غوغای بی روسری بودن همسر مجتبی پیرزاده با شلوار پلنگی ! / حاشیه برای بازیگر پوست شیر !

مجتبی پیرزاده / مجتبی پیرزاده بازیگر/ بیوگرافی مجتبی پیرزاده / همسر مجتبی پیرزاده / عکس مجتبی پیرزاده

مجتبی پیرزاده متولد ۱۱ دی ۱۳۶۴ در تهران، بازیگر است،فارغ التحصیل لیسانس بازیگری از دانشگاه سوره می باشد در سال ۱۳۹۶ با اولین تجربه تلویزیونی خود در سریال «سایه بان» به کارگردانی برادران محمودی در نقش سهراب با محمدرضا عفاری و هستی مهدوی به شهرت رسید. مجتبی پیرزاده با بازی در سریال پوست شیر شهرت خود را چند برابر کرد. بازی او در این سریال مورد تحسین مخاطبین قرار گرفت.

مجتبی پیرزاده چند سالیست با خانم «فرزانه تفرشی» ازدواج کرده و ثمره این زندگی یه فرزند دختر به نام «رونا» متولد ۱۰ شهریور ۱۳۹۶ می باشد.

مجتبی پیرزاده

مجتبی پیرزاده و حامد بهداد

مجتبی پیرزاده و حامد بهداد که 12 سال اختلاف سنی دارد، اخیرا در سریال نمایش خانگی قهوه ترک هم بازی بوده اند. این سریال اگر چه شروع خوبی داشت و توانست مخاطبان را راضی نگه دارد. اما به اعتقاد تماشاگران، ضعف فیلمنامه باعث کاهش جذابیت آن شد. در این سریال مجتبی پیرزاده نقش پرهام و حامد بهداد نقش دانیال آذین را ایفا می کردند و بازی شان مورد توجه قرار گرفت.

پیش از این هم مجتبی پیرزاده به خاطر نقش منصور باجلان در سریال پوست شیر و حامد بهداد به خاطر ایفای نقش امیر شایگان در می خواهم زنده بمانم و پیمان در سرگیجه مورد تحسین قرار گرفته بودند. آن ها اکنونی تصویری از ژست خاص شان با سیگار در کنار ساحل منتشر کرده اند.

مجتبی پیرزاده وحامد بهداد

کدخبر: 932287 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟