میثم در زخم کاری هم می میرد؟! / آخرین افشاگری از سریال جنجالی!

به گزارش رکنا، از همان قسمت دوم که حاج عمو به دست مالک کشته شد و سلطنت مالک بر هلدینگ ریزآبادی‌ها شکل گرفت تا فصل دوم که ناصر به دست سمیرا و شفاعت کشته شد درام سریال بر بستر جنایت‌های سریالی شکل گرفت.

اساسا در شکل گیری ساختار مافیایی هر مجموعه‌ای ریخته شدن خون افرادی که با طمع سعی می‌کنند به جایی برسند و تلاش آن‌ها بر این است که با رد شدن از نفرات دیگر خود را به قله موفقیت برسانند طبیعی است و محمدحسین مهدویان با شناخت و تحقیق بر این اساس و پیوستگی درام سریال بر شاهکار ویلیام شکسپیر که آن هم بر اساس ریخته شدن خون شکل گرفته است تلاش می‌کند انسجام بیشتری بر پیکره داستانی سریال استوار کند.

بیایید مروری کنیم بر قتل‌هایی که در سریال شکل گرفت. حاج عمو به دست سمیرا و مالک و در ویلای مالک کشته شد. بعد از آن نوبت به نجفی رسید که به خاطر دیدن صحنه قتل حاج عمو مالک را تهدید کرد و سپس به دست کریم کشته شد. قتل اخوان و حاج مظفر و کریم در فصل اول و کشته شدن ناصر و خودکشی منصوره در فصل دوم نشان می‌دهد ساختار ریزآبادی‌ها بر پایه خون شکل گرفته است.

در قسمت ششم سریال زخم کاری اما رگه‌هایی از تهدید و حذف میثم توسط طلوعی و شفاعت به زبان آورده شد. شفاعت از املشی می‌خواهد میثم را به واسطه گردن کشی و ایستادن در جبهه رقیب یعنی فرنهادزاده حذف کند. بازی کثیف شفاعت و طلوعی تا آنجایی پیش رفته است که حتی متوسل به رفتارهای غیراخلاقی شدند و نشان می‌دهد کسب ثروت به هر طریقی نیازمند سنگدلی است و حالا در زخم کاری 2 این سنگدلی بیشتر نمایان می‌شود.

آیا میثم در قسمت‌های بعدی زخم کاری کشته می‌شود؟ تکلیف ادامه داستان و حضور مالک در زخم کاری 2 چه می‌شود؟ با قتل احتمالی میثم باید منتظر چه واکنشی از سوی سمیرا باشیم؟ اینها فرضیه‌ها و پرسش‌هایی است که باید در قسمت‌های بعد و برای یافتن پاسخش به تماشا بنشینیم.

کدخبر: 937923 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟