فیلم / اتفاق مرگبار برای کامبیز دیرباز پشت صحنه زخم کاری ! / عزرائیل کوتاه آمد ! + علت و مقصران

کامبیز دیرباز / همسر کامبیز دیرباز / دختر کامبیز دیرباز / موتور سواری کامبیز دیرباز / کامبیز دیرباز بازیگر

کامبیز دیرباز در یک مصاحبه ی تصویری خاطره ای از سر صحنه فیلمبرداری سریال زخم کاری تعریف می کند. او می گوید در یکی از سکانس ها به خاطر میگرن داشتن کاراکتر طلوعی باید قرص می خورد و اشتباهی برای این سکانس دو قرص کلونازپام می خورم و بعد از آن حالم نامساعد می شود و وقتی چشم باز میکنم می بینم که در بیمارستان هستم...

بیوگرافی کامبیز دیرباز

کامبیز دیرباز متولد ۱۲ شهریور ۱۳۵۴ در تهران، بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس نمایش از دانشگاه آزاد تهران مرکز می باشد که از سال ۱۳۷۶ با تئاتر شروع کرد ت اینکه دو سال بعد با فیلم دختران انتظار جلوی دوربین رفت.

شروع از تئاتر تا سینما

بعد از گرفتن لیسانس در سال ۱۳۷۶ وقتی ۲۲ ساله بود با تئاتری بکارگردانی سیاوش خوانی شروع کرد سپس سال ۷۸ با فیلم «دختران انتظار» وارد سینما شد.

بیوگرافی کامبیز دیرباز (Kambiz Dirbaz) از شروع تا شهرت

شهرت با تلویزیون

سال ۱۳۷۸ با سریال «آژانس دوستی» وارد تلویزیون شد تا اینکه یکسال بعد با سریال «همسر» و سال ۱۳۸۰ در سریال «رستوران خانوادگی» حضور اشت. با این حال شهرت اش سال ۱۳۸۳ با سریال «تب سرد» در کنار شهاب حسینی شروع شد و سال ۱۳۸۵ با فیلم «اخراجی ها» به اوج شهرت رسید.

عکس کامبیز دیرباز (Kambiz Dirbaz) با داستان زندگینامه شخصی

زن کامبیز دیرباز کیست؟

زن کامبیز دیرباز در دانشگاه نمایشی تحصیل کرده و دوران تحصیل با هم در یک دانشکده تحصیل کرده اند. این دو با هم آشنا شدند و در سال 1387 ازدواج کردند. البته کامبیز ازدواج خودش را رسانه ای نکرد.

پس از اینکه پژمان جمشیدی در فضای مجازی ازدواج کامبیز دیرباز را تبریک گفت مشخص شد که کامبیز دیرباز در سکوت خبری ازدواج کرده است. کامبیز دیرباز در مورد همسرش گفته است که او یکی از سخت ترین منتقدان من در امر بازیگری است.

کامبیز دیرباز

نحوه آشنایی با همسر

همسرم در همان دانشکده ای که درس می خواندم در رشته ادبیات نمایش تحصیل می کرد و الان چند سالی است که ترجیح داده بعنوان معلم مشغول باشد. با وجود اینکه معلمی سخت است چون به این کار علاقه دارد صبورانه تحمل می کند، او همیشه در انتخاب نقش مشورت می دهد و از منتقدان سرسختم می باشد.

کدخبر: 935988 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟