تیپ خفن مهدی پاکدل / آقای بازیگر به جمع پلنگ ها اضافه شد !

مهدی پاکدل بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون است. او در تاریخ در اصفهان متولد شده است. علاوه بر بازیگری کار مدلینگ هم انجام می دهد . لباس خاص مهدی پاکدل سوزه رسانه ها شد.

مهدی پاکدل

بیوگرافی مهدی پاکدل

مهدی پاکدل از بازیگران مشهور ایرانی در عرصه تئاتر، سینما و تلویزیون است که در تاریخ 10 تیر 1359 در اصفهان و در محله امامزاده زید که اکنون به هشت بهشت معروف است به دنیا آمد. پاکدل در خانواده ای هنرمند زندگی کرده است. این بازیگر کشورمان دانشجوی انصرافی در رشته گرافیک دانشگاه آزاد تهران است و راه بازیگری را برای آینده اش برگزید.مهدی پاکدل عاشق عکاسی است و به این هنر هم به طور جدی می پردازد و علاوه بر آن در حرفه مدلینگ نیز فعالیت می کند. جالب است بدانید که این هنرمند بی حاشیه در کارگردانی و نویسندگی و حتی خوانندگی نیز دستی بر آتش دارد؛ به گونه ای که در سال 1392 فیلم «فردا» را به عنوان کارگردان و نویسنده به شکل مشترک با ایمان افشاریان ساخت که در فستیوالی در ژنو اکران شد. پاکدل آلبوم «در انعکاس کوچه‌های خیس» را هم منتشر کرده است.

مهدی پاکدل

سادگی عجیب خانه “مهدی پاکدل” قبل ازدواج دومش

تصویری از خانه مهدی پاکدل همسر اول بهنوش طباطبایی مربوط به دوران قبل از ازدواجش با رعنا آزادی ور با سادگی عجیبی منتشر شد.

مهدی پاکدل

استایل مهدی پاکدل

مهدی پاکدل

کدخبر: 938974 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟