عکس جدید بهرام رادان در پرونده یک سفر پیچیده /  بدون مینا مختاری بود!

بهرام رادان متولد 1358/2/8 در تهران است. بهرام رادان فارغ التحصیل مدیریت بازرگانی است. بهرام رادان بازیگر، خواننده و تهیه‌کننده موسیقی ایرانی است. بهرام رادان در فیلم‌های فیلم‌سازان سرشناسی چون داریوش مهرجویی و مسعود کیمیایی و واروژ کریم‌مسیحی٬ پوران درخشنده و رخشان بنی‌اعتماد بازی کرده است.  بهرام رادان تصویری جدید از خود در اینستاگرامش منتشر کرد که مربوط به فیلم جدیدش کاپیتان من است. او باانتشار این پست نوشت:

با گذشت یک ماه از آغاز اکران «کاپیتان من» در سینماهای هنر و تجربه، این مستند توانسته به فروش خوبی دست یابد و در آستانه ورود به جمع سه فیلم پرفروش این گروه سینمایی در چهار سال گذشته(از سال ۱۳۹۸) قرار دارد.

حال با نزدیک شدن به آغاز اکران‌های بین المللی این مستند از پوستر انگلیسی «کاپیتان من» با طرحی از خورشید آزادی رونمایی شد.

در «کاپیتان من» بهرام رادان به عنوان تهیه کننده و راوی سفر پیچیده‌ای به مغز انسان دارد و به بررسی عملکرد مهم‌ترین بخش بدن انسان می‌پردازد.

«کاپیتان من» به کارگردانی سیاوش صفاریان‌پور از یازدهم مردادماه امسال در سینماهای گروه هنر و تجربه روی پرده رفت و مورد استقبال جوانان و بخصوص قشر علمی کشور قرار گرفت.

بهرام رادان

کدخبر: 924836 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟