ببینید رقص دونفره گوگوش و شوهر اولش در روز عروسی ! / همخوابی داماد با خواهر شاه !

فائقه آتشین با نام هنری گوگوش ، در 5 مه سال 1950 در خیابان سرچشمه تهران متولد شد. پدر او یک ایرانی و کمدین بود و مادرش یک آذربایجانی. گوگوش نامی ارمنی برای پسران است. در کودکی دایه ارمنی‌اش او را با این نام صدا می‌کرد و او بعدها این نام را به عنوان نام هنری‌اش برگزید.

تصویری از مراسم عروسی او را با شوهر اولش محمود قربانی ببینید خود قربانی می گوید برای طلاق دادن گوگوش یک شب با خواهر شاه همخوابی کرده است.

گوگوش

بیوگرافی گوگوش

فائقه آتشین متولد 15 اردیبهشت 1329 که با نام هنری گوگوش شناخته می‌شود. گوگوش از ابتدای کار خود از محبوبیت قابل توجهی برخوردار بوده و اکنون به یک نماد فرهنگی تبدیل شده‌است. از گوگوش با عنوان «شاه‌ ماهی موسیقی ایران» یاد می‌شود. گوگوش عمدتاً به‌خاطر تأثیراتش در موسیقی پاپ ایران مشهور است اما در دهه‌های 1330 تا 1350 در فیلم‌های مختلفی نیز بازی کرده‌است. گوگوش در اواسط دهه 1350 به اوج شهرت و موفقیت رسید. در طول آن دهه، برخی زنان ایرانی به‌طور گسترده‌ای از گوگوش تقلید می‌کردند.

تصویری از یک صفحه روزنامه قدیمی که منتشر شده و در آن نوشته شده که گوگوش در منزل خود سفره نذری پهن کرده و مادر بهروز وثوقی نیز در این مراسم حضور داشته که همین باعث به وجود آمدن این شایعه شد که گوگوش و بهروز وثوقی در آینده صاحب فرزند خواهند شد.

البته بعضی از اطرافیان اظهار داشتند علائم حاملگی در گوگوش دیده شده است.

گوگوش

 فائقه آتشین در 1329 در شهر تهران و محله سرچشمه به دنیا آمد. در شناسنامه او تارخ 18 بهمن سال 1329 ثبت شده اما خود او بر اساس حرف مادرش تاریخ تولدش را 15 اردیبهشت همان سال میداند. تصویری که میبینید مربوط به گوگوش و پسرش کامبیز است که در زمستان سال 1350 در رُم گرفته شده است.

گوگوش

 

کدخبر: 930502 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟