بگو چه مدلی می ایستی تا شخصیت درونیت برملا شه !

آزمون شخصیت ایستاده: آیا این واقعیت جالب را می دانستید که موقعیت پاهای شما شخصیت شما را نشان می دهد؟ در تست‌های شخصیتی گذشته، ما ویژگی‌های شخصیتی را بر اساس نحوه نگه‌داشتن گوشی، وضعیت خواب، نحوه گرفتن دست، وضعیت نشستن، شکل پا، شکل ناخن، شکل گوش و غیره بررسی کرده‌ایم.

در این مقاله به بررسی ویژگی های شخصیتی شما بر اساس وضعیت های مختلف پا می پردازیم. موقعیت شما در مورد شما چه می گوید؟ آیا با پاهای خود موازی یکدیگر ایستاده اید؟ آیا ایستاده اید و پاهای خود را کمی از هم باز کرده اید؟ آیا یک پا را جلو نگه می دارید؟ آیا پای ضربدری ایستاده اید؟

این تست شخصیت ایستاده را بخوانید تا ببینید وضعیت بدن شما چه چیزی را در مورد شخصیت شما نشان می دهد.

  • آزمون شخصیت: موقعیت شما در مورد شخصیت شما چه می گوید؟
  • حالت ایستاده با پاها موازی یکدیگر
  • حالت ایستاده با پاها کمی از هم باز
  • حالت ایستاده با یک پا به جلو
  • حالت ایستاده با پاهای ضربدری

حالت ایستاده شخصیت با پاهای موازی با یکدیگر

بگو چه مدلی می ایستی تا شخصیت درونیت برملا شه !

اگر با پاهای خود موازی یکدیگر بایستید، ویژگی های شخصیتی شما نشان می دهد که شما مطیع، محترم و موافق هستید. ممکن است کمتر قاطعانه یا مسئولیت پذیر باشید و ترجیح دهید از دیگران پیروی کنید. با این حال، این به این معنی نیست که شما ضعیف هستید یا اعتماد به نفس ندارید. شما به سادگی می توانید راه دیگری برای ابراز قدرت و اقتدار خود داشته باشید

شما اغلب تسلیم یا احترام به دیگران نشان می دهید. کمتر احتمال دارد که با دیگران صحبت یا مخالفت کنید. بیشتر احتمال دارد که جمعیت را دنبال کنید. شما اغلب به شخصیت های معتبر احترام می گذارید. به احتمال زیاد از قوانین پیروی می کنید و از دستورات پیروی می کنید. کمتر احتمال دارد که از قدرت سرپیچی کنید.

احتمال مصالحه و یافتن نقاط مشترک بیشتر است. کمتر میتونید بجنگید هر چند درایت و دیپلمات هم هستی. شما کلمات خود را با دقت انتخاب می کنید و از گفتن هر چیزی که ممکن است باعث رنجش یا ناراحتی دیگران شود اجتناب کنید. شما عینیت و انصاف را ترجیح می دهید. به احتمال زیاد قبل از تصمیم گیری همه جوانب یک موضوع را در نظر می گیرید. کمتر احتمال دارد که اجازه دهید احساسات شخصی تان قضاوت شما را مخدوش کند.

حالت ایستاده با پاها کمی از هم باز

بگو چه مدلی می ایستی تا شخصیت درونیت برملا شه !

اگر پاهای خود را کمی از هم باز کنید، ویژگی های شخصیتی شما نشان می دهد که همیشه اعتماد به نفس دارید. شما می توانید در نحوه بیان افکار خود قاطع باشید. به احتمال زیاد مسئولیت پذیرفته و تصمیم می گیرید. کمتر احتمال دارد که توسط دیگران مرعوب شوید. شما همچنین می توانید غالباً مسلط و کنترل کننده ظاهر شوید.

به احتمال زیاد در موضع خود بایستید و از موقعیت خود دفاع کنید. ممکن است کمتر از یک چالش تسلیم شوید. شما تمایل به حفظ شخصیتی باز و قابل دسترس دارید. شاید دوست دارید ارتباط چشمی و لبخند بزنید. به ندرت می توانید گوشه گیر یا محتاط به نظر برسید. شما همچنین می توانید با استعداد خود قوی، باوقار و متقاعد کننده ظاهر شوید.

به احتمال زیاد فضای زیادی را اشغال خواهید کرد. دوست ندارید آسیب پذیر یا ضعیف به نظر برسید. شما به طور طبیعی یک فرد خوشایند و راحت را تراوش می کنید. بیشتر احتمال دارد که با شانه هایتان صاف بایستید و سرتان را بالا نگه دارید. سخت است که خود را در حالت عصبی یا مضطرب قرار دهید.

حالت ایستاده با یک پا به جلو

بگو چه مدلی می ایستی تا شخصیت درونیت برملا شه !

 

اگر با یک پا جلوتر بایستید، ویژگی های شما نشان می دهد که شما ماجراجو هستید و همیشه به دنبال تجربیات جدید هستید. از امتحان کردن چیزهای جدید نترسید، حتی اگر خارج از منطقه راحتی شما باشند. شما اغلب جذب سفر، ورزش‌های شدید و سایر فعالیت‌هایی می‌شوید که حس هیجان و چالش را ایجاد می‌کنند. شما کنجکاو هستید. شما همیشه سوال می پرسید و به دنبال اطلاعات جدید هستید.

شما به دنیای اطراف خود علاقه مند هستید و می خواهید تا آنجا که ممکن است یاد بگیرید. ممکن است به سمت شغلی در تحقیقات، آموزش یا سایر زمینه‌هایی که نیاز به عطش دانش دارند، کشیده شوید. تو خیلی خلاقی شما می توانید دنیا را به شیوه های جدید و متفاوت ببینید. شما معمولاً در ارائه ایده ها و راه حل های جدید برای مشکلات مهارت دارید. ممکن است به هنر، موسیقی، نویسندگی یا سایر فعالیت های خلاقانه علاقه داشته باشید.

شما همدل هستید، که به شما کمک می کند احساسات دیگران را درک کنید و با آنها همدلی کنید. شما معمولاً در گوش دادن و حمایت از دیگران خوب هستید. ممکن است جذب شغلی در زمینه مددکاری اجتماعی، مشاوره یا شغلی شوید که به شما امکان می دهد به دیگران کمک کنید. تو خیلی خوشبین هستی شما دیدگاه مثبتی به زندگی دارید. شما معتقدید که در نهایت همه چیز درست می شود، حتی اگر شرایط فعلی بسیار سخت باشد. شما معمولاً در هر موقعیتی در دیدن بهترین ها خوب هستید.

شماره 4 حالت ایستاده با پاهای ضربدری

بگو چه مدلی می ایستی تا شخصیت درونیت برملا شه !

اگر به صورت ضربدری بایستید، ویژگی های شخصیتی شما نشان می دهد که شما معمولاً خوددار یا درونگرا هستید. کمتر احتمال دارد که در گروه صحبت کنید یا مکالمه را آغاز کنید. بیشتر احتمال دارد که افکار و احساسات خود را برای خود نگه دارید. با این حال، این بدان معنا نیست که شما می توانید برای مبارزه با نبردهای خود به دیگران وابسته باشید.

برعکس، شما نیز مستقل و خودگردان هستید. کمتر به تأیید دیگران نیاز دارید یا از جمعیت پیروی می کنید. احتمال بیشتری وجود دارد که راه خود را بروید و کارها را به روش خود انجام دهید. معمولا راحت و آرام به نظر می رسید. اگر ممکن است بخواهید صحبت کنید، اما در عین حال موقعیت یا فرد را ارزیابی کنید، می‌توانید در حالی که شانه‌هایتان شل شده و دست‌هایتان روی باسنتان است با لبخند بایستید.
شما همچنین می توانید از خود و فضای شخصی خود محافظت کنید. ممکن است کمتر به دیگران اجازه دهید از نظر فیزیکی یا عاطفی بیش از حد به شما نزدیک شوند. به احتمال زیاد در موقعیت های جدید یا ناآشنا محتاط یا احساس خطر می کنید. شما با دقت و تمرکز هستید. به احتمال زیاد به صحبت های دیگران گوش می دهید و سؤال می کنید.

کدخبر: 914428 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟