فیلمی عجیب از حسام منظور و مجید صالحی / شرم آور شد !

سکانسی عجیب با بازی حسام منظور و مجید صالحی در فیلم شماره ده در شبکه های اجتماعی وایرال شده است. شمارهٔ ۱۰ فیلمی ایرانی به کارگردانی و نویسندگی حمید زرگرنژاد و به تهیه‌کنندگی ابراهیم اصغری محصول سال ۱۴۰۱ است. این فیلم نخستین‌بار در بهمن ۱۴۰۱ در چهل‌و‌یکمین جشنوارهٔ فیلم فجر به نمایش درآمد و با ۱۱ نامزدی توانست در چهار رشتهٔ بهترین بازیگر مرد،بهترین موسیقی متن، بهترین چهره‌پردازی و بهترین طراحی صحنه موفق گردید بیشترین جایزهٔ سیمرغ بلورین را در بخش سودای سیمرغ از آن خود کند.

بنا به گفتهٔ کارگردان فیلم، تحقیق از سال ۱۳۹۶ شروع شده و نگارش فیلم‌نامه حدود سه سال طول کشیده‌است. ابراهیم اصغری تهیه‌کنندهٔ فیلم دربارهٔ بودجه گفت که فیلم با پشتیبانی بنیاد سینمایی فارابی ساخته شده‌است و نسبت به آثار در مورد جنگ ایران و عراق هزینهٔ کمتری داشته‌است.

حسام منظور متولد 18 آذر 1359 در تهران است.حسام منظور بازیگر تئاتر و حالا سینما و تلویزیون است . حسام منظور فارغ التحصیل فوق لیسانس کارگردانی از دانشگاه تربیت مدرس است. حسام منظور از 21 سالگی وارد تئاتر شد تا اینکه در 38 سالگی با سریال بانوی عمارت به شهرت رسید پدر حسام منظور اهل خراسان شهر بجنورد و مادرش اهل ارومیه است به همین خاطر دوران کودکی را در ارومیه گذراند تا اینکه سال 1367 در 8 سالگی به تبریز نقل مکان کردند.

حسام منظور

 مجید صالحی در 26 شهریور ماه سال 1354 در امامزاده حسن تهران متولد شد. مجید صالحی بازیگر، کارگردان، نویسنده و تهیه کننده سینما و تلویزیون میباشد. مجید صالحی فارغ التحصیل لیسانس بازیگری و فوق لیسانس کارگردانی تئاتر از دانشگاه هنر تهران می باشد که در کنار فعالیت های هنری نویسندگی و ترانه سرایی هم می کند.

مجید صالحی

کدخبر: 932685 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟