به خدا این نوزاد بچه سحر دولتشاهی نیست ! + عکسی که همایون شجریان و خانم بازیگر را به دردسر انداخت !

سحر دولتشاهی / سحر دولتشاهی بازیگر/ بیوگرافی سحر دولتشاهی / همسر سحر دولتشاهی / عکس سحر دولتشاهی

عکسی از سحر دولتشاهی بازیگر مشهور ایرانی در کنار یک کودک منتشر شد که مخاطبان فضای مجازی بر این باور بودند فرزند او و همایون شجریان است و اولین عکس آن پسر از زایمان می باشد! در صورتی که این خبر شایعه بوده و صحت ندارد!

سحر دولتشاهی

همایون شجریان (زادهٔ ۳۱ اردیبهشت ۱۳۵۴) خواننده، آهنگ‌ساز و نوازندهٔ موسیقی سنتی ایرانی و موسیقی تلفیقی است. وی پسر محمدرضا شجریان و مدیر شرکت فرهنگی هنری دل‌آواز است.

همایون شجریان

 

همایون شجریان

همایون شجریان پس از جدایی از همسر اولش با سحر دولتشاهی بازیگر معروف ازدواج کرده است.

تصویری از همسر دوم همایون شجریان ( سحر دولتشاهی) در کنار پدرش را در ادامه مشاهده می کنید .

پدر زن همایون شجریان

بیوگرافی سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی بازیگر مشهور ایرانی متولد 16 مهر 1358 در تهران است. وی سابقه مجری گری را نیز در کارنامه هنری خود دارد. تحصیلات سحر دولتشاهی لیسانس رشته ادبیات نمایشی از دانشگاه سوره و لیسانس مترجمی زبان فرانسه از دانشگاه آزاد است. فرشته عدل نام مادر دولتشاهی است که نایب رئیس فدراسیون شنا بوده و پدرش فضلی مهندس مکانیک است و یک شرکت ماشین آلات دارد و در تورهای دوچرخه سواری در ایران و خارج از کشور فعالیت دارد. سحر دولتشاهی دارای یک برادر به اسم «روزبه» و یک خواهر به اسم «نسیم» است که برادرش دانش‌آموخته دانشگاه شهید بهشتی و فوق لیسانس محاسبات در کاناداست و نسیم دانش‌آموخته دانشگاه تهران و دکترای باستان‌شناسی در برلین است. خانواده دولتشاهی از نوادگان خاندان قاجاری دولتشاهی هستند. سحر دولتشاهی در طول روز وقتی کاری ندارد بیشتر فیلم می بیند یا به موسیقی گوش می دهد، چون عاشق موسیقی است و گاهی اوقات به کار ترجمه نیز می پردازد.

خانواده دولتشاهی

این بازیگر سرشناس کشورمان در آبان 1394 در همایش بررسی نقش عوامل روانشناختی در کنترل دیابت در تالار وزارت کشور حضور یافت و موفق شد از انجمن دیابت ایران حلقه‌های آبی را دریافت کند تا به عنوان سفیران بیماری دیابت، اطلاعات مربوط به این بیماری را به دیگران انتقال دهد. در سال 1395 نیز سحر دولتشاهی در دیدار با معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری جهت اطلاع‌رسانی و دیدار با خانواده‌های زندانیان جرایم غیرعمد به عنوان سفیر پویش ارمغان انتخاب شد. گفتنی است «ارمغان» نام پویشی است برای آزادی زنان زندانی جرایم غیرعمد.

نقش سحر دولتشاهی

کدخبر: 932251 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟