جنجال لمس کفش عروس توسط داماد !+ عکس

به گزارش رکنا ، طبق یک سنت قدیمی دیرینه در جشن‌های عروسی در هند، در پایان مراسم تبادل حلقه‌های گل (وارمالا)، عروس در مقابل پای داماد خم شده و کفش او را لمس می‌کند. اما به تازگی انتشار عکسی که یک داماد هندوستانی را در حالی که روی زمین در مقابل پای عروس خم شده و دستش را روی کفش نوعروس می‌کشد مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

این عکس پس از انتشار توسط «آجیت وارواندکار» در توئیتر تبدیل به عکسی داغ شد. او در توضیح این عکس نوشت: «وقتی در این جشن عروسی مراسم تبادل حلقه‌های گل  میان عروس و داماد تمام شد، داماد در مقابل پای عروس خم شد و کفش عروس را لمس کرد. تمام حاضران در جشن عروسی حیرت زده بودند.»

لمس پای عروس

وارواندکار سپس با انتشار یک سلسله توئیت علت این اقدام داماد را شرح داد. وارواندکار در این توئیت‌ها با انتشار پاسخ‌های داماد در مورد علت این اقدام خود نوشت: «عروس (زن من) موجب ادامه نسب من خواهد شد و او لاکشمی (الهه ثروت) را به خانه ام خواهد آورد. او به من لذت پدر بودن را هدیه خواهد داد. او برای والدین من احترام و حرمت بیشتری خواهد آورد و پیوند‌های جدیدی را برای خانواده ما ایجاد خواهد کرد. وقتی کسی این همه کار‌ها را برای من انجام دهد، آیا من نمی‌توانم کمی احترام به او بگذارم. آیا خم شدن در مقابل پا‌های این زنان طعنه آمیز است. من به سنت‌ها کاری ندارم.»

منبع: منیبان

کدخبر: 782656 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟