آقای کارگردان به یاد آرش میراحمدی پا به توپ شد

منوچهر هادی / منوچهر هادی کارگردان / بیوگرافی منوچهر هادی / همسر منوچهر هادی / عکس منوچهر هادی

منوچهر هادی کارگردان سینما و تلویزیون ایرانی است. این کارگردان سریال هایی مانند خداحافظ بچه ف دل و عاشقانه را در کارنامه خود دارد. او همچنینی فیلم هایی پرفروشی درگیشه مانند رحمان 1400 و آینه بغل را کارگردانی کرده است. همسر او یکتا ناصر بازیگر سینما و تلویزیون است. یکتا ناصر در بیشتر فیلم و سریال های منوچهر هادی حضور دارد. این دو یک فرزند دختر با نام سوفیا دارند. منوچهر هادی در دیداری که به یاد آرش میراحمدی میان ستارگان هنر و رسانه ورزش برگزار شد حضور داشت. او پستی با عکس تیمی ستارگان هنر منتشر کرده است.

او در کپشن همین پست نوشت:

« ستارگان هنر ایران در یک مسابقه فوتبال خیریه به یاد هنرمند فقید آرش میراحمدی عزیز در مقابل تیم رسانه ورزش (یاران عادل فردوسی پور) به میدان رفتند و بسته های کامل لوازم التحریر و کیف مدرسه به کودکان بی بصاعت مناطق محروم تهران هدیه دادند. اجر معنوی این مسابقه خیریه از طرف همه هنرمندان به آرش میراحمدی دوست داشتنی تقدیم شد.

روحش شاد و‌ یادش گرامی

ایستاده از چپ:

منوچهر هادی، احمد محمدی، پویا امینی، هوتن جوادی، ایمان قیاسی

نشسته از چپ:

حسین ماهینی، عادل کلاه کج، سیدجواد هاشمی، امیر حیدری، سعید ترابی، محمد انصاری»

منوچهر هادی

خانواده پرجمعیت منوچهر هادی

یکتا ناصر در روزهای پایانی سال 1394 با منوچهر هادی کارگردان جوان کشورمان ازدواج کرده و زندگی مشترک خود را آغاز کرد.در ادامه تصویری از همسر او و خانواده اش را مشاهده می فرمایید.

منوچهر هادی

کدخبر: 931783 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟