازدواج کرده است. جدیدترین عکس حدیثه تهرانی و همسرش را در ادامه مشاهده می کنید.

خوش نشین ها، سکوی شهرت حدیثه تهرانی

بعد از بازی در مجموعه شاید برای شما هم اتفاق بیفتد با سریال خوش نشین ها در سال ۱۳۸۹ به کارگردانی سعید آقاخانی چهره اش شناخته تر شد.

ازدواج و همسرش

حدیثه تهرانی چندین سال است با کیان مقدم (موزیسین) ازدواج کرده و متاهل می باشد.

کیان مقدم متولد ۱۴ آبان ۱۳۵۶ در تهران، آهنگساز و خواننده سیک راک می باشد.

نسبت با هدیه تهرانی

بعد از شروع فعالیت تا مدت ها شایعه شده او ایشان خواهر کوچکتر هدیه تهرانی ،بازیگران صاحب نام سینما می باشد که صرفا یک تشابه فامیلی می باشد.

کدخبر: 940547 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟