تیپ خاص ارسلان قاسمی با خالکوبی عجیبش!

ارسلان قاسمی / عکس ارسلان قاسمی / همسر ارسلان قاسمی / عروسی ارسلان قاسمی / بیوگرافی ارسلان قاسمی

ارسلان قاسمی متولد ۱ خرداد ۱۳۷۴ در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است،فارغ التحصیل رشته تئاتر و مهندسی معماری می باشد که از ۸ سالگی جلوی دوربین رفت و حالا خوانندگی می کند و حضور فعالی در عرصه مدلینگ هم دارد.

این روزها خالکوبی و تاتو به یک اپیدمی فراگیر در میان چهره های برتر دنیا تبدیل شده است و اکثر سلبریتی ها مطرح ایرانی و خارجی قسمت های مختلفی از بدن شان را خالکوبی می کنند.ارسلان قاسمی نیر یکی از این افراد است. او در عکس جدیدی که از خودش منتشر کرده است خالکوبی پایش را نمایش می دهد.

ارسلان قاسمی

مادر ارسلان قاسمی

ارسلان قاسمی بازیگر سینما و تلویزیون است که در مجموعه‌های تلویزیونی "یوسف پیامبر" و "در چشم باد" بازی کرده بود. همچنین ارسلان قاسمی در عالم خوانندگی هم فعالیت می کند. یکی دیگر از سریال های پرطرفدار با بازی ارسلان قاسمی"هوش سیاه" نام داشت. ارسلان قاسمی از بازیگران چشم رنگی و جذاب سینمای ایران می باشد.​ عکسی از مادر  ارسلان قاسمی در فضای مجازی منتشر شد.ارسلان قاسمی، بازیگر سینما و تلویزیون  تصویری را در استوری اینستاگرام خود منتشر کرد که روی پله‌های هواپیما ایستاده و گذرنامه‌اش در دستش است و گفته می شود که از ایران مهاجرت کرده است.

ارسلان قاسمی

کدخبر: 935413 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟