(عکس) خالکوبی مشترک پسران دیوید بکام

دیوید بکام / همسر دیوید بکام / ثروت دیوید بکام / عروس دیوید بکام / بیوگرافی دیوید بکام

بروکلین، رومئو و کروز سه فرزند پسر دیوید بکام هستند که زندگی شخصی آن‌ها به شدت هم مورد توجه رسانه‌ها قرار دارد. آن‌ها به تازگی در کنار هم د رمراسم فرش قرمز مستند زندگی پدرشان حاضر شدند.

نکته جالب در خصوص سه پسر دیوید بکام این است که آن‌ها یک تتوی مشترک روی بدن خود دارند. این سه نفر عبارت «Brotherhood» به معنای پیمان برادری را روی بدن‌شان خالکوبی کرده‌اند.

پسران دیوید بکام

پسران دیوید بکام

پسران دیوید بکام

بروکلین بکام و همسرش

بروکلین بکام و همسرش نیکولا آن پلتز که در چند ماه گذشته به صورت رسمی باهم ازدواج کردند، با خبرهای مختلف از زبان‌ها نمی‌افتند.

نیکولا که در مراسم عروسی‌اش دو لباس مختلف را پوشید، هیچ یک از لباس های او را مادرشوهرش که طراح لباس است طراحی نکرده بود!

بکهام که در مورد مشکلات متعدد همسر و مادرش تا به امروز اظهار نظری نکرده، در مصاحبه ای اعلام کرد که همیشه پشت همسرش خواهد ماند.

بروکلین بکهام و نیکولا آن پلتزاو که تا کنون نزدیک به هفتاد خالکوبی برای همسرش انجام داده، دوباره با خالکوبی جدیدی همسرش نیکولا پلتز را غافلگیر کرد.

بکهام کلمه «متاهل» را با فونت بزرگ در قسمت بیرونی مچ دست چپ خود خالکوبی کرده و عکسش را در حساب اینستاگرامش به اشتراک گذاشت و نوشت: «عشقم رو سورپرایز کردم.»

بروکلین بکام و همسرش

کدخبر: 935086 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟