عکس زن بی وفای شهرام کاشانی! / تنهایش گذاشت تا فوت کند ! + عکس

شهرام کاشانی / بیوگرافی شهرام کاشانی / شهرام کاشانی خواننده / عکس شهرام کاشانی / همسر شهرام کاشانی

مریم کاشانی همسر شهرام کاشانی در سال 1360 در تهران به دنیا آمد و در شانزده سالگی ایران را ترک کرد و به دبی مهاجرت کرد. مریم در دبی با شهرام آشنا شد و باهم ازدواج کردند اما زندگی آن ها پایدار نبود. چون بعد از مدتی بدون دلیل از هم جدا شدند. شهرام در اینستاگرام عکسی از خود و همسرش به اشتراک گذاشته بود و نوشته این همسر سابق من مریم است. شهرام بعد از ازدواج با مریم دیگر ازدواج نکرده و دلیل طلاق را اصلا مطرح نکرد.

شهرام کاشانی

بیوگرافی شهرام کاشانی

شهرام در جردن تهران به دنیا آمد و در کوچه گل افشان بزرگ شد و مقطع دبستان را در مدرسه هدف و سپس مدرسه رازی گذراند. بعد از جدایی پدر و مادرش دچار مشکلات عاطفی شد تا اینکه مادرش با «محمود قربانی» همسر سابق گوگوش ازدواج کرد که این زندگی هم به طلاق ختم شد. او با اینکه نام خانوادگی اش کاشانی است اما اصالتا اهل اردبیل بوده و تورک زبان می باشد.

مهاجرت به آمریکا شهرام کاشانی

در 14 سالگی با مادر و مادربزرگ اش (آنا) زمینی به ترکیه مهاجرت کردند تا اینکه دو سال بعد در 1369 وقتی 16 ساله بود راهی مکزیک شدند. آنها سپس بعد از دو روز بصورت غیرقانونی از مکزیک وارد آمریکا شدند و تحصیلات خود را در دبیرستان یونی های ادامه داد. بنا به گفته آقای مرتضی برجسته،  آقای شهرام کاشانی بر اثر مشکلات کبدی و همچنین بیماری کرونا در کشور ترکیه چشم از جهان فرو بست.

کدخبر: 931363 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟