آرایش و استایل شدیدا مجلسی این بازیگر ایرانی در حافظ سوژه شد؛ مجبورید !؟

افسانه چهره آزاد / همسر افسانه چهره آزاد / عکس افسانه چهره آزاد / عروسی افسانه چهره آزاد / افسانه چهره آزاد بازیگر

افسانه چهره‌آزاد، بازیگر نام آشنای ایرانی که در فیلم و سریال‌های ماندگاری هنرش را به رخ کشیده‌است، در جشن حافظ بیست و دوم با استایلی مشکی حاضر شد.

این بازیگر محبوب و دوست‌داشتنی کشورمان امسال با یک استایل مونوکروم مشکی که بسیار مجلسی بود؛ در جشنواره حافظ حضور پیدا کرد. این بازیگر ۶۰ ساله، مانتوی مشکی‌رنگی با تزئینات پولک‌دوزی را بر تن داشت و تیپش را با شال شاین و کیف کوچکی که آن هم براق بود، به سرانجام رسانده‌بود. نگین‌های کار شده روی شال و مانتوی بلند او و مدلی کیفی که در دست داشت، استایل او را کاملا مناسب مجالس جشن کرده بود. موهای بلوند، لاک و رژلب قرمز افسانه چهره‌آزاد، رنگ و روی ظاهرش محسوب می‌شدند. آرایش او هم بسیار جذاب و هم بسیار غلیظ بود و زیبایی چهره‌اش را دو چندان نموده‌بود اما به نظر می‌رسید برای حضور در این جشن خیلی مناسب نبود.

افسانه چهره آزاد

افسانه چهره آزاد

افسانه چهره آزاد

افسانه چهره آزاد

افسانه چهره آزاد و همسرش

 افسانه چهره آزاد همسر شاهرخ فروتنیان بازیگر و طراح صحنه و لباس سینما است. افسانه چهره آزاد در 15 سالگی عاشق شاهرخ فروتنیان شد و در نهایت افسانه چهره آزاد بعد از 5 سال مخالفت پدر در سن 20 سالگی با وی ازدواج کرد، ولی افسانه چهره آزاد و همسرش علاقه ای به فرزند نداشتند و صاحب فرزند نشدند. شاهرخ فروتنیان (متولد 1335 در تهران) طراح صحنه و لباس، نقاش، طراح و مجسمه ساز بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است.

افسانه چهره آزاد

کدخبر: 934196 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟